Ölümsüzler Savaştığında, Ölümlüler Acı Çeker

276 50 0
                                    

Kar elbisesi giymiş kadın yavaşça döndü. Sanki buzdan oyulmuş gibi görünüyordu. Bir peri kadar güzel olan görünüşü bir kez daha Yun Che'nin önünde ortaya çıktı, sadece ifadesi, herkesi buzlu bir cehennemin derinliklerine daldırmak için yeterliydi. Dudakları yavaşça açılarak kemik delici ürpertici kelimeleri açığa çıkardı, ''Hâlâ bana usta demeye nasıl cüret edersin!?"

Bu dünyada Yun Che'yi tüm kibri ve gururundan soyabilecek biri varsa, bu kişi yalnızca Mu Xuanyin olabilirdi. Yavaşça diz çöktü ve başını indirdi, tüm dünyayı dondurabilecek bakışlarını karşılamaya cesaret edemedi. ''Bu öğrenci Ustasına borçludur... bir dağ kadar büyük bir borç... Bu öğrenci bir ipliği bile ödeyemez... ve yine de en iğrenç hataları işledim... Bu öğrencinin... Ustasına bakacak yüzü yok...''

"İğrenç bir suç işlemek ve sonra ayrılmak, sana öğrettiğim şey bu mu!?" Aşırı soğukluk, öfke ve hayal kırıklığı gözlerini doldurdu. Mu Xuanyin'in sesi sakinleşmeye başladı ancak sesinde hafif titremeler duyuluyordu, "Sorumluluklarını üstlenmeyecek bir korkak olacağını hiç düşünmemiştim. Sen benim, Mu Xuanyin'in öğrencisi olmaya uygun değilsin!"

Yun Che ne savunmaya çekilebildi ne de söylediklerinin cezasını tartışmaya cesaret edebildi. Yavaşça başını kaldırmaya başladı ve bakışları karşılaştı. Usulca cevap verdi, ''Ustadan ayrı kaldığım bu süre boyunca, bu öğrenci her zaman Ustasının yaralanmalarını düşündü. Bugün, bu öğrenci nihayet Ustası'nın güvenli ve sağlıklı olduğunu gördükten sonra rahat edebilir. Bu öğrenci sahip olduğu günahın ne denli büyük olduğunun farkında. Ne ceza gelirse gelsin, gönülden kabul edeceğim.''

"..." Mu Xuanyin ifadesiz kaldı. Yeşim tenli kolunu yavaşça kaldırdı ve avucunu Yun Che'nin alnına bastırdı. "Beni tamamen hayal kırıklığına uğrattın... bu affedilemez!"

Ding!

Sanki bir buz kristali paramparça olmuş gibi yumuşak bir ses çaldı. Yun Che'nin gözlerindeki dünya grimsi beyaz manzaradan koma karanlığına düşmeye başladı. Vücudu yavaşça yere düştü. Ölü ya da diri olup olmadığı bilinmiyordu.

Soğuk ve sessiz ortamda, Mu Xuanyin yavaş yavaş döndü ve Mu Baimei ve diğer ikisini süzdü.

Mu Xuanyin ortaya çıktığından beri, Mu Baimei, İmparator Nanlie ve Han Kuan'ın hepsi hareketsiz kaldı. Elbette sadece bedenlerinin orada durduğu söylenebilirdi; ruhtan yoksun vücutları bu bakışın dehşet verici ürpertisi karşısında herhangi bir hareket yapmak için yeterli cesarete sahip değildi.

Böylesi bir bastırmayı hayatlarında ilk defa hissediyorlardı. ''Mu Xuanyin'' bu iki kelime neredeyse ruhlarının korku içinde uçmasına neden olmuştu.

Dünya ve gökyüzü renklerini kaybediyordu sanki tüm ihtişamları onları bırakıp kaçmıştı. Geriye kalan tek şey, sonu olmayan dehşetti. Şimdi doğrudan gözlerine bakan bir göz çifti ruhlarının soğuk cehennemvari bir uçurumun derinliklerine dalmış gibi hissetmesine neden oluyordu.

''Kar... Kar Şarkısı... Alem Kralı...'' bu üçü arasında en yüksek kaynak enerjiye sahip Mu Baimei bile konuşmak için mücadele etmişti. Sesi sanki zehirli bir yılan boğazını ısırmış gibi geliyordu, ''Teb... Tebrikler... Usta ve öğrencisi... Bir kez daha karşılaştık... biz... biz... biz sizi rahatsız etmeyeceğiz ve yolumuza gideceğiz... elv... elveda...''

Mu Baimei'nin bilinci biraz tutarsız bir haldeydi. Kendisi bile ne dediğini ya da ne kadar konuştuğunu bilmiyordu. Sadece ayrılmak istiyordu ama tüm gücünü kullanmasına rağmen bir adım dahi atamıyordu ve bedeninin gittikçe içeriden dışarıya donduğunu hissediyordu.

Whoosh!

Soğuk bir rüzgar vınlama sesi ile ölüm, sessizliği kesti, Mu Baimei ve üçlüsü herhangi bir ses çıkartamadan üç buz heykeline dönüşmüştü ve ardından dağılarak buz tozları halinde havaya karıştılar.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin