Yap Ya da Öl

282 56 2
                                    

''Hoo..." Lu Lengchuan, Gizlenen Gökyüzü Alemi'nin oturma alanında uzun bir nefes aldı.

Luo Changsheng kadar güçlü değildi. Jun Xilei veya Shui Yingyue ile de rekabet edemezdi. "Doğu Bölgesinin Dört Tanrı Çocuğu"ndan en zayıfı olduğunu ve birçok insanın sadece Dört Tanrı Çocuğu değil, üç tane olması gerektiğini düşündüğünü çok iyi biliyordu.

Lu Lengchuan bu duruma hiç sinirlenmemişti. Sadece en zayıfı değildi, aynı zamanda hepsinden büyüktü. Bu yüzden en fazla yüz yıl içinde onların arasından kaybolacağına inanıyordu.

Bununla birlikte, Luo Changsheng ve Jun Xilei'nin savaşı onu yüz yıl beklemesine gerek olmadığını fark ettirmişti. Zaten değersizdi.

''En iyi çağda doğmuşum gibi görünüyor," Lu Lengchuan kendiyle alay etti, ama kalbinin içinden gülümsedi.
Bu arada, Sırlanmış Işık Alemi oturma alanında, Shui Yingyue kendi düşüncelerine dalmıştı.

"Abla?" Shui Meiyin ona canlı gözlerle baktı.

"Uzun zamandır gücünü saklayan tek kişinin ben olduğumu düşünmüştüm. Ama...'' Shui Yingyue baktı ve ciddi bir sesle konuştu, "Jun Xilei ve benim aramdaki maç zor olacak gibi görünüyor."

Shui Meiyin göz kırptı. "Çok önemli bir şeyi unutmadın mı abla?"

"?" Shui Yingyue ona bakmak için döndü.

"Bir sonraki rakibin benim, abla!" Shui Meiyin'in ifadesi aniden çok ciddileşti.

"Ah?" Shui Yingyue ona gülümsedi. "Haklısın. Neredeyse unutmuştum."

Elini uzattı ve ona şefkatle bakarak, "Gerçekten çok uzun bir süredir karşılaşmadık, Meiyin.''

"Öyleyse, sence kim kazanır?" Shui Meiyin gülümsedi.

Shui Yingyue başını salladı. "Bilmiyorum. En azından, seni yenebileceğime dair güvenim yok."

Jun Xilei'ye karşı yaklaşan savaştan bahsettiğinde kaşlarını çattı ama küçük kız kardeşine kaybetme olasılığı aslında yüzüne hafif bir gurur gülümsemesi getirmişti.

İki kız kardeşin yanında oturan Sırlanmış Işık Aleminin Kralı kızlarını izledi ve sessizce onların konuşmasını dinledi. Kız kardeşler arasındaki savaşın kazananı kim olursa olsun, bu en iyi sonuç olacaktı.

Sırlanmış Işık Alemi Kral'ının aşk hayatı garip bir masalla eş değerdi. Bugüne kadar yüz bir çocuğu olmuştu ancak ilk doksan dokuzun tamamı erkekti. İki kızı otuz yıl önce hayatına girmişti.

Oğullarının doksan dokuzunu bir kefeye ve kızlarını da diğer kefeye koysa yinede o iki kızın sahip olduğu güç ile kıyaslanamazlardı.

Shui Meiyin özellikle kelimelerin ötesinde olağanüstüydü. Sadece on beş yaşında olmasına rağmen, hayatının en büyük gururuydu. O kadar olağanüstüydü ki, bazen yüksek ve güçlü Sırlanmış Işık Alemi kendi değersizliğinden şüphe etti-Shui Meiyin gerçekten onun soyundan mıydı?

Shui Meiyin şüphesiz bir sevgi denizinde büyümüştü. Ailesi onu şımartan tek şey değildi; doksan dokuz abisi onun için bir bıçak dağına tırmanır ya da alev denizinden geçerdi. Bununla birlikte, Shui Meiyin, böyle bir ortamda büyümesine rağmen kibirli değildi. Daha da iyisi, başkalarının onu korumak istediği bir cazibeyle doğmuştu. O tüm çocukları arasında en değerlisi ve de en tuhaf olanıydı.

"Şimdi, Sırlanmış Işık Alemi'nden Shui Meiyin'e karşı Sırlanmış Işık Alemi'nden Shui Yingyue, üçüncü Kutsal Tanrılar Grubunun ikinci savaşı var!"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin