Yargılama

285 50 1
                                    

''Kardeş... Kardeş Yun?"

Sunulmuş Tanrı Sahnesinde ortaya çıktıktan sonra, Huo Poyun'un tüm vücudundaki kan kaynamaya başladı. Efsanevi varoluşlar olan bu büyük bireyler gözlerinin önünde mevcuttu ve ona yakından bakıyorlardı. Eşi benzeri görülmemiş bir heyecan seviyesi hissetti ve başkalarına dikkat etmek için havasında değildi. O anda Yun Che'nin tanıdık aurasının sağından bir yerden geldiğini keşfetti. On kişilik bir grubun arasında duruyordu.

Huo Poyun'un ilk tepkisi, kuşkusuz, gördüğü şeyin konusunda inançsızlıktı.

"O?" Yun Che'yi fark eden sadece Huo Poyun değildi. Ondan derinden nefret hisseden başka bir kişi daha vardı-Jun Xilei. Yun Che'yi görünce üç nefeslik zaman boyunca boş boş bakındı, ''İmkansız... Buraya nasıl gelebilir?"

"Ne oluyor burada? Aramızda İlahi Musibet Alemi yetişimine sahip birisi nasıl olabilir...? Biraz bekle! Bu kişi..." Shui Yingyue'nin gözleri bir saniye hareket etmeyi bıraktı çünkü aniden onu gördüğü zamanı hatırlattı.

"Hehehe." Wu Guike'nin dışında hiç şaşırmayan biri olsaydı, bu sadece Shui Meiyin olurdu. Diğerlerinden farklı olarak, en başından beri Yun Che'ye gizlice bakıyordu. Şimdi, tüm Sunulmuş Tanrı Sahnesinin odağı haline geldiğine göre, ışık gözlerinde dolaşmaya başladı. Onun uhrevi yüzü üzerinde büyük bir gülümseme vardı. ''Demek Kaynak Tanrı Toplantısı bu kadar eğlenceli olabiliyormuş.''

"Bu olacaktı." Wu Guike huzursuz hissetmeye başladı.

"Bu adam da kim? Tam olarak neler oluyor?"

''İlahi Musibet Alemi'nin... ilk seviyesi!? Ne olursa olsun, böyle bir yetişim ile 'cennetin seçtiği çocuklar' saflarına girmesi imkansız olmalıydı, öyle değil mi?"

''Cennetin çocuğu bir yerde dursun, onun ön turun ilk aşamasında geçmesi dahi imkansız olmalıydı!''

''Yoksa... özel bir şeyler mi kullandı?''

"Bunu sormaya gerek var mı? Birinin Kaynak Tanrı Toplantısında hile yapmaya cesaret edeceğini düşünmemiştim! Ayrıca, o ilk bin içine kendi kendini sokmuş. Ölümünü falan mı arıyor!?"

"Tam olarak nasıl geçti?"

''Onun yaptıkları kimin umrunda? Zaten ölecek!"

Bazı insanlar konuyu tartışmaya başladı ve gerisi birbirlerine baktı. İlk bin arasında ilk defa farklı bir tür varlık keşfetmişlerdi ve bu kafir gözlerinin önündeydi. Daha sonra, gözlerindeki bakışlar küçümseme ve acıma dolu hale geldi.

Kaynak Tanrı Toplantısında en iyi binin içine girmek son derece muazzam bir başarıydı. İlahi Musibet Alemi'nin ilk seviyesindeki bir kişi için ilk binde olmak o kadar gülünçtü ki, üç yaşındaki bir çocuk bile buna inanmazdı. Kendisini aldatması o kadar da kötü değildi ancak böylesi bir hileyle aptallığın sınırlarında dolaşmak gerçekten takdire şayandı. Doğu İlahi Bölgesi'nin dört büyük Tanrı İmparatorları'nın karşısında böyle bir hile yapmaya cesaret denemezdi. Bu göklerin önünde onlara karşı gelmekle eş değer olarak sayılabilirdi.

Ölümünü aradığını söylemek makul bir ifade olacaktı. Hayal gücünün ötesinde aptaldı.

Doğu Bölgesi'nin oturma alanında, dört büyük Tanrı İmparatoru'nun ifadeleri karardı. Aralarında en nazik ve sakin olan Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru bile kaşlarını çattı. Tam bir şey söylemek üzereyken çılgın bir kahkaha ahlaksız bir şekilde kulaklarına ulaşmıştı.

"Hahahaha, hahahahaha..." Tanrı İmparatoru Cang Shitian'ın vücudunun üst yarısı geriye doğru eğildi. Alkışlarken bir yandan da yüksek sesle gülüyordu. "İlginç, çok ilginç! İlahi Musibet Alemi'nin ilk seviyesinin yetersiz kaynak gücüne sahip olan bir kişi aslında Doğu İlahi Bölgesinin ilk bin genci içine girebildi, ha. Bu kralın ufkunu gerçekten genişletti, hahahaha."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin