Hiç Kimse İlahi Buz Ankası Tarikatını Aşağılayamaz

300 53 1
                                    

Mu Huanzhi hiçbir zaman Mu Xuanyin tarafından böyle bir öfkeyle azarlanmamıştı. Yaşlı yüzü bir anda ölümüne solgunlaştı. Bir ''thud'' sesiyle yere diz çöktü ve titreyen bir sesle konuşmaya başladı, ''Tarikat... Tarikat Ustası, lütfen öfkenizi sakinleştirin. Huanzhi'nin böyle bir niyeti yoktur. Bu sadece... sadece... Huanzhi hatasını anladı ve bunu telafi etmek için bir şans istiyor!''

Mu Bingyun bir şeyler söylemek istiyormuş gibi dudaklarını açtı. Ama Mu Xuanyin'in gerçekten kızgın olduğunu gördüğünde sessiz kalmayı tercih etti.

Önce ya da daha sonra gitmek isteyip istememek tamamen Kılıç Egemeni'ne bağlıydı. Gücü ve kıdemi göz önüne alındığında hiç kimse yaptığı seçime herhangi bir itirazda bulunmazdı... Ancak İlahi Buz Ankası Tarikatı, nezaketten vazgeçmemek için insiyatif almıştı lakin Kılıç Egemeni'nin halefi Jun Xilei tarafından yapılan eylem İlahi Buz Ankası Tarikatına atılmış bir tokattı. Dahası, Jun Wuming de istediği gibi yapmasına izin vermişti.

Eğer başka bir orta yıldız aleminin başka bir tarikatı olsaydı, Kılıç Egemeni'ni hoşnut etmek için bu yapılan görmezden gelinirdi. En fazla diğer taraf Kılıç Egemeni olduğu için rahatsızlıklarını çekimser bir şekilde belli ederlerdi. Hemen hemen herkesin gözünde, Mu Huanzhi'nin yaptığı şey çok normaldi ve eleştirecek bir şey yoktu.

Ama şu anda, Mu Xuanyin de buradaydı. Mu Bingyun'un mizacı göz önüne aldığında, onun kızdığını görmek nadir bir şey değildi ama o kesinlikle öfkesini Kılıç Egemeni'nin önünde patlatmasını beklemiyordu.

Jun Wuming'in yüzünde büyük bir kaş çatma vardı. Mu Xuanyin'in soğuk ve ezici gözlerine yan yan baktı. "Alem Kralı Xuanyin, bunun anlamı nedir?"

Onun kayıtsız sesi de biraz soğukluk taşıyordu. Yanındaki Jun Xilei de bu sözler karşısında şaşırmıştı ancak bu çok uzun sürmemişti, eski kayıtsız ve ilgisiz görünümü tekrar ortaya çıktı.

Mu Xuanyin, soğukkanlı bir şekilde söze girdi, "Kıdemli'nin doğrudan öğrencisi, affedilmez bir şekilde İlahi Buz Ankası Tarikatımı küçümsedi. Ama kıdemlinin onurunu göz önüne alarak, bu Kral onu takip etmek niyetinde değildir. Sizden öğrencinize geri adım atmasını söylemenizi ve İlahi Buz Ankası Tarikatımın devam etmesine izin vermenizi istiyorum!''

Jun Wuming yüzünde herhangi bir duygu taşımıyordu ve kayıtsız ses tonuyla devam etti. "Bu yaşlı adam geri çekilmeyi reddederse ne yapacaksın?"

Sakin ve kayıtsız sözleri, herkesin kalplerini ilahi buzdan, kemik delici soğukluğu tattırdı ancak hiçbiri bir ses çıkarmaya cesaret edemedi. Ona karşı derin bir saygıyla nefes almaya bile cesaret edemediler.

Kılıç Egemeni Jun Wuming Tanrılar Aleminde gerçekten efsanevi bir varlık gibi muamele görüyordu. Tarikat Ustası Mu Xuanyin, kitlelere karşı aşırı derecede güçlü olmasına rağmen, kaynak gücü ve itibar olarak Kılıç Egemeni'nden çok daha aşağıdaydı. Eğer sinirlenecek olsaydı... sonuçları hayal bile edilemeyecek bir seviyede felakete yol açacaktı!

Sözleri takiben Kar Şarkısı'ndaki atmosfer gittikçe soğumaya ve kemik delici bir ürperti yaymaya başladı. Alev Tanrı Alemi'nden gelen insanlar bilinçsizce birkaç adım attılar ve onlar da İlahi Buz Ankası Tarikatı gibi korkudan sessiz kaldılar. Kılıç Egemeni'nin iki kelimesi ''Ne yapacaksın?'' son derece düz bir sesle söylenmişti ama bu kelimelerin her biri felaket tellallarını getirmek için yeterliydi sanki şekilsiz bir güç gökten onları nefes alamayacakları raddeye kadar bastırıyordu.

Mevcut Jun Wuming ile yüzleşen Mu Xuanyin'in cevabı o kadar şok ediciydi ki, oradaki herkes bağırsakları parçalanıyormuş gibi hissetti.

''Jun Wuming,'' Mu Xuanyin onu doğrudan adıyla çağırdı, ''Sen Tanrılar Alemi'nde saygın ve uzaktan gelen bir konuksun bu yüzden İlahi Buz Ankası Tarikatı'nın sizi onurlandırması gerekiyor. Bu Kral saygısını göstermek için buraya uzak bir yerden geldi ve size yeterince saygı ve yüz verdi. Siz usta-öğrenci ikilisine karşı en ufak bir hata yapmadık. Öte yandan öğrencin, İlahi Buz Ankası Tarikatımı aşağılayarak verdiğimiz nezaketi geri çevirdi. Sadece onun bu davranışını görmezden gelmekle kalmadın aynı zamanda en ufak bir utanma dahi hissetmedin!''

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin