Garip Siyah Tüy Tüccar Loncası

335 51 2
                                    

Tanrılar Alemi'nde alt yıldız alemleri yaklaşık olarak kırk bin civarıydı, tüm bölgenin yüzde yetmişinden daha fazlaydı.

Orta ve üst yıldız alemlerine göre genel güç bakımından kıyaslanamaz dahiler olsalar da onların sahip olduğu miraslar, kaynaklar ve arka planları vardı. Dolayısıyla Tanrı Alemi'nin büyük bir kısmı bunların üzerine kurulmuştu.

Alt yıldız alemlerinin arasında Doğu İlahi Bölge'sinin Darkya Alemi son derece özel bir yer taşıyordu. Gücü üst kademelerde olmasa da itibarı bunlardan herhangi birinden daha aşağı değildi.

Doğu İlahi Bölgesi'nin alt alemlerindeki çoğu tüccar loncalarını ele geçirmişlerdi.

Kaynak gelişimcileri herhangi bir garip nesne veya hazinelerden yoksunken Darkya Alemi'ne bir yolculuğa çıkarlarsa asla eli boş dönmezlerdi. Tek ön koşul yeterince mor taş veya kristal getirmeleriydi.

Darkya Şehri, Darkya Alemi'nin ana merkeziydi. Tüm şehir bölgesi beş yüz kilometre genişliğindeydi. Tanrı Alemi'nin birçok ünlü tüccar loncası burada toplanır ve buraya kendi tüccar loncalarına benzer yerler kurarlardı. Şehir içinde çok fazla askeri güç yoktu ve Alem Kralı'nın güçlerini de içermiyordu, yine de yıldız alemiyle aynı olan "Darkya" adını alabilmişti. Sadece tek başına Darkya Şehri'nin Darkya Alemi'nde ne tür bir statüye sahip olduğu açıktı.

Yun Che, Darkya Şehri'nin gökyüzünün üstünde göründü, bu yabancı yıldız aleminin ana şehrine çok uzun bir süredir bakıyordu.

Onun Tanrılar Alemi hakkındaki bilgi birikimi sadece Kar Şarkısı Diyarı ile sınırlıydı. Kar Şarkısı Diyarı yıl boyunca karlarla kaplı olduğu için nüfusu diğer bölgelere göre seyrekti. Kendi içinde benzersiz bir bölgeydi. Ancak Darkya Alemi, çok canlı ve aktifti. Olağanüstü canlılığı, Yun Che'ye geldiğinde birkaç saniyeliğine yanlış anlamasına neden oldu; alt bölgenin gelişen şehirlerine geri döndüğünü düşündü.

"Darkya Alemi... Darkya Alemi," Yun Che sessizce kendi kendine mırıldandı. Sahneler ardına sahneler, Tanrı Alemine yeni gelmişti ve Kar Şarkısı Diyarı'na çok bağlanmıştı, bu durum ona büyük bir üzüntü hissettiriyordu.

Beyaz kıyafetleriyle bir parçası olmadığı bu tamamen yabancı araziye yavaş yavaş inmeden önce Buz Ankası Yeşim Gravürü'nü düzeltti ve düz bir dizi olarak değiştirdi.

Mavi Kutup Yıldızı'nda hükümdardı.

Kar Şarkısı Diyarı'nda, Ulu Alem Kralı'nın doğrudan öğrencisiydi... bununla kalmayıp Kar Şarkısı Diyarı'nda Mu Bingyun gibi bir figürün desteğini alıyordu.

Ama şimdi yalnızdı. Bu sınırsız yıldız aleminde, bu sınırsız insan denizinde, aşina olduğu tek bir yer yoktu, ne de bir insan.

Başka bir kişi onun yerini alacak olsaydı, ağır yalnızlık tarafından getirilen korku ve baskı nedeniyle uzun zaman önce nefes almayı bırakırdı.

"Usta..." Yun Che yumuşak bir sesle söyledi.

Depresyonun üzerinden uzun bir süre üstesinden geldikten sonra, hem Yun Che'nin ifadesi hem de duygusal durumu parlak bir netliğe kavuşmuştu. İşler bu noktaya geldiğinden dolayı artık tek başına yüzleşebilirdi. Şimdi yapması gereken şey, tüm çabalarını Orman Ruh Özü'nü aramak için çalışmaktı... ve birinci sınıf bir Orman Ruhu Özü bulmalıydı.

Mor kaynak taşı; mor kaynak kristali; mor kaynak yeşimi ; bunlar Tanrı Alemi'nin sık kullandığı para birimleriydi. Bin mor kaynak taşı bir kaynak kristali ediyordu, ve bin kaynak kristali de bir kaynak yeşimi ediyordu.

Mu Bingyunla birlikte otuz altıncı Buz Ankası Sarayı'na katıldığında, her ay beş bin mor kaynak taşı alıyordu ancak Mu Xuanyin'in doğrudan öğrencisi olduğunda hiçbir mebla almamıştı.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin