Hayat Alan Bulut Kelebeği

300 54 1
                                    

Ay Dağıtan Şelale'nin efsanevi büyük atılım seviyesi... Gizlenme Alemi!

Bunun sadece bir efsane olmasının sebebi yazılı kayıtları ve kaynak sanatı olmasına rağmen daha önce hiç kimsenin onu kendi gözleriyle görmemesiydi!

Ay Dağıtan Şelale'yi geliştiren Mu Xuanyin bile hiçbir zaman Gizlenme Alemi'ne ulaşamamıştı.

Ay Dağıtan Şelale Eski Buz Ankası tarafından geride bırakılmıştı ve onu geliştirmek Buz Ankası Atama Kanunu'ndan çok daha zordu. Tüm Kar Şarkısı Diyarı tarihinde çok az kişi bunu geliştirebilmişti ve hiç kimse onu kusursuzlaştırmayı başaramamıştı. Bir zamanlar Mu Xuanyin efsanevi gizlenmenin ölümlü bir bedenle elde edilemeyeceğini bile düşünmüştü.

Ama şu anda Yun Che'nin hiçbir iz bırakmadan kaybolduğunu kendi gözleriyle görmüştü. Hala hissedilen aurası bile inanılmaz derecede zayıflamıştı. En azından onun yanından geçen Buz Qilin'leri onun aurasını algılayamamıştı.

Ona Ay Dağıtan Şelale'yi öğretmesinin üstünden sadece üç ay geçmişti!

"Gizlenme Alemi... Sadece üç ay içinde..." Kendi kendine mırıldandı. Göz bebekleri dayanılmaz bir karmaşıklıkla dolup taştı. "Ne kadar dahi olursa olsun algılama hızı böyle korkunç bir seviyeye ulaşmamalıydı. Tam olarak nasıl..."

Dünya bir kez daha huzurlu hale geldi. Uzun bir süre sonra Yun Che bir buz taşının köşesinde yavaşça ortaya çıktı ve bulanıklık gittikçe netleşti. Bundan sonra yavaş yavaş gözlerini açtı ve ayağa kalktı, yüzü kendi bedenine bakarken şüpheli görünüyordu.

"Bu ustamın daha önce bahsettiği Ay Dağıtan Şelale'nin en yüksek alemi mi?" Yun Che kendi kendine mırıldandı. Kendisi bile inanmakta zorlandığı halde tek hissettiği şey kontrol edilemez bir heyecandı. "Yani gerçekten bir kişiyi tamamen gizleyebiliyor..."

Yun Che kendi kendine konuştuktan sonra bir kez daha yoğunlaştı. Buz Ankası gücünü çevreye yaymış ve onun varlığı hızla çevredeki elementlerle kaynaşmışt. Bedeni giderek bulanıklaşmaya başladı. Daha sonra kısa kısa nefes aldı. Zaten tamamen ortadan kaybolmuştu, yok olması bu sefer öncekinden çok daha hızlıydı.

Yun Che elini salladı. Bu basit eylemin ardından gizlenme hali aniden dağıldı. Her iki elini sertçe sıktı ve biraz heyecanla konuştu: "Şu anda sadece başlarındayım, bu yüzden de Gizlenme Alemi'nin en güçlü noktası kesinlikle bunun ötesindedir... Eğer bu konuda kendimi daha çok geliştirirsem, kendimi bir iki nefeste tamamen gizleyebilirim. Aslında... Bunu yapabilirsem görünmezken yavaş yavaş hareket edebilirim!"

"..." Gökyüzünün üzerinde olan Mu Xuanyin, Yun Che'nin ne dediğini açıkça duydu.

Bu arada Yun Che heyecanı yüzünden Sisli Son Vadisi'nin ne kadar korkunç olduğunu unutmuştu. Gözlerini tekrar kapattı ve vücudu bir kez daha bulanıklaştı. Ortadan kayboldu, sonra yeniden ortaya çıktı.

Gizlenmenin ardındaki kural çevre ile kendi auranı tam olarak karıştırmaktı. Çok az kaynak gücü ve birazcık da zihinsel güç tüketiyordu. Ayrıca Gizlenme durumunda eğer en ufak bir miktar kaynak enerjisi kullanacak ya da başkasının kaynak enerjisinden etkilenecek olsaydı mükemmel kaynaşma bozulurdu ve Gizlenme durumu doğal olarak anında yok olurdu.

Her ne kadar zihinsel yükü büyük olsa da kaynak gücü dışarıya salıverilemezdi ve diğerinin kaynak enerjisi tarafından rahatsız edilmemeliydi. Sadece bir kişinin vücudunun görünmez hale gelmesi onun cennete meydan okuması için yeterliydi. Bu bütün Tanrı Alemi'ni sallayabilecek bir yetenekti!

Gizlenme durumu sadece kişinin bedenini gizlemesiydi. Aurası bile büyük ölçüde gizlenmişti... Gizli Akan Yıldırım'dan aşağı kalır yanı yoktu!

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin