Orman ruh çocuğu orada şok oldu ve buna inanamadı. Hemen kaçmak yerine sesi titredi "Gerçekten ... sen ... sen gerçekten gitmeme izin mi veriyorsun?"
"..." Yun Che derin, uzun bir nefes aldı. Kraliyet kanınından bir orman ruhu. Onun Orman Ruhu Özü, Tanrı Aleminde kıyaslanamayacak kadar önemli bir hazineydi. Yun Che büyük bir fiyat ödedi ve onu aldı, sonuç olarak, Jasmine ile bir kez daha buluşmaya büyük bir adım daha yaklaştı. Ancak ... kendini son bir hareket yapmaya ikna edemedi.
Ne düşündüğünü bile bilmiyordu, neden onun gitmesine izin veriyordu ki ...
Bir zamanlar tüm bir şehri acımasızca zehirle öldüren bir canavardım!
"Git ... fikrimi değiştirmeden önce, git!" Yun Che dişlerini gıcırdattı, duyguları karman çormandı.
"... Biliyordum. Sen kesinlikle iyi bir insansın." Çocuk yüzündeki gözyaşlarını sildi, yavaşça ve dikkatlice dışarı çıktı, bakışlarını Yun Che'den ayırmadı. Yeniden doğma şansı verilmiş gibi bir felaketten kurtulmuştu ve Yun Che'ye karşı derin bir şükran duygusu besliyordu.
İyi bir insan...
Mu Xuanyin daha önce orman ruhu ırkından bahsettiğinde, orman ruhlarının saf ve masum ruhlarına karşı diğer canlıların kötü niyetli olacağını ya da düşmanlık duyabileceğini de belirtmişti.
Elleri sayısız insanın kanıyla boyanmıştı, o orman ruhunu kendi ruhunda hissettiğinde, gerçekten ''iyi bir insan'' ne demekti?
Kendisine acı acı güldü.
Arkasında, orman ruh çocuğunun ayak sesleri giderek daha da yumuşak bir şekilde hissedildi ve iyice uzaklaştı. Hızlanmak yerine, onlarca adımdan sonra aniden olduğu yerde durdu.
"Kıdemli!" diye bağırdı.
"..." Yun Che'nin gözlerinde şiddetli bir parıltı oluştu, "Eğer hâlâ gitmiyorsan, fikrimi değiştirebilirim ve buradan ayrılabileceğini düşünme bile!"
"Ben... ben cesaret edemiyorum." Orman ruhu çocuğu başını iki yana salladı, aniden ve cesurca kafasını kaldırdı, "Kıdemli, ben ... Bir istekte bulunabilir miyim? Bana eve kadar eşlik edebilir misin lütfen? Yalnız kalırsam... onlar tarafından yakalanmam çok kolay."
"..." Yun Che orada bir süre sessizce durdu.
Orman ruhunun karakteristik özellikleri çok belirgindi ve haklıydı. Serbest bırakılmış olsa bile, Darkya Şehrinin etrafında dolaşan bir orman ruhu, yakalanması ve öldürülmesi nefes almak kadar kolay olan bir varlıktı.
''Evine mi?''
"Evet!" Orman ruhu çocuğu hemen başını salladı ve güneye doğru işaret etti. "Benim evim şehirden çok da uzak değil. Kıdemli çok güçlü, bu yönde ve Darkya şehrinin dışına doğru devam edersek, çok hızlı bir şekilde orada olacağız. Lütfen, Kıdemli..."
Yun Che'nin gözleri seğiriyor ve kalbi çarpıyordu. Daha sonra orman ruhu çocuğunu tutarak bir adım öne çıktı. "Gidelim!"
Onu serbest bırakmaya karar vermişti ... ve şimdi, onu eve geri götürmeye bu kadar kolay mı karar vermişti?
Ne yapıyorum ben?
Sigh... Unut gitsin! Onu serbest bırakmaya karar verdiğimden beri, belki de "iyi bir insan" olabilirim. Eğer Darkya adamlarının eline geçerse, onu boşuna bırakmış olurdum.
Yun Che, gecenin örtüsü altında güneye doğru ilerlerken içinden kendisiyle konuşuyordu.
"Kıdemli, teşekkür ederim. Hislerime güvenebileceğimi biliyordum. Gerçekten çok, çok iyi bir insansın," orman ruhu çocuk minnetle dedi.