Beklenmedik Konuk

301 55 5
                                    

"Hahahaha, geç kaldığım için özür dilerim, millet."

Mavi gökyüzü kelimenin tam anlamıyla ikiye bölünüp, içinden uzun boylu, mavi kıyafetler giymiş güçlü bir figür çıkarken, yüksek sesli, samimi gülüşler etrafta çınlıyordu. Sakalları yoktu ve saçları beline kadar uzanıyordu. Görünüşü, Sunulmuş Tanrı Sahnesindeki herkesin nefesini kesmişti. Henüz hiçbir kaynak enerji saçmamış olabilirdi, ama saf varlığı insanların kalplerine ve ruhlarına aynı anda korku salmıştı. Bir hükümdar gibi olan bu adamın önünde secde etmekten başka bir şey istemiyorlardı.

Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru, Yıldız Tanrı İmparatoru ve Ay Tanrı İmparatoru ahenkle ayağa kalktı. Doğu İlahi Bölgedeki kimse bu şerefe nail olmamıştı.

O, Brahma Hükümdar Tanrı Aleminin yöneticisi ve Doğu İlahi Bölgedeki dört tanrı imparatorun başıydı. O, Brahma Cennet Tanrı İmparatoru Qianye Fantian'dı.

"Hoho, Ebedi Cennet sizi ağırlamaktan onur duyar, Brahma Cennet Tanrı İmparatoru. Bu taraftan lütfen." Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru gülümsedi.

"Hahahaha, bir şey değil, Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru. Bu kadar önemli bir olayı nasıl kaçırabilirim?" Brahma Cennet Tanrı İmparatoru saygı nişanesi olarak başıyla Yıldız Tanrı İmparatoru ve Ay Tanrı İmparatorunu selamlamadan önce yüksek sesle güldü. Sonrasında Ay Tanrı İmparatoruna sordu: "Düğünün iki ay sonra, değil mi? Bunu sabırsızlıkla bekliyorum, yeni eşinin kim olduğunu daha da çok merak ediyorum. Düğün yemeğine kesinlikle katılacağım."

"Haha, bunu duymaktan onur duydum." Ay Tanrı İmparatoru arkasından bakarken gülümsedi. "Oh? Yanılıyorsam düzelt ama ilahi kızını göremiyorum."

"Uzun zaman önce kanatlarını açmak için beni terk eden yaramaz bir kız. Şuan nerelerde eğlendiğini ben bile bilmiyorum. İstediğini yapabilir." diye gülümseyerek cevapladı Brahma Cennet Tanrı İmparatoru, yerine oturmadan önce.

Doğal olarak, Ay Tanrı İmparatoru tarafından bahsedilen "ilahi kız" herkesin ilgisini çekiyordu.

Ejderha Kraliçesi ve Tanrıça'nın tüm İlkel Kaos Aleminin güzelliğinin beşte üçüne sahip olduğu söyleniyordu.

Ancak, tüm Tanrı Alemindeki çok çok az insan onlarla kişisel olarak tanışma şansına erişmişti.

Ejderha Kraliçesi, herkes arasında Ejderha Tanrı Aleminin Alem Kralı diye biliniyordu ve Ejderha Hükümdarının, İlkel Kaos Aleminin bir numaralı yöneticisinin resmi karısıydı. Aynı zamanda Ejderha Hükümdarının resmi karısıydı. Ejderha Hükümdarının son derece koruyucu olduğu ve onun üzerine titrediği söyleniyordu, bu yüzden ölümlülerin güzelliğine tanık olmasına izin vermesinin bir yolu yoktu.

Tanrıçaya gelince, Brahma Cennet Tanrı İmparatorunun birçok çocuğu içindeki tek kızıydı. Söylentilere göre o kadar güzeldi ki, sayısız saygıdeğer İlahi Seçilmiş, kendi hayatlarını sırf ondan bir gülümseme görmek için tehlikeye atmaya hazırdı.

Merhum Cennetsel Kurt Yıldız Tanrısı dahil.

Ay Tanrı İmparatoru Tanrıçayı bu sebeplerden ötürü iyi yetiştirmiş olabilirdi. Sonuç olarak, Yıldız Tanrı İmparatoru gülümsemesini kaybetti ve uzun süre kaşlarını çattı.

Brahma Cennet Tanrı İmparatoru, Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru, Yıldız Tanrı İmparatoru ve Ay Tanrı İmparatorunun hepsinin aynı anda gelmesi, Sunulmuş Tanrı Sahnesindeki yetişimciler için abartılı bir rüya gibiydi. Az kalsın Ebedi Cennet İncisi içerisindeki genç uzmanların birbirleriyle öfkeli bir şekilde çarpıştığını unutacaklardı.

Brahma Cennet Tanrı İmparatoru, bakışlarını etraftakiler üzerinde gezdirip şöyle dedi: "Sanırım herkes burada. O zaman hadi başlayalım."

Bakışlarını bir anda çevirdiğinde cümlesi yeni bitmişti.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin