Beklenmedik Hasat

284 50 0
                                    

Ruh Tarikatının ana tarikatı üzerinde, sayısız kaynak enerji akışı yukarıya doğru çekilirken enerji büyük bir kaynak enerji seline dönüşmüştü ve geriye bir şey kalmayana dek yavaş yavaş yıldız formasyonuna doğru emildi.

Bam!!

Küçük Jasmine'in göz bebeklerinde hafif bir ışıltı parıldadı ve tüm yıldız formasyonu paramparça oldu. Bununla birlikte her ne kadar parçalanmış dahi olsa geriye hiçbir kaynak enerjisi bırakmamıştı. Sanki tüm yıldız formasyonu tamamen yok olmuş gibiydi. Yıldız formasyonu bilinmeyen bir boşluğa giriyormuş gibi yavaş yavaş hiçliğe karıştı.

Tüm Ruh Tarikatı müritlerinin kaynak güçleri tamamen çekilmişti ve bunun geri dönüş yolu yoktu. Bu kaçınılamaz bir sondu.

Saçlarının uçuşması sakinleşti ve gözlerindeki ışık soluk mavi bir gölgeye döndü. Mesafeye baktı ve kıkırdadı, "Bu iyi. Hehe, gerçekten çok zekiyim... Şimdi oynama zamanı, yay!"

Etrafında döndü ve renkli figürüyle sanki sıradan bir şey yapmış gibi etrafındaki sahneye baktı.

Uzakta, Wu Chengyan'ın soğukkanlılığını yeniden kazanması uzun bir zaman almıştı. Arkasında korunan Wu Guike, korkudan vücudu jöle benzeri bir hale gelmişti. Bu inanılmaz derecede korkutucu bastırma, dayanabileceği bir şey değildi.

"Genç Efendi, O... O..."

Kızın yaşı, özellikleri, renkli elbisesi ve gösterdiği Yıldız Kayışından Kalan Işık Formasyonu... Buna inanmaya cesaret edemedi. Anılarında ortaya çıkan korkunç ismin, ruhunda şok dalgaları yarattığını hissedebiliyordu.

"..." Wu Chengyan Wu Guike'yi destekledi ve ayağa kalktı, her iki bacağı da nihayet kontrolü altına girmişti. İleriye baktı ve Lei Qianfeng'in "fikirlerinden korkmuş" grubunu gördü. Yavaş yavaş kısır kelimeleriyle mırıldandı, ''Onları sustur!''

Wu Chengyan kolunu kaldırdı, kaynak ışık serbest bırakıldı ve bir göz açıp kapayıncaya kadar, Lei Qianfeng ve grubundan oluşan tüm grup vücutlarının içinden geçen bir titreme hissetti. Görünür yaralanmalara maruz kalmış gibi görünmüyorlardı ama hayatları bedenlerini terk etmişti.

Wu Chengyan bir İlahi Egemen olarak, onları öldürmesi elini devirmesi kadar kolaydı, daha da önemlisi, onların şu anda kaynak meridyenleri sakat bir haldeydi.

Küçük Jasmine çok uzaklaşmamıştı ve Wu Chengyan ve Wu Guike'nin aura'larının kaybolduğunu hissetti, sanki artık burada kalmaya cesaret edemiyorlardı.

Küçük Jasmine iki kaşını kaldırdı, küçük elleri iki parçadan oluşan Kaynak Görüntüleme Taşını tutuyordu ve dudakları gizemli bir gülümsemeyle yukarıya doğru yükselmişti.

Siyah Tüy Tüccar Loncası.

Çok fazla umuda sahip olmasına rağmen, Yun Che, mevcut gücünün çok zayıf olduğunu ve güvenmek için güçlü bir desteği olmadığını biliyordu. Kaynak Tanrı Toplantısı'ndan önce, bulunması göklere meydan okumakla eş olan İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimini ve Ölümsüz İmparatorun Otuna sahip olmalıydı. İki yıllık bu süre içinde İlahi Musibet Alemine ulaşmak için tek seçeneği buydu.

Ji Ruyan, dış dünyadan güçlü bir şekilde izole edilmiş bir eğitim odası düzenlemişti. Kıyaslanamayacak kadar sessizdi. Burada, tüm kalbiyle barışçıl bir şekilde eğitime odaklanabilirdi, ancak bir süre sonra, gözlerini sayısız kez kapattıktan ve açtıktan sonra, hâlâ kendini sakinleştirememişti.

Tanrı alemine Mu Bingyun'u takip ettiğinde tek bir amacı vardı ve bu da Jasmine'i tekrar görmekti.

Mu Xuanyin, onun yetişim yolundaki ikinci öğretmeniydi, bulutların üzerinde duran buzlu bir tanrıçaydı ancak bunlara karşın seviyesinin dahi ne kadar düşük olduğu belirlenemeyen bir alemden gelen kişiyi korumak ve kollamak için yollar ve araçlar kullanmıştı. Kalbi sonsuz şükranla doluydu ve aynı zamanda ona gösterdiği iyiliği geri ödeyememişti. Şimdi ise... Sadece acıklı bir şekilde kaçabilirdi.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin