Kan Yemini

298 51 5
                                    

Not:Teknik bir hata Yüzünden bu çevrilmiş beş bölüm silinmiş kurtarmak için bayağı uğraştım keyifli okumlar ..

Yumuşak bir rüzgar, hüzünlü orman ruhlarının gizli yerinde ortaya çıktı.

Yun Che, orman ruhlarının tüm bedenlerini topladı, her birine son vedalarını söyleyerek bedenlerinin yanında diz çöktü. He Lin de bitirdikten sonra, Yun Che koluyla hafif bir itme hareketi yaptı ve bir zamanlar kendilerine ait olan bu arazinin derinliklerine gömdü.

Yun Che'nin niyeti olmasa da, tüm bunlar onun yüzündendi. Bu trajik sonun ana sebebiydi. Derin bir nefes aldı ve dizinin üzerine düştü, dokuz kez eğildi.

Elini dışarıya doğru uzattı. Avucunun ortasında çeşitli renkli çiçeklerden ve tohumlardan oluşan bir bilezik yatıyordu. Sadece orman ruhu kokusunu ve özelliklerini taşımakla kalmıyor, aynı zamanda bir kalbin sıcaklığını ve genç bir kızın duygularını da içinde taşıyordu.

Biraz kazmak için her iki elini de kullandı ve bileziği dikkatlice gömdü. Yun Che başını kaldırdı ve onun görüntüsü zihninde parladığında, ona hayranlıkla bakan orman ruhu kızını hiçbir zaman unutmayacağını anladı. ''Qing He, bu felaketi tüm ırkınıza getiren iblis benim. Harika hediyeni kabul etmek için nitelikli değilim. Bir sonraki hayatında... Kaderin sana karşı nazik olacağını umuyorum."

He Lin orada diz çökmüş olarak kaldı. Tek bir gözyaşı dökmedi, tüm bunlara karşı güçlü bir duygusal tepkisi yoktu. Bu durum Yun Che'yi daha da huzursuz hissetiriyordu.

"He Lin." Yun Che, onun omzuna dokundu. "Şu andan itibaren, benimle kal. Başka bir güvenli yer bulmana yardımcı olacağım. Daha öncesinde beni ustan olarak almak istediğini söylemiştin, uygun bir öğretmen olmak için gerekenlere sahip olduğumu sanmıyorum, ancak yine de hevesliysen, bir daha reddetmeyeceğim."

Hedefleri ve durumu yüzünden kesinlikle onun yanında olamazdı. Ayrıca He Lin kraliyet soyuna ait bir orman ruhuydu, ancak şimdi... suçluluk duygusu çok baskındı.

Anck He Lin tüm bu olanlara karşı hiçbir tepki göstermedi. Ne başını salladı ne de anladığını belirtti. Arkasını döndü ve Yun Che'ye karşı yumuşak ve düz bir gülümseme verdi. Onun kristal netliğindeki bakışları her şeyi görmenizi sağlıyordu ama aynı zamanda, içinde yaşını aşan bir acıyı sakladığını da gösteriyordu, hemde yaşamaması gereken bir acıyı.

''Ağabey, Yun Che'' He Lin gülümsedi. "Bazı nedenlerden dolayı ömrünün bir kısmını kaybettin ve bu çok yeni gerçekleşen bir olay... değil mi?''

Yun Che şok oldu, sonra yavaş yavaş başını salladı.

Antik boynuzlu ejderhaya karşı, Ay Yıldız Yenilenmesini zorla kullanmıştı. Böyle bir sanatı kullanmak sağduyuya meydan okudu ve göklerin yasalarını ihlal etti. Sonuç: ömrünün ebedi olarak kısalmasıydı!

Ömrünün bir kısmının ondan kesilmesi hissi, somut olmayan ama açıklanamaz derecede acı verici bir histi. O andaki ağrı kısa olmasına rağmen, ruhunun nasıl titrediğini hatırlıyordu. Bu acı aynı zamanda belirsiz bir hissi taşıyordu, o da, kalan yaşam gücüyle Ay Yıldız Yenilenmesini tekrar kullanırsa, dört veya beşten daha fazla kullanımın tüm ömrünü bitireceği hissiydi.

''Bu durumda sanırsam haklıyım,'' He Lin bir kez daha gülümsedi. "Ben bir orman ruhuyum, özellikle canlıların ruhuna ve yaşam gücüne duyarlıyız. Ağabey Yun Che'yi ilk gördüğümde, ben zaten bu sorunu fark etmiştim, yaşam gücün ciddi bir biçimde ömründen hızlıca ayrılıyordu. Yaşam gücünü geri yüklemek için herhangi bir adım atmazsan, yaşaman için yalnızca birkaç yılın daha var. Ağabey çok iyi bir insan, bu yüzden çok uzun bir süre yaşaman gerek..."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin