"Bunun hakkında..." Mu Hanyi kararsız görünüyordu. Bunun doğru olup olmadığını düşünen bir ifadeye sahipti.
Yun Che onun nasıl tepki verdiğini gördüğünde hemen kendini düzeltti, "Bu benim küstahlığım, imparatorluğun kutsal bir eşyası olduğu için doğal olarak bunun yabancılara gösterilmesi mümkün olan bir şey değil. Küçük Kardeş Hanyi, az önce söylediklerimi sadece görmezden gel."
"Hayır, hayır" Mu Hanyi Yun Che'nin sözlerinden sonra dehşete düşmüş bir ifade ortaya çıkardı. "Nasıl olur da Kıdemli Kardeş Yun Che'nin emirlerine karşı gelmeye cesaret edebilirim? Ayrıca Qilin boynuzunu ilk defa duyan bir kişi, kesinlikle merakından dolayı bakmak isteyecektir. Bu sadece... Qilin boynuzu bizim Buz Rüzgarı İmparatorluğumuzun kutsal eşyasıdır, Hanyi onunla ilgili konularda bir karar verme yetkisine sahip değildir. Hatta Hanyi'nin bile Qilin boynuzunu görebilmesi için Kraliyet Babasının doğrudan bir iznine sahip olması gerekiyor. Aksi halde, yaklaşmam mümkün bile değil."
Sözlerini bitirdikten sonra, Ses İletim Yeşimini çıkardı. İfadesi sürekli değiştiği için uzun süre tek kelime edemedi. Sadece bir süre geçtikten sonra, belirsiz bir şekilde iç çekti ve Ses İletim Yeşimini yerine koydu.
"Küçük Kardeşim Hanyi, Kraliyet Babandan korkuyor olabilir misin?" Yun Che görünüşünü gözlemleyerek sordu.
Onu duyunca Mu Hanyi şaşkına döndü. Sonra yüzünde çarpık bir gülümsemeyle konuştu "Kıdemli Kardeş Yun Che'nin gerçekten çok iyi bir muhakeme yeteneği var. Bugün doğum günü kutlamasında, Kraliyet babası herkesin huzurunda Kıdemli Kardeş Yun Che'den gelen herhangi bir isteğin kesinlikle ne pahasına olursa olsun yerine getirileceğini söyledi. Hanyi, bu sözleri Kraliyet Babasının kalbinin derinliklerinden gün yüzüne çıkarttığına inanıyor. Ancak... Hanyi, bir ulusun kaderi gibi bir şeye tamamen inanmasa da, Kraliyet Babasına son derece derin bir inancı vardır. Kraliyet Babam için bu kutsal eşya son derece büyük bir tabudur. Hanyi, Kraliyet Babasının Kıdemli Kardeş Yun Che'nin isteğini titizlikle reddetmesi veya rızasını verdikten sonra kin tutması olasılığından endişe ediyor. Eğer Kraliyet Babası ve Kıdemli Kardeş Yun Che böyle bir şey yüzünden birbirleriyle hoşnutsuz duygulara kapılsaydı, çok korkunç olurdu."
Kendini açıkladıktan sonra, Mu Hanyi başını salladı.
Yun Che herhangi bir hoşnutsuzluk belirtisi göstermeden sakinliğini korudu. "Bana karşı dürüst olduğu için Küçük Kardeş Hanyi'ye minnettarım. Bir ulusun kaderi ile ilgili bir şeyle son derece ciddiyetle ilgilenilmesi doğaldır. Eğer Kraliyet Baban bu isteğimi reddederse bundan en ufak bir şekilde gocunmazdım.. Tamam, öyleyse konuyu kapatalım."
"Hayır,'' Mu Hanyi o anda gizemli bir gülümseme çıkarttı, ''Kıdemli Kardeş Yun Che beni yanlış anlama. Hanyi bu konuyu babasına rapor etmemeye karar verdi ama bu Hanyi'nin sizi Qilin boynuzuna bakmanız için götüremeyeceği anlamına gelmez."
"Oh?" Yun Che'nin gözlerinde sürpriz bir görünüm görülüyordu.
"Kıdemli Kardeş Yun Che, bunu görüyor musun?'' Mu Hanyi arkasına döndü ve imparatorluk sarayının kuzeyinde bulunan buzla kaplı dağ ormanını işaret etti. "İmparatorluk sarayının çevresi tamamen aydınlatılmış, karanlık kalan bir taraf hariç. Bunun nedeni, tüm imparatorluk kentindeki en büyük yasaklı alan olmasıdır. Bu alanın altında, Buz Rüzgarı İmparatorluk Ailemizin en önemli yeri olan hazine bölgesi yatıyor. Bu kutsal eşya Qilin boynuzu tam olarak orada saklı olarak tutulur.''
"Oh!" Yun Che söylediklerini anladığını belirten bir baş sallaması yaptı.
''Açıkçası, bu yer aynı zamanda çok sıkı korunuyor. Hazinenin dışında gece gündüz konuşlandırılmış çok sayıda uzman var. Hiç kimse oraya yaklaşamaz. Buna ek olarak, hazine alanı çeşitli mekanizmalar ve kaynak formasyon oluşumlarıyla doludur. İlahi Kral Aleminden bir uzman gelse bile, oraya zorla girmesi neredeyse imkansız olurdu. Tabii ki, tarikat efendisi ve Saray Ustası Bingyun için bunlar sadece küçük bahçe dekorasyonları olarak görülebilir.''