Lei Qianfeng'i amca olarak çağırsada, onun ses tonu ve tavırları, bir kıdemliye karşı davranılması gereken davranışların tam tersini gösteriyordu. Bakışları sanki acınası bir yaratığa bakıyor gibiydi.
Lei Qianfeng'e gelince, onun içinde tek bir damla öfke yoktu, aceleyle cevap verdi, ''Evet, evet, eğer gelmeseydin korkarım ki kaderin çarkları benim için duracaktı. Mo'er ve geri kalanı hakkında...
Korkunç bir şekilde ölen yedi oğlunu düşünene Lei Qianfeng'in tüm vücudu sertleşti. İki yumruğunu da sıkıca sıkıyordu.
"Teyzem dün gece tüm meseleyi anlattı." Wu Guike gözlerini daralttı, ''Tüm bunların 'Ling Yun' adlı biri tarafından yapıldığını duydum? Sadece tüm oğullarını zehirlemekle kalmadı, aynı zamanda dört büyük de dahil olmak üzere en iyi öğrencilerinden yüz binden fazlasını öldürmeyi başardı. Hatta neredeyse hayatını kaybetmene neden oluyordu ve henüz hiçbiriniz onun kuyruğunu bile yakalayabilmeyi başaramadı?''
Konuşurken bakışları Xiao Qingtong'a doğru döndü. Xiao Qingtong'a bakışları, Lei Qianfeng'e baktığından çok daha nazikti.
Yun Che ile ilgili olarak, Lei Qianfeng duyguların her türlüsünü hissetmişti. Acı, öfke, nefret, aşağılama. Bunların hepsi onun titremesine neden olan derin bir korkuya dönüşmüştü. Sei biraz kısıklaşmıştı, ''Ling Yun... O... O... o kesinlikle bir şeytan!''
"Şeytan?" Wu Guike küçümsemeyle karışık bir ses tonuyla cevap verdi, ''Heh... oh Amca... Amca... eğer Teyzem bana kişisel olarak açıklamasaydı kesinlikle hiçbir zaman böyle bir şeye inanmazdım. Her ne kadar senin hakkındaki düşüncelerim benim Teyzeme layık olamayacağını söylesede, asla böylesi bir çöp olacağını düşünemezdim. Yeğenin olarak, tüm yüzümü kaybettiğimi hissediyorum."
Lei Qianfeng şok olmuştu. Tartışmaya cesaret edemedi ve bir süre sonra başını indirdi, "Haklısın, gerçekten işe yaramazım... ama hâlâ hayatta olduğum sürece, Ling Yun'un vücudunun bin parçaya kıyıldığından ve kemiklerini toz haline getireceğimden emin olacağım!!"
"Öyle mi?" Wu Guike yavaş yavaş bakışlarını daha ciddi bir halde Lei Qianfeng'e doğru yaklaştırdı, ''Ling Yun'u kıyma haline getirmeden önce, kendine iyi baksan iyi edersin! Kraliyet Orman Ruhuyla ilgili sonuçlar ne alemde? Senin yüzünden Kraliyet Babam çok sinirli! Tüm bu zaman boyunca öfkesi gittikçe daha fazla artıyor ve ona ciddi bir şekilde hesap vermek zorundasın!''
"Aksi takdirde başına neler geleceğini hayal edebilecek kadar yeterli hayal gücüne sahipsindir umarım." Lei Qianfeng'in sözler karşısındaki şaşkın ifadesi vücudunun daha fazla titremesine neden oldu, ''Kraliyet Orman Ruhuyla ilgili mesele yanlış değil. O Kraliyet Orman Ruhunu yakalamayı başardığımızda, onu hemen Kraliyet Babanıza hediye etmek üzereydik, ancak bir dikkatsizlik anında, Ling Yun Kraliyet Orman Ruhunu kaçırdı!"
''Bu Ling Yun Kraliyet Orman Ruhunu nerden biliyor?'' Wu Guike hemen sordu.
"Hayır Hayır, Ling Yun, Kraliyet Orman Ruhu peşinde olduğu için değil, çünkü... çünkü Kraliyet Orman Ruhu Darkya Şehrinin dışındaki bir toplulukta gizleniyordu. O orman ruhu ırkının nerede yaşadığını biliyordu bu yüzden onu yakaladığımızda bizden uzaklaştırdı. Bize karşı çıkacak kadar saf birisi olacağını hiç düşünmedik ve bu yüzden bir dikkatsizlik anında Kraliyet Orman Ruhunu kaybettik. Bu olaylardan sonra orman ruhu ırkının nerede yaşadığını bulduk ve oraya gidip hepsini katlettik ancak o Kraliyet Orman Ruhunu hiçbir yerde bulamadık. Ling Yun'un intikam isteğinin sebebi de bundan kaynaklanıyor.''
"Öyle mi?" Wu Guike, Lei Qianfeng'in söylediklerine inanmamış gibi soğukça güldü.
"Guike," Xiao Qingtong usulca söyledi. ''Enişten sana yalan söylemiyor. Söylediği her şey doğru. O Kraliyet Orman Ruhunu ele geçirmeseydik, annene acilen söylemezdim.... Sadece olayların böyle gelişeceğini hiç düşünememiştik... sigh...''