Gerçek Başlangıç

293 51 1
                                    

Gökyüzünde buzlu dikenle asılı kalmış Luo Changan, boğuk bir sesle çivilenmişti. Herhangi bir buz enerjisinin, Buz Ankası Tanrı Atama Kanunu yetiştirilenlerle karşılaştırılabilir olması imkansızdı. On milyon buz dikeni vücudunu deldi ve hayal edilemeyecek kadar büyük bir acı çekmesine neden oldu.

Ancak vücudunun hissettiği ağrı on kat artsa bile, kalbindeki aşağılanma hissi kadar dayanılmaz olması yine de mümkün olmazdı. Gökyüzünde sıkıca çivilenmiş şey sadece vücudu değildi, hayatında sahip olduğu tüm ihtişam ve haysiyet de aynı kaderi yaşadı. Böyle bir durumda onu izleyen tüm doğu ilahi bölgesi kabuslarında gördüğü en kötü şeyden bile beter bir şeydi. Bu buzdan kavrayıştan kurtulamamak ona mümkün olan en büyük utancı getirmişti.

Buz Ankasının kesinlikle korkunç gücünün etkisi altında, bir parmağını bile hareket ettirmeyi imkansız buldu. İstese bile kaynak gücünü tam anlamıyla sirküle edemeyecek bir hale gelmişti. Gittikçe vücudunun varlığını hissedemedi ve sadece sonsuz aşağılanmanın ve ağrının etkisinde duruyordu.

"Yun... Che!!" Kutsal Saçak Alemi'nin Alem Kralı göğsünde bir yanardağ patlak vermiş gibi görünüyordu. Luo Changan onun için çok harika bir evlat olmasa da o hâlâ onun oğluydu ve bundan daha fazlası o Kutsal Saçak Alemi Alem Kralı'nın oğludu. Böyle bir aşağılanma yaşamasına nasıl izin verebilirdi!?

Kutsal Saçak Alemi'nin bu kadar aşağılanma yaşamasına nasıl izin verebilirdi!?

Bir orta yıldız aleminden olan Yun Che'nin, Doğu Bölgesinin Dört Tanrı Çocuğundan biri bile olmayan bu 'çöp'ün Luo Changan'ı böyle bir şekilde yok edeceğini kimse düşünmeye cesaret edemezdi.

Kutsal Saçak Alemindeki herkes de ayağa kalktı, yüzlerinde karanlık bir görünüm vardı. Eğer burası Sunulmuş Tanrı Sahnesi olmasaydı Doğu İlahi Bölgesinin herhangi bir yerinde olsalardı kesinlikle öfkeleri eylemlerine çevirmeleri bir an bile sürmezdi. Doğu oturma alanında, tüm Tanrı İmparatorlar da gergince kaşlarını çattı-Luo Changan'ın kibirli ve otoriter bir doğası olmasına ve daha önce herkesin önünde birkaç kez Yun Che'yi açıkça küçük düşürmüş olsa da Yun Che'nin Luo Changan'a karşı tam bir zafer kazanmasını beklemiyorlardı. Ancak Doğu İlahi Bölgesi'ndeki herkes savaşlarını izlerken bu duruma düşmek ölümden çok daha ağır bir azaptı.

''Yun Che... Seni... Aah... kesinlikle... öldüreceğim...''

Luo Changan tüm gücüyle bağırdı ancak bağırdığı her kelime bir öncekinden daha acı vericiydi. Sözlerinin sonuncusu neredeyse umutsuzluk içeriyordu.

Kutsal Saçak Alemi Kralı'nın akciğerleri neredeyse öfkeyle patlamanın eşiğindeydi ancak Saygıdeğer Qu Hui tarafından bir uyarı verildiği için tepkisini bile ortaya koyamıyordu. Yüksek sesle söylemeden önce zorla nefes aldı, "Changan, gerçek bir adam ne zaman boyun eğeceğini ne zaman dik duracağını bilmeli. Zafer ve yenilgi doğal şeylerdir. Savaşı kaybedeceğin anlamına gelse bile, zihnini sakinleştir ve yenilgiyi kabul et. Mücadeleye devam etmek için kendini zorlamana gerek yok."

"Hayır, hayır, hayır! 'Kutsal Saçak Alemi'nin Alem Kralı oldukça büyük bir hata yapıyor!''

Kutsal Saçak Alemi'nin Kralı sözlerini bitirdiği gibi Yun Che'nin sesi Luo Changan'ın bir şeyler söylemesine izin vermeden aniden döndü, ''Bu sıradan insanın gözünde, zafer ve yenilgi doğal şeylerdir. Rakibin için doğru bir eşleşme de değilsen yenilgiyi kabul etmek de kabul edilebilir. Ama bu konuştuğumuz Büyük Genç Usta Luo Changan. Gözlerinde, yenilgiyi kabul etmek veya teslim olmak, 'alçak çöplerin' işidir ve böyle bir eylem, teslim olmak için yalvaran bir köpeğe benzemektedir. 'Gerçek bir adam' kesinlikle böyle bir şey yapamaz."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin