Ölümsüz İmparatorun Otu Hakkında Haberler

287 48 1
                                    

Yun Che'nin yaralanmaları stabilize bir hale gelmişti ve ten rengi eskiye nazaran oldukça iyi bir görünüme sahipti. Sonrasında aniden bir şeyi hatırladı ve Gökyüzü Zehir Sedefi'nin içindeki Lei Qianfeng'den elde ettiği gri taşı aldı. ''Bayan Ruyan, bu nesneyi Lei Qianfeng'in cesedinden aldım, sıradan bir kaynak taşı olmamalı. Eğer mümkünse bunun ne olduğunu tanımlayabilir misiniz?''

Yun Che'nin elindeki gri taşı gören Ji Ruyan yerinden sıçradı sanki aklına gelen ilk tahmine inanmaya cesaret etmek istemiyor gibiydi. Yun Che'nin avucundan dikkatlice aldı. Bir süre sonra başını kaldırdı ve şaşkınlıkla haykırdı, "Bir Hükümsüz Yanılsama Taşı!"

Ji Ruyan'ın sahip olduğu bilgi birikimi oldukça genişti. O dünyanın sayısız nadir hazinelerine dokunma fırsatı bulmuştu ancak hiçbirine böylesi bir tepki vermemişti. Bunları takiben Yun Che bir soru sordu, ''Bu Hükümsüz Yanılsama Taşı tam olarak nedir? Kullanım amacı ne?''

Ji Ruyan iki elini kaldırdı, yüzündeki şok henüz kaybolmamıştı. ''Sadece sahip olduğu seviyesine bakarak, bir Hükümsüz Yanılsama Taşı, İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimi'nden çok daha nadir ve sınıf olarak eşsiz sayılabilecek kapasitededir. Belki de çok daha fazlası. Ayrıca, Hükümsüz Yanılsama Taşı yenilenebilir olmayan bir kaynaktır, bir kez kullandığın takdirde sıradan bir taşa dönüşecektir.''

Şok Yun Che'nin ifadesiyle birleşti... İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimi'nden çok daha yüksek bir sınıf!?

"Hükümsüz Yanılsama Taşı ile ilgili olarak, iki farklı kayıt ve söylentiler vardır. İlkinde, Göksel Kaynak Hazinelerinden biri olan Boyut Parçalayıcı'dan yaratıldığı söyleniyor. Diğeri ise Boyut Parçalayıcı'nın Hükümsüz Yanılsama Köken Taşı'nın oluşturduğu devasa bir boşluktan ortaya çıktığı söylentileridir. Aslında kabul edilen en büyük söylentilerden biri Hükümsüz Köken Yanılsama Taşı'nın ilk defa ortaya çıktığı anda patlayarak sayısız parçaya bölündüğü ve İlkel Kaos'un etrafına dağılarak Hükümsüz Yanılsama Taşlarını oluşturduğudur. Hangi söylenti doğru olursa olsun, bir şey kesindir... O da neredeyse Boyut Parçalayıcı seviyesinde mekansal/uzamsal güce sahip ışınlanmak için uzayı bükmesidir-bir kerelik bir kullanımı olsa dahi."

Boyut Parçalayıcı Göksel Kaynak Hazine sıralamasının ilk altısında yer alan bir hazineydi. Diğer uzamsal/mekansal hazineler aralarında en güçlü yeteneğe sahipti.

''Eğer bir gün baş edemeyeceğin bir rakiple karşılaşırsan veyahut ölümle burun buruna gelirsen Hükümsüz Yanılsama Taşını parçalayarak hayatını kurtarabilirsin. Onu parçaladığında ortaya çıkacak enerji seni başka bir boyuta veya mekana ışınlayacaktır,'' Ji Ruyan devam etti.

''Bunun hakkında... sıradan bir ışınlanma nesnesi veya formasyonuyla aynı işlevi yerine getiriyor gibi görünüyor.'' Yun Che söylediklerinin bir kısmına inanmamıştı.

''Elbette etkileri farklı olacaktır.'' Ji Ruyan başını salladı. "Sıradan bir ışınlanma çok fazla enerji tüketir. Mesafe ne kadar büyük olursa, yük o kadar büyük olursa, daha fazla zamana ihtiyaç duyulacaktır ve yaşamı tehdit eden mekansal fırtınalara girme riski de vardır. Hükümsüz Yanılsama Taşının ışınlanma mesafesi sınırsızdır ve konum ne kadar uzak olursa olsun kullanıcıyı İlkel Kaos'un herhangi bir yerine ışınlayabilir. İlkel Kaos'un en kuzeyinden en güneyine gitmek istese dahi bu bir an içinde gerçekleşecektir.''

''Sıradan ışınlanmalar arkalarında her zaman bir iz bırakacaktır. Güçlü rakiplere karşı bu çok tehlikelidir. Ancak Hükümsüz Kaynak Taşı'nın böyle sorunları yok. Geride herhangi bir iz bırakmaz ve birisi uzay yasalarına son derece yetenekli olsa bile, sizi takip edemezler."

Sözlerini bitirdikten sonra garip bir şekilde mırıldandı, ''Tuhaf, Lei Qianfeng yanında neden bir Hükümsüz Yanılsama Taşı taşıyordu ki... ve neden ölmeden önce kullanmadı?''

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin