ATM

284 51 3
                                    


"~! @ # ¥%..." Yun Che'nin kalbinde en az bir milyar alpaka* devesi çılgınca dolaştı.

[Eque38 notu: Alpaka, devegiller familyasından ağırlıklı olarak yünleri için beslenen, Güney Amerika'nın And Dağları'nda yaygın evcilleştirilmiş bir deve türü.]

Ebedi Cennetin Sesi çok açık bir şekilde, sadece herhangi bir anda başlamak üzere olan ilk ön elemeden geçenlerin Ebedi Cennet Alemine gönderilme fırsatını elde edebileceğini belirtmişti.

Diğer dokuz bin kişi ortadan kaldırılacak ve tıpkı ön hazırlıkların ilk turunda elenen elli milyon kaynak gelişimcisi gibi istisnasız olarak gönderilecekti!

Bir şekilde ilk elemeyi, kesinlikle aldatma denebilecek aşağılık ve utanmaz araçlar kullanmaya cesaret ederek geçmeyi başarmıştı. Başlangıçta, sonunda rahatlayabileceğini düşündü, ama kim Ebedi Cennetin Sesi'nin bu kadar doğrudan bir darbeyle gelmesini beklerdi?

Sanki s*ktiğimin şeyi tek Yun Che'yi hedefliyordu.

Elli milyondan fazla kaynak gelişimcinin Ebedi Cennet Alemine girmesine izin vermemek yerindeydi... Sonuçta, bu yüce bir kral diyarıydı, bu yüzden böyle bir yere girmenin kolay olmaması doğaldı.

Ancak, Ebedi Cennetin Sesi'nin doğrudan "Doğu İlahi Bölgesi'nin gururu" ve "Doğu İlahi Bölgesi'nin geleceği" olarak adlandırdığı ilk on bin kişiye bile giriş izni vermiyorlardı.

Ebedi Cennet Aleminden birinin önünde olsaydı, Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru olsa bile, Yun Che yüzüne köpek dışkısını yapıştırırdı.

Savaş alanının Ebedi Cennet İncisi içinde olacağı çok erken duyurulmuştu ama sonunda içeri giren gerçek bedenleri değildi, yalnızca onların yansımalarıydı... Neden daha önce söylememiştiler ki!?

İlk turdaki elenenler, Ebedi Cennet Aleminden çıkarılacaktı... Neden daha öncesinde belirtmemiştiler!!?

İkinci aşamadaki ön elemelerde elenen kaynak gelişimcileri de atılacaktı...

Neden bunu daha önce söylememiştiler?!!?

Bu kuralları bilseydi, Kaynak Tanrı Toplantısı'nı görmezden gelirdi ve Mu Bingyun'unla beraber direkt Ebedi Cennet Alemine giderdi. Neden hâlâ bu kadar sinir bozucu şeyler ile uğraşmak zorunda kalıyordu ki!?

Yun Che içinden küfürler yağdırırken, gökyüzünden bir ışık demeti indi ve her şeyi bir kerede beyaza çevirdi. Daha sonra yepyeni bir dünyada ortaya çıktı.

Buradaki zemin düz ve kuruydu. Görebildiği kadar geniş ve boştu, sadece kısa dağlar uzaktan hafifçe görülüyordu. Hava sakin ve rüzgarsızdı ve kaynak canavarlarından herhangi bir aura veya kükreme duyamadı.

"Genç uzmanlar, ikinci savaş alanına hoş geldiniz." Yun Che'nin dişlerinin öfkeden titremesini sağlayan Ebedi Cennetin Sesi, bir kez daha yankılandı. "Buradaki kuralların ilk savaş alanınızla tamamen aynı olacağını unutmayın. İkinci turun başında sahip olduğunuz ruh küreleri, ilk savaş alanınızdan elde edilen kazançlardır."

"Ancak, sadece üç gün boyunca burada kalabilirsiniz. Üç gün sonra sahip olduğunuz ruh kürelerinin sayısı ikinci turda sıralamanız için belirleyici faktör olacaktır."

Üç gün... tüm kaynak gelişimcileri kaşlarını çattı. Onlar için bu süre çok kısaydı. Kuşkusuz, savaşın yoğunluğunu aşırı bir noktaya yükseltecekti. Sadece yetmiş iki saat olduğundan hemen hemen her saniye başkalarıyla savaşmak ve onları soymakla meşgul olacaklardı.

"Rekabet işte şimdi başladı. Sizler, İlahi Doğu Bölgesi'nin geleceğini omuzlayan genç uzmanlar, tüm gücünüzü verin ve bu savaş alanındaki son kaderinize karar verin!"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin