Ruh Tarikatı'nın Destekçisi

292 49 2
                                    

Ji Ruyan'ın yüzü sertleşti, ardından güzel boynunu indirdi. "Yani sen... gerçekten biliyorsun. Ancak... İlahi Savaş Alemi gibi üstün bir varoluşun, alt yıldız alemlerini önemsemesinin imkanı yok. Alev Tanrı Alemi, orta yıldız alemleri arasında bile birinci sınıf bir diyar, bu yüzden İlahi Savaş Alemi'nin İlahi Kara Ruh Tarikatı uğruna Alev Tanrı Alemini rahatsız etmesi kesinlikle olası değil."

"Daha yüksek bir yıldız diyarı, sırf bir alt yıldız alemi için bir orta yıldız alemini rahatsız etmeye istekli olmayacağından aynı zamanda da bir orta yıldız alemi bir alt yıldız alemi için üst yıldız alemini kışkırtmak istemez... Ayrıca, Alev Tanrı Alemi'yle kişisel bir sorunu dahi yok! Böyle bir şey istemek çok saçma değil mi?"

"Dahası, eğer İlahi Savaş Alemi gerçekten aşağı bakıp İlahi Kara Ruh Tarikatı'na destek vermişse, o zaman neden Siyah Tüy Tüccar Loncası, bin yıllık bu süre boyunca özgür kalmaya çalışmak için yeterli güç toplamadı?!"

''Ben...'' Ji Ruyan, dudaklarında sertçe ısırdı, cevap verecek hiçbir şeyi yoktu.

"Kendi güvenliğiniz için, Alev Tanrı Alemi'ne sahip olmanın hayalini kuruyorsunuz, size yardımcı olmak için daha yüksek bir yıldız alemini rahatsız etmemi istiyorsunuz... İşlerin isteğinize göre bu kadar rahat bir şekilde ilerlemesi nasıl mümkün olabilir!? Hmph! Çok acınası, gülünç olduğunuzu söylemeliyim!" Yun Che merhamet göstermeden söyledi.

Ji Ruyan'ın sözlerinden şüphe etmemişti. Siyah Tüy Tüccar Loncası bütün bu zaman boyunca zorlandıysa şüpheli bir şeyler olmalıydı. Ancak bu iki günün deneyimlerinden sonra, şu anda bile Siyah Tüy Tüccar Loncasına karşı biraz tiksinti hissetti.

"Çünkü Ruyan gerçekten zekasının ucunda ve kendimizi kurtarmanın başka bir yolu yok!" Ji Ruyan yalvaran ses tonuyla, "Bin yıl önce, Wu Sanzun, İlahi Savaş Alemi'nin Alem Kralı, Darkya Alemi'ne geldi. Lei Qianyu adında bir kadını fantezi için aldı ve onu cariye olarak İlahi Savaş Alemi'ne götürdü... Bu Lei Qianyu İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın Tarikat Ustası olan Lei Qianfeng'ın küçük kız kardeşi. Bu bağlantıyı kullanarak, İlahi Kara Ruh Tarikatı, İlahi Savaş Alemi'nin adını kullandı."

"İlahi Savaş Alemi'ndeki Alem Kralı'nın sayısız cariyesi var. Daha alt bir alemden biri olarak, Lei Qianyu'nun temelde orada durmasının imkanı yoktu. Ama otuz yıl önce, Wu Guike olarak adlandırılan Wu Sanzun'un oğlunu doğurdu."

Yun Che: "Wu Guike..."

Kaplumbağa kabuğu!?

Çocuğun üvey babası mı ona böyle b*ktan bir isim verdi!?

"Bir cariyeden doğduğu için, Wu Sanzun'un tüm çocukları arasında en düşük pozisyona sahipti. Ancak büyüdükçe, Wu Guike kıyaslanamaz derecede şaşırtıcı bir yetenek sergiledi ve böylece Wu Sanzun'un dikkatini ve sevgisini kazandı. Onun itibarı yavaş yavaş İlahi Savaş Tarikatı'nda ve hatta tüm İlahi Savaş Alemi'nde arttı. Oğlunun soylu pozisyonuna dayanarak, Lei Qianyu geçmişten tamamen bir pozisyona geldi. Bu yüzden İlahi Kara Ruh Tarikatı her geçen gün daha da güç elde etti... ve sonuç olarak, daha da dizginsiz bir hale geldiler. Siyah Tüy Tüccar Loncası yakında bu durumdan çıkamazsa, kesinlikle sonsuza kadar uçuruma düşeceğiz."

Dedikleri gibi, bir adam zirveye ulaştığında, tüm arkadaşları ve akrabaları onunla oraya gider... Bir kaplumbağa kabuğunun yükselişi... oh hayır, Wu Guike'nin yükselişi, İlahi Savaş Alemi'ndeki şanıyla birlikte İlahi Kara Ruh Tarikatı'nı da yükseltmişti dolayısıyla büyük bir varoluşu küçük bir alemle birleştirebilmeyi başarabilmişti. Sonuçta, Wu Guike'nin annesinin kardeşi yani dayısı, İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın Tarikat Ustasıydı.

Daha düşük bir yıldız aleminin tarikatı olan İlahi Kara Ruh Tarikatı dış destekle Darkya Alemindeki gücünü perçinlemişti.

Siyah Tüy Tüccar Loncası'nın onların egemenliği altından hızlıca çıkmak istemesinin nedeni anlaşılıyordu.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin