"Şu anda bulunduğunuz bölge, her savaş bölgesinin 'ana şehri' ve aynı zamanda mutlak güvenli alandır. Bu yerde hiçbir kaynak canavarı görünmeyecek ya da onlar tarafından istila edilmeyecek ve herkesin kaynak güçleri aynı zamanda başkalarına saldıramayacakları şekilde vücutlarında sınırlı kalacaktır."
"Ana şehir alanından ayrıldıktan sonra, savaş alanınız başlayacak."
"Savaş ortamı son derece sert. Aşırı iklim koşullarına sahip olacak ve her yerde doğal felaketler olacak, güçlü kaynak yaratıkları ortaya çıkacak ve sizi bekleyen kaynak canavarlardan daha da korkunç rakipler olacak. Bir kaynak canavarını her öldürdüğünüzde, belirli sayıda 'ruh küresi' elde edeceksiniz. Öldürdüğünüz daha güçlü kaynak canavarı demek daha fazla ruh küresi demektir.''
''İlahi Ruh Aleminde bulunan bir kaynak canavarını kesmeniz dahilinde size bir ila beş ruh küresi verir.''
''İlahi Musibet Aleminde bulunan bir kaynak canavarını kesmeniz dahilinde size on ila otuz ruh küresi verir.''
''İlahi Öz Aleminde bulunan bir kaynak canavarını kesmeniz dahilinde size yüz ila üç yüz ruh küresi verir.''
"Eğer bir kaynak canavarını avlamak için başkalarıyla işbirliği yaparsanız, o zaman ruh küreleri, aranızda verdiğiniz hasara eşit bir oranda dağıtılacaktır."
"Eğer öldürülürseniz, savaşa katılmaya devam etme niteliğinizi kaybetmeyecek ve hatta ana şehirde canlandırılacaksınız. Aynı zamanda, sahip olduğunuz ruh kürelerinin yüzde otuzunu kaybedeceksiniz! Başka bir katılımcı tarafından saldırıya uğradıysanız ve öldürüldüyseniz, kaybedeceğiniz ruh küreleri onlar tarafından elde edilecektir."
Ebedi Cennet'in Sesi tarafından yüksek sesle duyurulmuş kurallar, yalnızca savaşın katılımcıları tarafından değil, aynı zamanda tüm Doğu İlahi bölgesi tarafından da çok net bir şekilde duyulabiliyordu. Sadece Ebedi Cennet İncisi'nin yardımıyla gerçekleştirilebilecek özel rekabet kurallarını duymak, herkesin savaş alanlarında ortaya çıkacak trajedinin bir ipucunu koklaması için yeterliydi.
Ön savaşın sonucunun ruh kürelerinin miktarına göre belirleneceği oldukça belirgindi. Bu ruh küreleri kaynak canavarlarının yanı sıra diğer kaynak gelişimcilerinden de elde edilebiliyordu. Ayrıca öldürdüğün kaynak canavarı ne kadar yüksek olursa ondan daha fazla ruh küresi elde ediyordunuz. Ama aynı zamanda bunu yapma tehlikesi oldukça büyüktü. Bir kez öldüğün takdirde savaşa katılmak için yeterliliğin sınanıyordu ve hatta sınırsız canlanma hakkın olsa bile sert bir cezayla yüzleşmek zorunda kalacaktın...
Ayrıca elde ettiğin toplam ruh kürelerinin yüzde otuzunu da kaybetmiş oluyordun!
Başka bir kaynak gelişimcisi tarafından öldürülmüş olursan da, o zaman bu yüzde otuz ruh küresi hemen onlar tarafından elde edilecekti.
Rekabetin ilk aşamasında, insanlar ruh küreleri toplamak için güçlü kaynak canavarlarını öldürmek için çok çalışacaktı. Ama yarışmanın orta ve geç dönemlerinde... şüphesiz diğer insanlar ruh kürelerini toplamanın daha hızlı bir yolu olarak öldürmeyi düşünecekti.
Bununla birlikte, rekabetin kuralları gerçekten o kadar basit değildi.
"Başka bir kaynak gelişimcisini öldürdüğünüzde, sadece ilk öldürüşünüzde ruh kürelerinin %30'unu elde edebileceksiniz. Ondan sonrasında öldürdüğünüz takdirde öldürdüğünüz kişinin ruh kürelerini elde edemeyeceksiniz.''
"Ana şehir de kesinlikle güvenli bir yer değil. Ana şehirde kalmanızın toplam süresi bir saat ve geçen her saat sonunda toplam ruh kürenizin yüzde onunu kaybedersiniz. Eğer diğerlerinden daha yüksek bir sıralamaya sahip olmak istiyorsanız, sürekli olarak acımasız mücadelelerle karşı karşıya kalmanız gerekir.''