Siyah Tüy Yeraltı Ticaret Fuarı

292 51 11
                                    

Gecenin karanlığında Darkya Şehri...

Yun Che, Siyah Tüy Tüccar Loncası'ndan ayrıldıktan sonra iki gün ve bir gece boyunca Darkya Şehri'ni gezdi. Ayrıca bu süre boyunca Siyah Tüy Tüccar Loncası hakkında da bilgi aldı. Tesadüfen Siyah Tüy Tüccar Loncası'nın Darkya Alemi'nin bir numaralı tüccar loncası olduğunu öğrenmişti!

Siyah Tüy Tüccar Loncası elli bin yıldan fazla bir süredir var olmuştu, kökleri derin ve genişti. Bu bilgi alt yıldız alemindeki tüm insanlar tarafından biliniyordu, aynı zamanda bazı orta yıldız alemleri arasında da çok ünlülerdi. Darkya Şehri'ndeki tüccar loncalarının kalbi Siyah Tüy Loncası'ydı ve onlar sadece tüm Darkya Alemi'ne yayılmakla kalmamışlardı, daha da ötesine uzanıyorlardı.

Geniş müşteri kaynağı ve inanılmaz itibarı ile otuz bin alt yıldız aleminde hiç kimse onunla rekabet edemezdi. Sahip oldukları zenginlik normal bir insanın hayal gücünün ötesindeydi.

Siyah Tüy Tüccar Loncası'nın Darkya Alemindeki İlahi Kara Ruh Mezhebi tarafından desteklendiği söyleniyordu. İlahi Kara Ruh Mezhebi'nin mezhep ustası da Darkya Alemi'nin Alem Kralı'ydı!

Siyah Tüylü Tüccar Loncası hakkında ne kadar çok şey öğrendiyse, o kadar çok şaşırıyordu. Neden böylesine büyük ve zengin bir tüccar loncası, gerçekten zengin, böyle bir yeraltı ticareti yapmak için kendini tehlikeye atıyordu? Neyi hedefliyorlardı?

Aklından böyle ağır şüpheler geçerken Yun Che, Bay Ji'nin geleceği zamana kadar bekledi. Kısa ve basit bir mesaj geldi. Mesajdaki talimatları takip etti, Siyah tüy Tüccar Loncası'nın kuzeyine yaklaşık yüz kilometre uzaklıktaki yabancı bir şehir alanına gitti ve harap bir taş kuleye girdi.

Toplamda dört kontrol noktasından geçtikten sonra taş kulenin en alt katına ulaştı. Burası o kadar karanlıktı ki kendi parmaklarını bile göremiyordu. Uzunca bir süre bekledi, sonrasında önündeki duvar açıldı ve güzel bir kız ortaya çıktı. Kız ona doğru yürüdü ve biraz eğildi. "Beklettiğim için özür dilerim saygıdeğer misafir. Lütfen, benimle gelin."

Aniden karanlığa düşmeden önce gizli kapıdan geçerken kızı takip etti. Sonunda dibe ulaşmadan önce en az birkaç yüz metre indiğini tahmin etti. Sonra bir kaynak ışığı yandı, gözlerinin önünde başka bir gizli kapı açıldı.

"Lütfen, saygıdeğer misafir..."

Yun Che kapıya doğru yavaşça yürüdü.

Kapının ötesindeki dünya büyük, taş bir odaydı. Odanın içinde birkaç lamba yanmış olsa da ışıklar sanki inanılmaz derecede loş bir ortam yaratmak için bilerek ayarlanmıştı. Taş odanın içinde düzenli bir şekilde yerleştirilmiş yüzlerce masa ve sandalye vardı. Birçok insan zaten koltukları doldurmuştu.

Bu insanlar Yun Che'nin gelişine karşı neredeyse tamamen tepkisizdi. En iyisi, ona tek ve umursamaz bir bakış attı. Yabancı bir yüz olmasına rağmen kimse ona dikkat etmedi, çünkü buraya gelen hemen hemen herkes farklı bir kimliğin arkasına gizlenmişti. İnsanların Yun Che gibi farklı isimler kullanmaları çok normaldi. Hatta onların büyük bir kısmı görünüşlerini bile gizlemişti.

Ancak Siyah Tüy Tüccar Loncası gerçekte kim olduklarını biliyordu. Bay Ji, Yun Che'nin kimliğinin altını çok kurcalamasa da Yun Che'nin arkasındaki kişinin Huo Rulie olduğunu biliyordu. Bu yeterliydi.

Sessizlik taş odayı doldurdu. Yun Che odaya bir bakış attı ve içeride iki yüz kişiden az olmayan insan topluluğunu saydı. Çok fazla değildi. Katılımcıların yarıdan fazlası yüzlerini kaynak enerjisiyle gizlemişlerdi, ama her biri üzerlerinde aşırı bir kibir veya asalet havası taşıyordu. Darkya Alemin'de son derece yüksek yerlerden karakterler vardı ve hiç kimse sıradan değildi.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin