Hemen hemen aynı anda, Kaynak Tanrı Sahnesinde ölüm sessizliği oldu, sessizliği bozan tek şey sefil bir çığlığın tiz ve acılı ahengiydi.
Tüm insanların göz bebekleri, sanki bir hayalet ya da tanrı görmüş gibi zorla ortaya çıktı.
Çünkü patlamanın sonrasında uçurulan tek kişinin... Luo Changan olmasıydı!
Luo Changan'ın vücudu yere inmeden önce kontrolsüz bir şekilde birkaç kilometre uzağa uçtu ve kendini dengelemeyi zar zor başardı. Öte yandan, Yun Che hareket bile etmemişti!
Anında Luo Changan yere indi ve bir kerede diz çökerek sol eliyle sağ kolunu destekledi. Yüzü şok ve acı içinde büküldü ve sanki sağ kolu vücudundan bağımsızlığını kazanmış gibi sadece kendi kendine sallanıyordu. Birkaç damla kan, parmaklarının arasındaki çatlaklardan sızarak bir çizgi halinde akıyordu. Sağ kolunun tamamı kırmızı renkle boyanmıştı.
Elinin patlaması nedeniyle havada kan sisi oluşmuştu. Sağ kolundaki kıyafetler yok edilmişti ve dağılmıştı ve derisi ve eti havaya maruz kalmıştı. Sağ kolunun kemiklerinin yüzde 30'u da kırılmıştı.
Kutsal Saçak Aleminden gelen insanların çoğunluğu yavaş yavaş ayağa kalktı çünkü az önce olanları gördüklerinde dehşete düşmüştüler ve bunları inkar etmek istiyorlardı... gördükleri sahne, şahsen bir karıncanın büyük bir fili atmasını izlemekten başka bir şey değildi.
Sunulmuş Tanrı Sahnesinin seyirci oturma alanındaki tüm insanlar aptala dönmüştü. Gözlerine inanmaya cesaret edemediler.
''Bu da ne şimdi böyle!?'' Tüm Tanrı İmparatorları da yüzlerinde şaşkınlık ortaya koydu. Bu süre boyunca koltuğuna yana yaslanmış uykulu Cang Shitian bile, hemen dik oturdu ve doğrudan parlayan gözlerle Yun Che'ye baktı.
Tanrı İmparatorları, Luo Changan'ın saldırısının Yun Che'yi vurmak üzereyken birden kaynak gücü dramatik bir şekilde arttı ve Luo Changan'ın saldırısında bulunan enerjiyi çok aştı. Onu havaya uçurduktan sonra, güçlendirilmiş enerji aniden ortadan kayboldu ve Yun Che'nin kaynak gücü normal seviyesine geri döndü. Tanrı İmparatorların ruh algısı o sırada kaynak gücünü yanlış değerlendirip değerlendirmediğinden dolayı kendilerinden şüphe etmelerine neden oldu.
''B... B-Bu..''
"Neler oluyor? Burada tam olarak neler oluyor?' Luo Changan aslında... havaya uçtu ve yaralandı mı?"
"Durumu bir yaralıdan çok daha kötü. Sağ kolunun kırıldığı açık!"
"Yun Che onun hareketine dahi tepki vermedi ve Luo Changan böyle bir durumda kendi enerjisinin ters tepkisiyle mi karşılaştı, hayır... Bu-bu-bu... tam olarak ne..."
Seyirci koltuklarında oturabilenler, büyük bir kimlik ve deneyime sahip olan bireylerdi. Ama ne olursa olsun önlerindeki sahnede gelişen olayları gördüklerinde gözlerine inanmaya cesaret edemediler.
Luo Changan daha da inkarcıydı. Gözleri geniş açıktı ve kendisine gelmek için onu beş ya da on altı nefes aldı. Aniden kısık bir sesle çığlık attı, ''O... o hile yaptı!! Kesinlikle bir çeşit vücut koruma nesnesi kullandı! Hile yaptı!!"
Düşünebileceği tek ihtimal buydu, arkasındaki tek sebep böyle bir aksilikti. Sonuçta Yun Che her seferinde hile yapıyordu.
Ancak bu çığlığa kulak asan Saygıdeğer Qu Hui, Yun Che'ye derin bir bakış attı ve ona bir şey söylemedi.
Yun Che'nin böylesi bir seviyeyle nasıl kimse fark etmeden vücut koruyan bir nesne kullanması mümkün olabilirdi ki?
Luo Changan tarifsiz bir şekilde şok oldu, Yun Che'nin yüzünde hafif bir gülümseme ortaya çıktı. Luo Changan'ın gerçekten onun için bir tehdit olmadığını tespit ettikten sonra, en güçlü gücünü test etmek için Luo Changan'ı kullanmaya karar verdi. Bu nedenle, Luo Changan ona saldırmak için acele ettiğinde hemen "Gürleyen Cennet" kapısını açtı. Bununla birlikte, en güçlü kapı enerjisinin sadece önemli hasarlarla uğraşırken onu doğrudan uçurmayacağını öğrenmesi kendisini şaşırttı, saldırının arkasındaki gücü karşılamak için yarım adım bile geri çekilmek zorunda değildi. Bu seviyedeki bir saldırı ona acı veremezdi.