En kısa sürede Huo Rulie ve Huo Poyun ayrıldı, ardından Yun Che yıldırım hızıyla hamle yaptı. Huo Ye göğsünün ortasına bastırılmış avucunun merkezi ile birlikte hemen Öfke Tanrısı'nın gücünü kanalize etti, Cennet ve Dünya'nın ruh enerjisinin yavaş yavaş ve dikkatli bir şekilde vücuduna akmasına neden oldu. Bir çölün üzerine bir dere akıyormuş gibi görünüyordu.
Huo Ye son derece kötü bir durumdaydı ve vücudundaki yaşam gücü yok denecek kadar azdı. Bu nedenle Yun Che önce yaşam gücünü stabilize etmek istedi ama mümkün olduğunca ihtiyatlı olması gerekiyordu. Cennet ve Dünya'nın ruh enerjisinin Huo Ye üzerine taşmaya başladığı noktaya ulaşmadan önce yaklaşık iki saat boyunca kullandı.
Daha sonra sol eli hafifçe yeşil ışıkla parladı. Parmağının ucunu kaşlarının arasına yerleştirdi ve tüm vücudunu son derece dikkatli bir şekilde örtmek için Gökyüzü Zehir Sedefi'nin saflaştırma gücünü kullandı.
Tıbbi olarak Huo Ye'nin vücudu tamamen çalışmayı bırakmıştı ve içinde herhangi bir enerji yoktu. Vücudu o kadar berbat bir haldeydi ki Yun Che ne denerse denesin onu tıbbi becerileriyle kurtaramayacağından kesinlikle emindi. Eğer durumu o kadar ciddi olmasaydı Alev Tanrı Alemi'nin Altın Karga Mezhebi'nin Ustası oğlunun bu durumuna umutsuzluk hissi gütmesi dışında başka bir şey yapması mümkün değildi.
Ancak bu dünyada tıbbi sanatların yanı sıra Huo Ye'yi kurtarabilecek başka bir şey daha vardı. Yun Che'nin sahip olduğu çılgın güç.
Huo Ye'nin tamamen sakat ve enerjiden yoksun vücudunu sadece cennetin ve dünyanın ruh enerjisini kullanarak kurtarması mümkündü.
Buna ek olarak tıbbi sanatlar vücudundaki tıkanıklıkları açamazdı, ancak Gökyüzü Zehir Sedefi'nin nihai saflaştırma gücü bunu başarabilirdi!
Bir saat daha geçti ve Gökyüzü Zehir Sedefi'nin saflaştırma gücü nihayet Huo Ye'nin tüm vücudunu kapladı ve süreç boyunca öngörülemeyen bir olay olmadı. Yun Che biraz rahatlama hisetti ve havaya uzun bir nefes bıraktı. Kendi kendine mırıldandı: "Benimle tanıştığınız için şanslısınız ve aynı zamanda Altın Karga'nın kan soyuna sahip olduğunuz için de şanslısınız. Aksi takdirde Buda'nın Büyük Yolu'nun beşinci aleminde bulunmasaydım bu benim için bile imkansız olurdu."
"Umarım kurtulduktan sonra iki bölge birbirine düşman olmayı bırakır."
Bu iyileşme sürecindeki en büyük zorluk başarıyla tamamlanmasını görmekti. Bir kerede cennet ve dünyanın ruh enerjisinin oranı ve Huo Ye'nin bedeninden geçen saflaştırma gücü daha da arttı ve hayatta kalan yaşam gücü canlılıkla birlikte hızla yayıldı. Tıpkı bir filizin bahar esintisinin altında ve yağmurda sulanarak gençleşmesi gibiydi. Tıkanıklıklar açıldığında kan, damarları boyunca yavaş yavaş akmaya başladı ve tamamen ölü meridyenleri çok uzun bir süre hareketsiz kaldıktan sonra hafifçe sallanmaya başladı.
İki saat... Dört saat... Altı saat...
Dışarıda bekleyen Huo Rulie durmaksızın endişeli ve huzursuz hissediyordu. Huo Poyun ağırdan alıp onu ikna etmeseydi Huo Rulie hiçbir talimata aldırmadan direk içeri dalardı.
Ama daha fazla zaman geçtikçe Huo Rulie aslında olumlu bir sonuç için biraz umutlu olmaya başladı, çünkü Yun Che kesinlikle düşünmeden konuşacak biri değildi. Dahası tedavisinin sonucunu olduğundan daha kötü bir hale getiremeyeceği de belliydi.
Sonunda altı saatlik bir sürenin ardından Yun Che'nin yorgun sesi kulaklarının yanında yankılandı. "Mezhep Ustası Huo, şimdi gelebilirsiniz."
Sanki yangından çıkmış gibi Huo Rulie hızla kapıyı açmak için itti ve odaya girdi. Huo Poyun da onu takip etti.