Sayısız sefil çığlık, bir ateş denizine dönüşen Kara Ruh Dağı boyunca yankılandı. Kaçamadan önce küllere dönüştükleri için, ateş denizinde yutulan Ruh Tarikatı müritlerinin sayısını söylemek mümkün değildi. Diğerlerinin görebileceği tek şey altın alevler ve alevlerin ortasında ağlayan ve mücadele eden acınacak canlılardı.
Korkunç ve azgın altın alevler tarafından yutuldular hatta güçlü Ruh Tarikatı salonu ustaları dahi kendilerini savunmak için her şeylerini vermek zorunda kaldılar. İfadeleri de iyice değişmişti. Etrafa bakarken, Yun Che'nin figürünün görüntüsünü bulamadılar. Gördükleri tek şey, önemsiz ölü yapraklar gibi hızla küle dönüşen çok sayıda öğrencinin cesetleriydi.
Onlar daha öncesinde olduğu kadar sakin davranamadılar ve kalplerinde korkudan titremekten başka bir şey yapamadılar. Ejderha Ruhu Etki Alanı, Yun Che'ye kilitledikleri auraların izini kaybetmelerini sağlamıştı. Alevler infilak ettiğinde, görüş alanları da doğal olarak bloke olmuştu. Alevlerin denizinde kaç kişinin öldüğünü göremezlerdi ve bunu düşünmeye de cesaret edemezlerdi. Daha korkutucu olan şey ise, "Ling Yun"un hangi yöne kaçtığını bilmiyorlardı.
"Şimdi öğrencilerle uğraşmayalım! Gidelim ve Ling Yun'u bulalım... ne pahasına olursa olsun onu bulmalıyız!''
''Ağır yaralarla kaplı ve böylesi bir geniş etki alanı olan yeteneği kullanmak onun kaynak gücünün neredeyse bitmiş olduğu anlamına gelir... O kesinlikle hala burada bir yerlerde! Ne olursa olsun burayı canlı terk etmesine izin veremeyiz!!"
Altın alevlerin kaynayan denizinin ortasında, Yun Che sıkıca Küçük Jasmine'i tutarken uçuyordu. Tüm vücudu kanla boyanmış ve ağır nefes nefese kalmıştı. Uçtuğu hız da son derece yavaştı... Ağır yaralandığında tüm gücüyle ve öfkesiyle Sarı Bahar Küllerini salması, enerjisinin büyük bir kısmının tükenmesine yol açmıştı.
Yun Che, kendisine kilitlenen tüm auraları kesmeyi başardığından emin olmak için, İlkel Kaynak Arkını hızla çağırdığı gibi kolunu öne doğru uzattı. Ark ortaya çıktığı anda, içine Küçük Jasmine ile birlikte girdi ve bir sonraki anda yüz elli kilometrelik bir mesafeyi yararak doğrudan batıya gitti.
İlkel Kaynak Arkı'nın Tanrılar Aleminde seyahat etmesi için gereken enerji son derece büyüktü. O zamanlar Cehennem Hapsi'nde bir mucize yaratmayı düşünebilse de, kaynak ark, yüz elli kilometrelik kısa mesafeyi geçebilmek için Vermilion Yeşiminin enerjisinin yarısını kullanmıştı.
Alt Alemlerde, kaynak arkıyla bir anda yüz elli kilometre seyahat etmek için çok daha az enerjiye ihtiyaç duyuyordu, aynı zamanda gerektiğinde güvenle kaçmak için mutlak bir araçtı. Ancak Tanrılar Alemi'nde, kaynak arkının yeteneği çok fazla değildi. Yun Che yüz elli kilometreden daha fazla uzaklaşmaya niyetli değildi. Sadece bu konuda hiçbir seçeneği yoktu, çünkü İlkel Kaynak Arkı'nın maksimum sınırı buydu... Şimdi İlkel Kaynak Arkını bir kez daha kullandığına göre, Vermilion Yeşimi'nin kalan enerjisi de tamamen tükenmiş olmalıydı.
İlkel Kaynak Arkı'ndan Küçük Jasmine'i taşıyarak çıktı ve hızlıca onu bıraktı. Şu anda, yalnızca Ruh Tarikatı üyelerinin İlkel Kaynak Arkı'nın aurasını hissetmemeleri için dua edebilirdi.
Sarı Bahar Külleri'nin yarattığı etki tüm uzayın bir süreliğine bozulmasına neden olmuştu.
Gizli Akan Yıldırımı kullanarak kendi aurasını ve Küçük Jasmine'in aurasını sakladı. Yun Che'nin eli dudaklarına sıkıca bastırdı. Geçen sefer dersini almıştı, bu yüzden ne kadar mücadele ettiği önemli değildi ağzını açamayacağından emin olacaktı.
Yun Che onlara doğru gelen herhangi bir aurayı hissetmediğinde yavaşça rahatlamış bir nefes verdi. Karanlık ve yoğun sise gebe kalan gecenin eşsizliğini ödünç alarak, ağır vücudunu sürükleyerek batıya doğru dikkatle yöneldi.