Mu Bingyun'un sözleri Yun Che'nin uzun bir süre sessizlik içinde bakmasına neden oldu.
''Yun Che," Mu Bingyun aniden söyledi. "Dün gece, ustanla konuştum. Bana amacının değiştiğini ve Kutsal Tanrı Savaşı'nı kazanmak için Ebedi Cennet Alemine geri döndüğunu belirtti. Gerçekten Kutsal Tanrı Savaşına girmek istiyor musun?''
"..." Yun Che başını salladı.
"O zaman hedefine ulaşmada ne kadar eminsin?" Mu Bingyun kalbinde iç çekerek sordu.
''Dün, bu konuda biraz daha emindim. Ancak bugün...'' Yun Che çaresiz bir tonda söylediği gibi gözlerini kapattı. "Açıkçası, hiçbir şansım olmadığını düşünüyorum. Bu Dört Tanrı Çocuğunu hafife almadım ancak Doğu Bölgesinin Dört Tanrı Çocuğunun gücünü tamamen yanlış değerlendirmişim.''
Mu Bingyun, ''..."
"Luo Changsheng... gerçek gücü şu anda gördüğümüz şeyle sınırlı olsa bile onun rakibi olmam hâlâ imkansız. Elinde yenilgi çeken Lu Lengchuan'a karşı bile kazanmam neredeyse olanaksız."
Yun Che'nin sesi çok sakindi ve aslında söylediği gibi oldu. Huo Poyun'u anında yenen Jun Xilei'nin kılıç saldırısından korkuyordu ancak Luo Changsheng ve Lu Lengchuan arasındaki karşılaşma şimdi tüm güvenini ve umudunu iyice yok etmişti.
"Saray Ustası Bingyun, Lu Lengchuan'a kıyasla Jun Xilei ve Shui Yingyue ne kadar güçlü?" Yun Che sordu.
"Çok daha güçlü." Mu Bingyun ona kısa ve basit bir cevap verdi.
"..." Yun Che bir kelime daha söylemedi. Bir şeyler düşünüyormuş gibi kaşlarını ördü.
'''Haha, sizin Doğu İlahi Bölgenizin 'Genç Efendi Changsheng'den de beklenildiği gibi. Rüzgar ve yıldırımı aynı anda bu kadar kolay kullanabilmesi inanılmaz bir başarı," Ejderha Hükümdarı söyledi. "Gücü, tam gücünü kullandığında 'İlahi Öz Aleminin' seviyesini aşacaktır."
''Çok az sayıda insan böylesi olağanüstü yeteneklere sahip olabilir ancak birden fazla kaynak gücü türü insanlar nadir değildir. Aynı anda birden fazla tür kaynak güç kullanabilenler nadirin de nadiridir. Son yüz bin yılda Luo Changsheng gibi üç çeşit kaynak güç kullanabilmenin yanı sıra böyle bir başarıya ulaşan sadece o." Ebedi Cennet İmparatoru hafif bir gülümseme ile başını salladı. "Böyle bir şeyi yapmak için içsel değişken vücut yeterli değil sadece, çok büyük yetenek ve anlama yeteneği de gereklidir. Bu yaşlı adam bile gelecekte ulaşacağı yükseklikleri tahmin etmeye cesaret edemez."
"Erkekler arasında Luo Changsheng ve kadınlar arasında Shui Meiyin var. Bu ikisinin yeteneği göz önüne alındığında, Doğu İlahi Bölgeniz bir adım öne çıkacak," Ejderha Hükümdarı gülümseyerek belirtti.
"Hayır, hayır, hayır. Ekselansları, birini unutuyorsun." Tanrı İmparator Shitian aniden söyledi. Dikkatlerini Luo Changsheng'e sabitleyen ve gücüne hayret eden diğer insanların aksine, bakışları çoğunlukla Yun Che'yi süpürüyordu. Telaşsız bir sesle şunları söyledi, "İlkel Kaos çok geniş bir yerdir ve trilyonlarca yaşayan yaratık var, bu yüzden bir canavarın görünmesi nadir değildir. Yahut... İlahi Öz Aleminin son aşamalarında bulunan bir kaynak gelişimcisini İlahi Musibet Aleminin yetişimi ile ezebilecek bir canavar, tsk, tsk, yüz bin yıl bir kenara son bir milyon yılda Doğu İlahi Bölgeniz böyle bir çıkardı mı acaba? Oh... Hayır, yanılıyorum! Bu çocuğun alt alemlerden olduğunu söylediğini hatırlıyorum, bu yüzden Doğu İlahi Bölgenizden bir kişi olarak kabul edilmeyecektir, hah."
Ebedi Cennet İmparatorunun ifadesi sertleşti ancak Ejderha Hükümdarı hafifçe gülümsedi. Gülümsemesi anlaşılmaz bir esrarengizliğe sahipti.