"Cang Shitian, sen..." Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru'nun yüzündeki öfke su yüzüne çıktı. Kızgın bir şekilde onu azarlamak istiyordu ama ağzını açtığı an, çürütmek için söyleyecek hiçbir şey bulamadı.
Çünkü, Cang Shitian'dan gelen her saçma kelime... aslında tartışılmaz bir gerçekti.
''Ben, ne ?'' Açıkça öfkeli Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru ile yüzleşerek kaşlarını kaldırdı. "Bu kralın yanlış bir şey söylediğini mi söyleyeceksin?"
"Bu Kaynak Tanrı Toplantısı'nda her türlü araç kullanılabilir ve sadece nihai sonuç dikkate alınacaktır. Bana bunun Ebedi Cennet İncisi'nin özel olarak karar verdiği kural olmadığını söyleme?"
"Bu kurala uyan, şu çocuk Yun Che'nin, büyük bir suç işlediğini söyleyerek Ebedi Cennet Alemi'nin kendi kendini aldattığını ve İnci'nin kurallarına karşı geldiğini yalanlayacak mısınız!?"
"Sakın bana bu çocuğun ilk bin sıralamasına giren biri olarak belirleyen şeyin Ebedi Cennet İncisi olmadığını söyleme!?"
"Bana bu çocuğu bu yere gönderenin Ebedi Cennet İncisi olmadığını söyleme!?"
"Bana bu sonucu inkar eden kişi olduğunu söyleme ve hatta "kaynak yolun rezilliği" olarak adlandıran şey İnci'nin kabul ettiği bir şey değil mi!?"
Tanrı İmparatoru Shitian yayıldı ve kollarını açtı: "Bu kral yanlış bir şey söylerse, Ebedi Cennet Tanrı İmparatorunun beni düzeltecek kadar cömert olacağını umuyorum."
Anında Tanrı İmparator Shitian sözlerini bitirdi, Sunulmuş Tanrı Sahnesi aniden sustu. Kısa bir süre sonra, Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru öfkeyle Cang Shitian'a baktığı halde, oldukça garip bir sahne ortaya çıktı, ancak uzun bir süre boyunca bir kelime söyleyemedi.
Belli ki... onu çürütecek sözleri yoktu!
Beklenenin aksine, onun sözlerinin her biri açıkça bir gerçekti.
Kaynak Tanrı Toplantısı'nın ön elemeleri Ebedi Cennet İncisi içinde yapılırdı ve yarışma sırasında geçerli olan kurallar Ebedi Cennet İncisi tarafından belirlenirdi. Nihai sonuç dahil ve buna kadar olan her şey Ebedi Cennet İncisi tarafından belirlenmişti. Ebedi Cennetin Sesi, araçların kullanımıyla ilgili herhangi bir kısıtlama olmadığı kuralını açıkladı ve Yun Che'nin bu yere gönderilmesi, yalnızca Ebedi Cennet İncisi'nin de verdiği karar nedeniyle oldu.
Ancak, Yun Che'nin kaynak gücü, İlahi Musibet Aleminin birinci seviyesindeydi. Gerçek gücüne dayanarak iki turdan geçmesi imkânsızdı. Kesinlikle, Kaynak Tanrı Toplantısı'na yukardan bakıyordu ve diğer kaynak gelişimcilere haksızlık yaptığı tartışılmaz bir gerçekti.
Fakat beklenmedik bir şekilde, Ebedi Cennet İncisi tarafından belirlenen kurallara göre Yun Che'nin kullandığı yöntemin gerçekten kuralları ihlal ettiği söylenemezdi. Yun Che, bir süre önce aynı noktayı gündeme getirerek kendini savunmuştu ... Ancak savunması sırasında Ebedi Cennet İncisi'nden bahsettiği için yalnızca sözleri göz ardı edilmekle kalmadı, "suçu" daha da büyüdü.
Yun Che alt alemlerden gelen bir hiçti ve hile kullandığı doğrulanmıştı. Birinin Ebedi Cennet Aleminin önünde bu hileciyi savunacak kadar aptal olması nasıl mümkün olurdu?
Yun Che'yi savunmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışan Mu Bingyun bile üç kelimeden bahsetmeye cesaret edemezdi, "Ebedi Cennet İncisi".
Ama Tanrı İmparator Shitian'ın ağzından çıkan bu kelimeler, Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru'nu dut yemiş bülbüle çevirmişti.
Yun Che, "..."