Lei Qianfeng ve grubu Ruh Tarikatına geri döndüğünde, altı oğlunun tenleri zaten normale dönmüştü. Biraz canlılık kaybetmelerine rağmen, çoğunlukla iyi görünüyorlardı. Bir iyileşme döneminden sonra sağlıklarına kavuşmaları bekleniyordu.
Uzun süredir varlığını koruyan Ruh Tarikatı'nın üstündeki kasvetli bulutlar nihayet bir nebzede olsa gevşemişti. Lei Qianfeng çok daha rahat hissediyordu ancak bir sebepten dolayı bir şeylerin yanlış olduğu hakkında belirsiz bir hisse kapılmıştı ve onu neyin bu kadar rahatsız ettiğini anlayamadı. Bununla birlikte, içgüdüsünü dikkatli bir şekilde düşünmek için zamanı yoktu. Şu anda ilk önceliği Zehir Azizi Kara Kalp'ten aldığı ilahi hapı rafine etmekti!
İlahi Egemen Alemine kadar hiçbir darboğazla karşılaşmayacak ve tüm zehirlere karşı korunacak. Tek başına bu etkilerden birine sahip bir ilaç İlahi Savaş Aleminde bile yoktu. Bu hapı satın almak için beş milyar kaynak taşı gibi astronomik bir miktar harcamış olmasına rağmen, hiç üzülmemişti. Aslında, sanki göklerin kendileri tarafından kutsanmış gibi hissetti.
"Bu Kral bir süre için tüm gücüyle bu ilahi hapı rafine edecektir. Ling Yun soruşturmasına devam edin. Büyük bir şey olmazsa kimse bu Kralı rahatsız etmeyecek."
Lei Qianfeng talimatı verdikten sonra bu ilahi hapı rafine etmek için yoğunlaşmaya başladı.
Bir hapın arıtılması uzun ve riskli bir süreçti ve yüksek seviyeli bir hap bundan daha fazlasıydı. Bu yüzden bu hapı arındırabilmek için sessiz ve güvenli bir ortama ihtiyacı vardı. Lei Qianfeng, Zehir Azizi Kara Kalp'ten hapı alıp hemen tüketse de, tarikata dönmeden önce rafine etmeye cesaret edemedi.
Çevresi sessizdi. Nefesini ve heyecanını sakinleştiren Lei Qianfeng, kaynak enerjisini dikkatli bir şekilde dolaştırmaya ve Kızıl Ölümsüz Ruh Hapının etrafında toplamaya başladı. İlk başta, hapı dikkatli bir şekilde araştırıp enerjisini kaynak enerjisiyle yönlendirecekti ancak büyük miktarda maddenin sözde yüksek seviyeli hapın çekişi üzerine tamamen paramparça olması yüzünden şaşkına dönendü. İnanılmaz derecede rafine edilmiş bir enerji hızla vücuduna yayıldı ve onu serin bir ilkbahar banyosu yaptığını hissettirdi.
Ancak yatıştırıcı duygu tamamen kaybolmadan önce sadece birkaç nefes zamanı boyunca sürdü. Sonra, Lei Qianfeng yüzü aniden gözlerini açtığı gibi bozuldu.
Çekme gücü olarak deveran ettirdiği kaynak enerjiyi kullanarak korkunç bir auranın aniden patlamasına yol açtı ve aynı anda ağzından sayısız korkunç dev alev şeytanlarını tüküren bir yanardağ gibi tüm vücuduna birden yayıldı.
Dahası, bu auraya açıkça aşinaydı. Yedi oğlunu rahatsız eden korkunç zehirden başka bir şey değildi!
Bu zehrin yoğunluğu, oğullarının yedisinde bir araya getirilen zehirden yüz kat daha güçlüydü. Daha da kötüsü, kendi vücudunun içinde patlak vermişti!
Qianfeng öfkeli bir kükreme çıkarırken tüm iç kutsallığının çökmesine neden oldu. Bununla birlikte, kaynak enerjinin öfkeli deşarjı, vücudunun içindeki boynuzlu ejderha zehrinin bir sel gibi patlamasına neden oldu. Lei Qianfeng'in yüzü, aurasını ve tüm kaynak enerjisini geri çekmesiyle birlikte kendi vücudunun içinde patlayan zehiri bastırdığı için tekrar büküldü.
''Tarikat Ustası!''
Büyük kargaşa hemen herkesin dikkatini çekti. Lei Tiangang ve Lei Qiandu yaklaştığında ve Lei Qianfeng'in yüzündeki doğal olmayan renkleri görünce, mezhep ustasının vücudunun içinden son derece yüksek bir zehir konsantrasyonu hissettiler. Şaşkınlıkla haykırdılar, ''Tarikat Efendisine ne oluyor?!''
''Bu Ling Yun... Zehir Azizi Kara Kalp... Aslında Ling Yun! Argh..."
Sadece konuşmasına rağmen korkunç zehir hemen vücudunun içinde hasara neden olmuştu. Zehrin kendi vücudunda patladığında ne kadar ölümcül olduğunu fark etti. Hemen tüm zihnini ve enerjisini bir araya getirdi ancak vücudundaki her kasın çılgınca kıvranmasını engelleyemedi. Teni bazen beyaza bazen de kırmızıya dönüyordu ve vücudundaki soğuk ter hızla kavurucu bedeninde buharlaşıp sonrasında geri yağmur gibi vücuduna dökülüyordu.