Mu Huanzhi daha öncesinde Mu Feixue'nin, Yun Che'nin çift yetişim eşi olarak seçildiğini duysaydı kesinlikle bundan çok mutsuz olurdu. Ancak, bugün Yun Che'nin performansına şahsen tanık olduktan sonra, şimdi sahip olduğu tek duygu ecstasy (eque38 notu:şuan ne desem bilemedim anlamını bilmiyorum bilen varsa yoruma yazsın) idi!
Yun Che'nin sahip olduğu şu anki konum... mezhep ustasının doğrudan öğrencisiydi! Tüm Kar Şarkısı Diyarı'nın genç nesli içinde, en yüksek statüye sahip erkek oydu. Bugün, gösterdiği yetenek belirgindi. Basitçe, buz yasalarının kavranması açısından muhtemelen geçmiş Mu Xuanyin'i aşmıştı. Hayatı ya da yeteneği erken bitmediği sürece, kesinlikle yeni nesil Alem Kralı olacaktı.
Torunu Mu Feixue, Yun Che ile evlenebilseydi, bu durum Mu Huanzhi'ye ilahi bir hediye vermek gibi olurdu.
Yun Che eğer gelecekte Kar Şarkısı Diyarı'nın Alem Kralı olursa- ilk erkek Alem Kralı ünvanına sahip olacaktı, doğal olarak Mu Feixue de Alem Kralı'nın eşi pozisyonuna yükselecekti!
Çift yetiştirme eşi olarak adlandırılmasına rağmen bekaretini kaybetmek, gelecekte yetiştiriciliğine ciddi darbe vuracak sonuçlar doğuracak olsa da, aslında erkeğin fayda kazanması için sadece bir inkübatördü(eque38:Kuluçka görevi görmek veya Gücü artırmak için başka bir kişiden destek almak şey gibi düşünün Ying ve Yang Uyumu (bakire bir dişi desteği siz anladınız:)). Bununla birlikte, Mu Xuanyin'in bu konu üzerindeki niyeti olmasaydı bile, Yun Che'nin sahip olduğu konum ve gelecekte yeteneği sayesinde ulaşabileceği pozisyon düşünüldüğünde bunu reddetmek için herhangi bir sebebi olamazdı... hatta belki de tereddüt bile etmeyecekti.
"Feixue, tarikat ustasına hızlı bir şekilde teşekkür et." Mu Huanzhi'nin sesi, sevincini gizlemekte zorlandığı için endişeli geliyordu.
Bekar torunu olan büyükler, saray ustaları ve salon ustaları kıskançlık belirtileri ortaya çıkardı-Lanet olsun! Neden bu tür iyi bir şeyler benim torunlarımın başına gelmez ki!?
Ancak Mu Feixue'nin yeteneğini, kan soyunu ve görünüşünü düşündüklerinde, sadece çaresizce gıpta edebilirlerdi.
Mu Feixue öne çıktı ve Mu Huanzhi'nin yanında diz çöktü.
"Feixue, bu konuda herhangi bir itirazın var mı?" Mu Xuanyin sert bir ses tonuyla belirtti.
"Tarikat Efendisi'nin planına uyacağım," Mu Feixue yanıtladı. Sesi buz kadar soğuktu, üzüntü veya sevinç olmadan, içinde herhangi bir ton olmadan.
Başından sonuna kadar, o Yun Che'ye bir bakış bile atmadı.
"Mükemmel, o zaman bu konu hakkında böyle karar verilecektir." Mu Xuanyin memnuniyetle başını salladı, "Huanzhi, Feixue'nin ebeveynlerini bu konuyla ilgili olarak bilgilendir. Tarihe gelince, onu başka bir gün tartışacağız. Bununla birlikte, ne kadar erken olursa o kadar iyi olur."
"Anladım, Huanzhi yarın hazırlıklara başlayacak." Mu Huanzhi sürekli başını salladı.
Yun Che o kadar beklemediği bir durumu yaşıyordu ki, şaşkınlıktan dili tutulmuştu... Ne? NE!? Bu da ne? Çift Yetişim Partneri? Bu da ne böyle? İlahi Buz Ankası Tarikatı ne tür bir anlayışa sahipti? Ayrıca... bu kadar büyük bir mesele beni ilgilendiriyor, neden hiç kimse benim bu konu hakkındaki fikrimi sormadı!?
Mu Feixue'yi hiç tanımıyorum ve daha önce onunla konuşmadım bile!
Yun Che'nin konuşmak isteyen bir ifadesi vardı ama durdu, söyleyecek bir şeyi varmış gibi görünüyordu ama yapamadı. Bununla birlikte Mu Xuanyin ona hiç fikrini sormayı bile düşünmemişti. Sonra, o yavaş yavaş ayağa kalktı, onun buzlu soğuk bakışları her yeri süzdü. "Müritlik töreni bitti ve tartışılması gereken konular hakkında zaten karar verildiğine göre, başka bir şey yoksa, hepiniz ayrılabilirsiniz."