Kaynak Kulpu - Tanrı Tezahürü]

310 54 1
                                    

"Ne yapıyor? Teslim olmaya mı gidiyor?"

"O... teslim olacak gibi görünmüyor?"

Yun Che'nin iç yaralanmaları şiddetliydi ve solunumu inanılmaz derecede ağırdı. Ancak hızlıca gözlerini kapattı ve zihnini boşalttı. Mavi ışık aniden sol kolundan uçmadan önce parladı.

Ve bir anda tamamıyla mavi ışık şekil değiştirerek tuhaf sembollerle kaplanmaya başladı. Alevler hızlı bir şekilde üç bacaklı dev bir kuşun şeklini aldı.

Bu Altın Karga'nın görüntüsüydü!

"Bu... Altın Karga'nın ilahi görüntüsü mü?''

"Neden şimdi bu görüntüyü taklit ediyor?"

Her seyirci şaşkın görünüyordu.

"Oh? Ne yapmaya çalışıyor?" Yıldız Tanrı İmparatoru sordu. "Yenilgi anından önce Altın Karga'nın görkemli varlığını göstermeye mi çalışıyor?"

"Belki. Kar Şarkısı Diyarı öğrencisi ve müridi olmasına rağmen Altın Karga'nın gücünü miras aldı." Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru hafifçe gülümsedi.

Altın Karga görüntüsü hızlıca Yun Che'nin üstünde toplandı. İlk başta, sadece hayali bir görüntüden oluşuyordu. Zamanla yavaş yavaş maddeleşmeye başladı ve yarı gerçek, yarı hayali bir şey oldu. Sonunda tamamıyla maddeleşti... tamamen varoluşsal bir hale mi geldi?

Swoosh-

Atevli Altın Karga görüntüsü kanatlarını açtı ve uzun, yankılanan bir çığlık attı.

O anda, beş büyük Tanrı İmparatoru ve mevcut her İlahi Usta donakaldı. Boş bir andan sonra, ifadeleri büyük ölçüde değişti.

"Bu... bu olmamalı..."

Hem Yıldız Tanrı İmparatoru hem de Ay Tanrı İmparatoru aynı anda ayağa kalktı. Mutlak inançsızlıkla bağırdılar:

"Tanrı... Tezahürü... Sanatı!???"

İki Tanrı İmparatorunun seslenişi, bütün izleyiciyi alanındakileri hayrete düşürdü... İki Tanrı İmparatorunun kendilerini unuttukları raddeye kadar hayrete düşüren şey de neydi?

"Tanrı Tezahürü Sanatı mı?... 'Nasıl...bu nasıl mümkün olabilir?'' Tarifsiz garip bir atmosfer izleyici sıralarında yayılmaya başladı. Neredeyse her İlahi Usta Yun Che'nin Altın Karga görüntüsüne bakıyordu ve yüzlerinde sersemlemiş bir ifade vardı. Onlar tüm dünyadaki en inanılmaz ve gülünç şeyi görmüş gibiydiler.

Altın Karga gururla Yun Che'nin üzerinde durdu. Ateşli gücünü Sunulmuş Tanrı Sahnesinde'ki her köşeye ve her ruha baskı yaparak yaydı.

Bir İlahi Ruh'un gücü belli bir dereceye kadar kullanıldığında veya bir İlahi Ruh belirli bir kaynak tekniği uygularken, güçlerini göstermek için bir İlahi Ruh görüntüsü ortaya çıkarabilirlerdi. İstedikleri zaman görüntüyü tezahür edebilir veya silebilirlerdi. Örneğin, Altın Karga alev görüntüsü, Anka'nın alev görüntüsü, Göksel Kurt görüntüsü ve Azure Ejderha görüntüsü...

Ancak bir yanılsama sonuçta sadece bir yanılsamadan ibaretti. Korkutmaktan başka faydası yoktu.

Yun Che'nin başının üstündeki ateşli Altın Karga görüntüsü farklıydı. Sadece muazzam miktarda ruh baskısı ve ateşli bir aura yaymakla kalmayıp, hayatını ve ruhunu da hissedebiliyorlardı!

''Bu bir hayali form değil..." Huo Rulie gökyüzüne baktı ve mırıldandı. "Bu onun tezahür ettiği bir tanrı!"

"Tanrı Tezahürü" çoğu genç kaynak uygulayıcısına ve ortalama seviyede bulunan uzmanlara yabancı bir kavramdı. Sadece İlkel Kaosun zirvesinde duranlar, Tanrı'nın Tezahür Sanatının ne kadar değerli olduğunu gerçekten anlıyordu.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin