Kalp Donduran Aşağılama

309 50 4
                                    

''Ha... hassiktir!'' Huo Rulie neredeyse korkudan zıplayacaktı. ''B-b-b... Bu sefer gerçekten bitti!''

''...'' Yan Juehai'nin göz bebekleri sallanmaya başladı. Ancak Huo Rulie'nin aksine gözlerindeki duyguların dalgalanmaları korkudan kaynaklanmıyordu çünkü Mu Xuanyin'in usta-mürit çiftine karşı aldığı eylemler kendi benliğinde hiçbir korku duyusu taşımıyordu.

Jun Xilei hâlâ şaşkın bir durumda iken ayağa kalktı. Kılıç Egemeni'nin halefi olarak pek çok insanın hatta kral diyarlarının Alem Krallarının karşısına çıkmıştı ancak hiçbir zaman böylesi bir tokat yiyeceğini düşünmemişti.

"Seni aşağılık şey! Bu kralın saygıdeğer adını nasıl söylersin!?" Mu Xuanyin soğuk bir tonda konuştu.

"Sen..."

"Pfft!" Jun Xilei tam bir şeyler daha söylemek isterken bir ağız dolusu kan kustu. Vücudu, dayanılmaz bir soğuğun ortasında titreyerek kıvrıldığı için hemen diz çökmüş ve yüzü yavaş yavaş soluklaşmıştı.

Mu Xuanyin'den bir tokat aldıktan sonra sadece hafifçe zarar görmesinin bir yolu yoktu. Eğer Jun Wuming'in öğrencisi olmasa on bin yedek hayat bile onu ölmekten kurtaramazdı.

Jun Wuming yardım etmek için Jun Xilei'ye doğru yöneldiği gibi biçimsiz kaynak aurasıyla bedenini kapladı. Ancak o zaman Jun Xilei'nin ten rengi yerine geldi ve titreyen bir sesle konuştu, "Usta...''

''Sakın bir şey söyleme.'' Jun Wuming hafif bir iç çekti ancak sesi Jun Xilei'nin daha önce hiç hissetmediği çaresizlik duygusunu taşıyordu.

''Alem Kralı Xuanyin.'' Jun Wuming herhangi bir öfke göstermedi ne de kaynak aurasını şiddetle açığa çıkardı. Daha önce olduğu gibi kayıtsızca konuşmaya devam etti, "Lei'er kesinlikle daha önce hatayı yapan kişiydi. Şimdi cezasını aldığına göre bu yaşlı adamın bu konu hakkında daha fazla söyleyebileceği bir şey yok. Yolumuza devam edeceğiz."

Jun Wuming'den böyle sözler duymak mevcut herkesi sersemletmişti.

Huo Rulie'nin çenesi bir patlama ile yere düştü. Mırıldanmadan önce uzun bir süre şaşkına döndü, "Kılıç Egemeni'nin bu eğilimi ve kendini kısıtlaması... bu tahammül etme yeteneği... çok aşırı, değil mi? Hayır, bekle bir dakika! O... O böylesi bir şeye dayanabilir mi?''

Dahası, gerçekten kıdem hakkında konuşursak, Jun Xilei kesinlikle Mu Xuanyin'in üstündeydi. Her ne kadar adını söylemesi uygun olmasa da, gerçekten de bunu yapma niteliğine sahipti.

"Tarikat Ustası Huo, bana sakın garip bir şeyin döndüğünü hissetmediğini söyleme." Yan Juehai mümkün olduğunca sessiz olmak için kendini sıkıyordu. "Mu Xuanyin, Kılıç Egemeni'nin öğrencisinden yüz adım uzaktayken, Kılıç Egemeni ile öğrencisi arasında sadece iki adım mesafe vardı. Böyle bir farka rağmen Kılıç Egemeni o anda tokadı engelleyemedi!''

" ... !!" Huo Rulie ilk önce bu sözleri anlamlandıramadı ama sonra bütün vücudu yoğun bir şekilde titredi ve uzun süre suskun kaldı.

"Söyleyecek hiçbir şeyinin olmaması doğal! Ama gitmen için hâlâ biraz erken."

Onun Jun Wuming'e olan derin saygısı şu anda ölümcül soğukluğa dönüşmüştü, bu içerisinde herhangi bir duygu barındırmayan bir soğuktu. ''Az önceki cezası sadece bu Kralın adını doğrudan söylediği içindir. Bu Kral onun hayatını hemen almadı, bu da hak ettiğinizden çok daha fazlasını verdiğim anlamına geliyor. Onu iyi eğitememiş olman senin suçun.''

''Benim İlahi Buz Ankası Tarikatıma karşı saldırgan davrandı, öğrencimi incitti ve hâlâ özür dilemek için yere diz çökmüş değil. Bu kadar kolay kaçabileceğinizi mi düşünüyorsunuz!?"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin