Yun Che adını bildirdiğinde sadece üçlü son derece büyük bir tepki göstermekle kalmadı, aynı zamanda pervasızca ve son derece düşmanca ifadeler ortaya çıkardı.
"Bekle bir saniye! Gerçekten doğruyu mu söylüyor? Aurası sadece bana mı zayıf görünüyor?" Sol taraftaki çocuk düşük sesle söyledi.
"Böyle olmamalıydı. İlahi Buz Ankası Tarikatı öğrencilerinin Buz Ankası motifli beyaz elbiseler giydiğini duydum. Buna ek olarak ustam bana Kar Şarkısı Diyarı Kralı'nın bugün geleceğini söyledi. Eğer Alem Kralı ile buraya geldiyse onun doğrudan öğrencisi olmalı."
"Kıdemli Kardeş Poyun da Yun Che'nin kaynak gücünün sadece İlahi Köken Alemi'nde olduğunu söylemişti."
Yun Che: "..."
Üçü kısa bir süre tartışmaya devam etti. Kimliğini belirledikten sonra sağ taraftaki çocuk bir adım öne çıktı. Başını kaldırdı ve göğsünü dışarıya doğru şişirerek konuştu: "Sen Kar Şarkısı Diyarı Alem Kralı'nın son zamanlarda kabul ettiği o doğrudan öğrencisi misin?"
Yun Che başını salladı. "Evet, benim."
"O zaman... Üç ay önce Kıdemli Kardeş Poyun'u yenen sen misin!?"
Yun Che bir kez daha başını salladı. "Evet, o da benim."
"Sen... Senin nasıl bunu kabul edecek cesaretin olabilir?!" Üçlüdeki tek kız bir adım öne çıktı. Agresif bir şekilde konuştu: "Kıdemli Kardeş Poyun kadar güçlü birinin senin gibi biri tarafından yenilmesi nasıl mümkün olabilir!? O zamanlar, sen... Belli ki onu yenilgiye uğratmak için evinde olmanın avantajına güveniyordun!"
"Bu doğru! Hatta ben bile senin gibi boktan ve zayıf bir kişiyi yenebilirim. Bu yüzden Kıdemli Kardeş Poyun'un sana kaybetmesinin bir yolu yok! Poyun yenilgisini kabul etmesine rağmen senin ellerinde bir yenilgiye uğrayabileceğine kesinlikle inanmayacağız!"
"..." Yun Che bu içten kelimelerin karşısında gözlerini yuvarladı. Sonunda adını duyduktan sonra üç gencin beklenmedik bir şekilde büyük tepkisinin arkasındaki nedeni anladı. Hemen çaresiz bir tonla açıkladı: "Ben Kıdemli Kardeş Poyun'dan sadece elemental yasalar konusunda biraz daha iyiyim. Kaynak güç söz konusu olduğunda doğal olarak ondan çok daha aşağıdayım."
"Saçmalamayı kes!" Yine konuşan üçlüdeki kızdı. Daha agresif ve öfke dolu ses tonuyla konuştu. "Kıdemli Kardeş Poyun alev kanunlarını kavrama bakımından eşsiz bir deha ve sahip olduğu kaynak gücüne rağmen elde ettiği bilgiler akıl alır gibi değil. Mezhep Ustası, Kıdemli Kardeş Poyun'un ezelden beri alev yasalarında en büyük beceriye sahip öğrenci olduğunu söyledi! Eğer kaynak gücü onunla aynı seviyede olan birisi için olsa bile Kıdemli Kardeş Poyun'a karşı kazanması temelde imkansız. Ayrıca İlahi Köken Alemi'nin önemsiz yetişimi ile gizlice kullandığın haksız yollarla büyük olasılıkla kazandığın açıktır. Siz Kar Şarkısı Diyarı insanları kesinlikle aşağılıksınız!"
"Kesinlikle!" İki tarafındaki erkekler de onun konuşmasını destekler biçimde yüksek sesle bağırdı.
"Siz çocuklar ister inanın ister inanmayın." Yun Che geri döndü, daha fazla açıklamak için iyi bir ruh halinde değildi.
"Hmph! Bahanelerin yeter!" Yun Che'nin cesur tavrını gören kız çok daha agresif bir hale geldi. "Bundan kurtulabileceğini düşünme. Sen Kar Şarkısı Diyarı'nda bazı hileli yollara başvurarak bir şeyler başarmış olabilirsin ancak burası Alev Tanrı Alemi! Kıdemli Kardeş Poyun için adalet aramanın zamanı geldi."
Bununla birlikte figürü aniden ilerledi. Altın Karga'nın şiddetli alevleri kızın vücudundan ateşledi ve onun aurası anında şaşırtıcı bir değişiklik geçirdi. "Yun Che! Kıdemli Kardeş Poyun'u yendiğini hala iddia ediyor musun!? Bu durumda benimle düello yapmaya ne dersin? Kıdemli Kardeş Poyunla kıyaslanamadığım için, Eğer bana kaybedersen Kıdemli Kardeş Poyun ile savaşırken hile kullandığını dürüstçe itiraf edeceksin!"