Huo Poyun'un tüm vücudu tamamen altın alevlerle kaplıydı, sadece figürünün zayıf bir taslağını geride bıraktı. Ama herkes gökyüzünde asılı olan altın güneşe baktığından dolayı ona dikkat etmiyordu.
Kim olursa olsun, ilk gördükleri zaman akıllarına gelen ilk şey mavi gökyüzünün arasında yanan bir güneşti!
''Dokuz Güneşli Göğün Gazabı.'' Bu dört kelime tüm buz ankası büyüklerine muazzam bir şok yaşattı, ancak genç nesil tarafından tamamen anlaşılamadı. Bununla birlikte gençler, büyüklerin ve salon ustalarının yüzlerini aniden soluklaştığını görünce, dört kelimenin ne kadar korkunç olduğunu hemen fark ettiler.
"AHHH-UAHHHH!"
Huo Poyun çığlık atmaya devam etti, sesi giderek boğuklaşıyordu. Aralıklı olarak, altın karga yoğun çığlıkların ortasında duruyor, altın sarısı parlaklığı giderek daha saf bir altın rengi haline dönüyordu. "Yanan Güneş"e gelince, sakin bir şekilde gökyüzünde olduğu yerde kaldı ve en ufak bir değişime uğramamış gibi görünüyordu. Bununla birlikte, korkunç aurası, her nefesle asla durmayacak gibi hızla artmaya devam ediyordu.
Yun Che'nin gözleri de gökyüzündeki güneşte sabitlendi, hâlâ hareket etmeyi reddediyordu. Salondaki büyük kargaşa onun zihnini doldururken, Mu Xuanyin'in sesi aniden kulağının yanına iletildi.
"Bu, Altın Karga'nın Yanan Dünya kayıtlarının onuncu aşamasının gücüdür. Buna Dokuz Güneşli Göğün Gazabı denir."
Onuncu aşama!? Yun Che'nin zihni yine sallandı.
''Yetişimin kusursuz bir mükemmelliğe ulaştığında, Dokuz Güneşli Göğün Azabı gökleri yok etmek için dokuz güneş çağırır. Huo Poyun en temel düzeyde gibi görünüyor, ''bir güneş'' seviyesinde. Ancak... Alev Tanrı Aleminin tarihi boyunca sadece dört gelişimci başarıyla Dokuz Güneşli Göğün Azabı'nı yetiştirebilmiştir! Altın Karga Mezhebinin tarihindeki en güçlü yetişimci Huo Rulie bile, Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarında onuncu aşamaya henüz ulaşamamıştır."
Yun Che, "..."
"Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarını yetiştirmeyi başaran dört Altın Karga büyüğüne gelince, en genç olanı zaten altı bin yaşındaydı. Ancak, Huo Poyun... daha otuzuna bile ulaşabilmiş değil!"
Yun Che'nin zihni titredi... Huo Poyun tarafından oluşturulan Dokuz Güneşli Göğün Azabı, Sarı Bahar Külleri'nden sayısız kat daha büyük olan korkunç bir auraya sahipti, ancak sadece en temel 'bir güneş' seviyesindeydi.
Ne tür korkunç bir alem, tam bir Dokuz Güneşli Göğün Azabını kullanabilirdi!?
''Böylesi bir güce nasıl karşı koyabilirsin? Eğer başaramazsan sadece doğrudan teslim ol, sonuçları üstleneceğim. Kendini zorlamak zorunda değilsin.''
Mu Xuanyin'in sesi duygulardan yoksun bir soğukluk taşıyordu. Tereddüt etmeden, Yun Che hafifçe başını salladı.
Ancak, bakışları hâlâ gökyüzünde asılı güneşte sabitlendi, çünkü kalbinde derin bir arzu ortaya çıktı.
Altın Karga Ruhundan Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarının ilk yedi aşamasını almıştı. O zamandan beri, Altın Karga alevlerinin sahip olduğu potansiyel güç, bulunduğu konuma göre çok fazla olduğu için İlahi Anka'nın güçlerini kendisinin ana yetenekleri olarak belirlemişti. Bununla birlikte, Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarının daha yüksek seviyelerinin aslında bu kadar güçlü olacağını hiç beklemiyordu.
Kendi kendine şöyle düşündü, eğer Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarının yüksek seviyelerini öğrenmek istersem, Kötü Tanrı'nın gücüyle birlikte, hızlı bir şekilde fazla zorlanmadan onları yetiştirebilirim. O zaman, kendi gücüm başka bir seviyeye yükselebirim, ancak... Altın Karga tarikatının temel ilahi sanatı olduğu için, doğal olarak başkalarına teslim etmeye istekli olmayacaklardı.