Kutsal Tanrı Savaşı Başlar

287 52 0
                                    

"Yun Che, diğerlerine Mavi Kutup Yıldızından olduğunu söyledin mi?" diye sordu Mu Bingyun.

Yun Che'yi kendisiyle birlikte getirdiği için çok yavaş bir hızda uçuyordu. Yun Che çok özlediği bir insanla buluşmayı düşünürken, Mu Bingyun bir an önce Ebedi Cennet Aleminden ayrılmayı düşünüyordu. İkisi de Kutsal Tanrı Savaşıyla ilgilenmiyordu. Uzun yıllar sonra ilk kez başkasının iyiliği uğruna beyin fırtınası yapıyordu. Sonuçta Yun Che, onun kurtarıcısıydı. O zaman ona, Cennetsel Katliam Yıldız Tanrısıyla tanışması için yardım edeceği sözünü vermişti. Mu Xuanyin'in sürekli ona dikkat etmesi gerektiğini söylemesi, Yun Che'yi desteklemesindeki asıl neden değildi.

Yun Che yanıtlamadan önce biraz düşündü, "Siz, Ustam ve Kıdemli Kız Kardeş Xiaolan hariç bunun hakkında kimse hiçbir şey bilmiyor... Oh, Donmuş Kar Salonundaki ilk günümde, Feng Mo'ya Mavi Kutup Yıldızından olduğumu söylemiştim. Ancak, bu gündelik sıradan bir konuşma sırasında oldu, şimdiye çoktan unutmuştur."

Tanrı Alemine ilk geldiğinde, işlerin bu noktaya geleceğini düşünmesi imkansızdı. Bu nedenle, kökenlerinden bahsetmekle ilgili hiçbir sorun görmemişti. Fakat, bir daha asla geldiği gezegenin adını kimseye söylemedi.

Mu Bingyun kafasını yavaşça sallayıp, "İyi o zaman. Dün yaptığın şey yüzünden, ismin orman yangını gibi yayılıyor. Şu anda, Doğu İlahi Bölgedeki sayısız insan Kutsal Tanrı Savaşına İlahi Musibet Aleminin ilk seviye kaynak gücüyle giren kişiyle tanışmak istiyor. Seninle ilgilenen bu kişiler muhtemelen seninle alakalı bilgileri, hatta kökenini araştıracak. Kökenlerinin geldiği gezegenin isminin... Neptün olduğunu unutmamalısın."

Mu Bingyun var olmayan bir gezegenin ismini söyledi.

"...Tamam," diye cevapladı Yun Che itaatkar bir tavırla.

"Ustanla, seninle alakalı olarak Kar Şarkısı Alemindeki 'Neptün'den olduğunu yayması için ses iletimi yoluyla konuştum. Şimdi, eğer birisi sana özel bir ilgi gösterse ve kökenlerinin olduğu yeri araştırmak istese bile, buna bakmanın bir yolu olmayacak."

"Mn." Yun Che kalbinin derinden hareket ettiğini hissederek kafasını salladı. Tanrı Alemine ilk geldiğinde, geniş bir okyanusun içinde yüzen bir kum tanesi gibiydi. Bu dünyada hiç bu kadar ünlü olacağını ve son derece yüksek seviyedeki insanların dikkatini çekeceği günün geleceğini tahmin etmiyordu.

... Ünlü olmaktan çok rezil olmasına rağmen...

Özellikle, bugün yarışmadan doğrudan çekildiğinde, Doğu İlahi Bölgedeki insanların alay ve sayısız iç çekişlerinin hedefi olurdu...

Ancak, bunun hiçbir önemi yok... Hiçbir zaman bu dünyanın bir parçası olmadım.

"Oh doğru, Saray Ustası Bingyun, Dört Büyük Tanrı İmparatorunun hepsi Sunulmuş Tanrı Sahnesinde bulunuyor. Hatta Ejderha Hükümdarı ve Güney İlahi Bölgenin Tanrı İmparatoru da geldi. Tartıştığınız bu büyük olay nedir? Kaynak Tanrı Toplantısının bu oturumu nasıl bir 'büyük olay' ile alakalı?" diye sordu Yun Che.

Mu Bingyun ileriye baktı, "Bu kesinlikle büyük olay, ama senin ve benim dahil olabilme kapasitesinde olmadığımız bir şey. Sunulmuş Tanrı Sahnesine ulaşmak üzereyiz. Eğer bunun hakkında bir şeyler bilmek istiyorsan, sana daha sonra anlatırım."

Sunulmuş Tanrı Sahnesi görüş açılarına girmişti. Bu sırada iki figür hızla bir yerden başka bir yere uçtu.

Jun Wuming, Jun Xilei!

Tesadüfen usta-öğrenci çiftiyle karşılaşınca, Mu Bingyun hafifçe selam verirken hızını alçalttı, "Kıdemli Kılıç Egemeni."

Kar Şarkısı Aleminde yaşanan olaydan sonra Mu Bingyun'un onunla karşılaşması biraz garipti, fakat Jun Wuming sonuçta Doğu İlahi Bölgesinde çok büyük bir üne ve yetişime sahip bir kıdemliydi. Bu nedenle, Mu Bingyun hâlâ ona karşı nazik davranıyordu.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin