WHOAAA--
Yun Che'nin ağzından "Kabulleniyorum" kelimesi çıktığında Sunulmuş Tanrı Sahnesindeki insanlar da Doğu İlahi Bölgede yarışmayı izleyen insanlar da bir curcuna içerisindeydi.
Sunulmuş Tanrı Savaşı, Doğu İlahi Bölgenin kaynak yolunun en üst sınıf savaşıydı. Doğu İlahi Bölgedeki tüm kaynak gelişimcilerinin gözlerinin pasını siliyordu, aynı zamanda gerçek dahilerin kendilerini test ettikleri ve kanıtladıkları yerdi... Bu nedenle, Sunulmuş Tanrı Savaşına giren insanlar, rakiplerine karşı hiçbir şansları olmasa da ellerinden gelen her şeyi yaparlardı.
Daha önce hiç kimse savaşmadan yenilgiliyi kabullenmemişti.
Yun Che'nin düpedüz savaşı terk etmesi, Sunulmuş Tanrı Savaşı tarihinde daha önce görülmemiş bir şeydi. Kargaşadan kısa süre sonra, insanlar kaynak gücünü ve Sunulmuş Tanrı Savaşına girmek için uyguladığı "yolları" düşününce Yun Che'nin böyle bir seçim yapmasının o kadar da garip olmadığını düşünmeye başladılar. Hatta kahkahayla gülen birçok insan vardı.
"Hah, yani bu çocuğun da utanç duygusu var. Bu kavramı anladığını hiç sanmıyordum."
"Sonuçta, Sunulmuş Tanrı Savaşı önceki yarışmalardan farklıdır. Öncesinde, sadece biz onları görebiliyorduk, fakat Sunulmuş Tanrı Savaşını tüm Doğu İlahi Bölge izliyor. Kendini aptal durumuna düşürmektense, savaşı terk etmek daha iyi."
"Kutsal Tanrı Savaşından doğrudan çekilmek... bu Doğu İlahi Bölgenin kaynak yoluna utanç getirmek demektir! Eğer Batı İlahi Bölge ve Güney İlahi Bölge bunu öğrenirse bize gülmekten yerlere yatarlar!"
"En önemlisi, Batı İlahi Bölgeden Ejderha Hükümdarı ve Güney İlahi Bölgeden İmparator Cang Shitian da burada bulunuyor... Biz zaten diğer ilahi bölgelerdeki insanların önünde utanca uğradık."
"Yun Che!" Saygıdeğer Qu Hui ağır bir sesle söylerken somurttu. "Bu Kutsal Tanrı Savaşı, önemsiz bir şey değil. Nasıl bu kadar kolayca savaşı terk edersin!? Kaybedeceğinden emin olsan bile, elinden gelen en iyi şekilde savaş. En azından, bu durumda yarışma onurunu kaybetmez!"
"Kabulleniyorum dedim!" diye tekrarladı Yun Che, yüz ifadesinde en ufak bir değişiklik olmadan.
"Kardeş Yun..." Huo Poyun bir şeyler söylemek istiyordu ama nasıl söyleyeceğini bilemiyordu. Kaynak yol onurunu görmezden gelip savaşı terk etmek gibi bir şey yapması onun için kesinlikle imkansızdı.
"Seni çöp!!'' Sunulmuş Tanrı Sahnesinde, Luo Changan kısık gözlerle Yun Che'ye bakıyordu. Daha dün, Saygıdeğer Qu Hui tarafından Yun Che yüzünden azarlanmıştı, bundan dolayı zaten Yun Che'ye karşı hoşnutsuzdu. Yun Che'nin doğrudan savaşı terketmesi, onun hayal kırıklığını dillendirmesi için büyük bir şanstı. "Bu babacık türlü zorlukları kendini ateşleyerek geçip Kutsal Tanrı Savaşına girdi, senin gibi bir çöple vaktini harcamaya değil! Hah, dün oldukça heybetli davranıyordun? Ebedi Cennet Kulesinin içinde gösterdiğin şey neydi...? Oh, görünmezlik, değil mi?! Buraya gel de babacık da kendi deneyimini güçlendirsin!"
Yun Che, "..."
"Sadece en alçak çöpler bu şekilde teslim olur. Eğer hâlâ bir erkeksen gel ve benimle adil bir şekilde savaş. Bu babacık sana gerçek gücün ne olduğunu güzelce öğretecek!"
"Bu kadar yeter!" Qu Hui hafifçe bağırdı. "Kutsal Tanrı Savaşında rakibinizi nedensiz yere aşağılamanıza izin verilmez."
Onu azarlamasına rağmen, sesinde neredeyse hiç güç yoktu. Aslında, kasıtlı olarak iki kelime eklemişti, "nedensiz yere". Gözlerini açıp Yun Che'ye baktı, "Bu Saygıdeğer kişi son kez soruyor..."