Tehlikeyi Hissetmek

304 51 1
                                    

Ziyafetten sonra, Feng Huita gelen konukları yolcu etmek için sarayın dış kapısına kadar onlara eşlik etti, bundan istifade eden Yun Che onların arasından sıyrılarak hemen sarayın arka tarafına doğru ilerledi. Garip bir şekilde donmuş olmayan bir göletin önünde durmadan önce, sanki tesadüfen gelmiş gibi biraz dolaşmıştı. Yun Che, suyun üzerinde yüzen yeşil yaprakları gözlemlediğinde iç çekti.

Kulakları yaşanan hengameden dolayı hafif uğulduyordu ancak Buz Qilin'in boynuzunu nasıl elde edebileceğine dair en ufak bir ipucu bile yoktu.

"Beklediğimden çok daha zor," Yun Che kendi kendine söylendi.

Mu Xuanyin için sadece konuşma meselesiydi ama Yun Che ne yapması gerektiğine dair hiçbir fikri yoktu. Sonuçta, Buz Rüzgarı İmparatoru ile bir düşmanlığı yoktu. Dahası, Buz Rüzgarı İmparatoru ona büyük bir saygı gösterdi ve hatta onun için on bin kez ölmeye istekli olduğunu belirtti. Doğrudan ağzını açıp Qilin boynuzunu nasıl isteyebilirdi...

Sonuçta Buz Rüzgarı İmparatorunun kalbinde, böylesi kutsal bir nesne ülkesi için son derece kıymetliydi!

Gerçekten Kar Şarkısı Diyarında, Mu Xuanyin dışında hiç kimse onu istemek için bir talepte bulunamazdı.

Ama eğer isteyemezse amacına başka nasıl ulaşabilirdi? Gidip çalmak zorunda mıyım? Ama bu kutsal nesne, muhtemelen çok gizli bir yerde korunuyor olmalı. Varlığını doğrulamış olsa bile, onu nasıl çalacaktı?

Mu Xuanyin, bunu tek başına yapması gerektiğini özellikle vurgulamıştı, ancak mevcut kaynak gücü ile sarayın üst düzey muhafızlarından herhangi biri onu anında öldürebilirdi. Ayrıca Mu Xiaolan'da onunla birlikte gelmişti... ancak kendisinden çok daha zayıftı ve bu onu geri tutan başka bir faktördü.

"Ha? Yun Che, yani burada kaçtın."

Yun Che kendi kendine düşünürken Mu Xiaolan'ın nazik ayak sesleri Yun Che'nin hemen önünde belirdi ve doğrudan karşısında durdu. Sevinçle gülümsedi ve sordu, "Hehe, bugün güçlü ve harika hissettin mi?"

"..." Yun Che sadece içini çekti. Cevap vermedi.

"Ha? Neden mutsuz görünüyorsun?" Mu Xiaolan başını kaldırdı ve depresif bir halde duran Yun Che'nin ifadesine baktı.

"Beni mutlu edebilecek ne oldu ki?" Yun Che dudaklarını büktü.

"Mmm... tüm bu insanlar seni övdü ve resmen senin önünde kuyruklarını salladılar, hepsi sana içki sunmak için birbirleriyle yarışıyorlardı. Dahası Kıdemli Kardeş Hanyi'nin kraliyet babası, imparator, seninle konuşurken eğilmek zorunda kaldı. Kalbinde en ufak bir gurur hissetmediğine inanmıyorum." Mu Xiaolan konuşurken yanaklarını şişirdi.

Yun Che tekrardan içini çekti ve konuştu, "Gerçekten saygı duydukları ve korktukları kişinin ben olduğumu mu düşünüyorsun?

"Ah?" Mu Xiaolan şaşırdı.

"Hayır," Yun Che başını salladı, "Onların gerçekten saygı duydukları ve korktukları kişi benim ustam."

"Doğrudan öğrenci olarak statüm ortaya çıkmadan önce, büyük salondaki tek bir kişi bile bana bakmak için kendini yormadı. Aslında Buz Rüzgarı İmparatoru adımı bilehatırlayamamıştı, ona ismimi veren bile bendim. Sadece onlar değildi, kaynak arkında baban nereden geldiğimi ve statümü sorguladı bununla kalmayıp başka bir şey düşünmeden benle alay etti ve senden uzak durmamı söyledi."

"Ah!" Mu Xiaolan aniden şok olduktan sonra kekelemeye başladı ve onun küçük yüzü gittikçe solgunlaşmaya başladı, "Babam o... o..."

"Sorun değil, o kadar gerilmene gerek yok. Sonuçta, eylemleri yüzünden babanı suçladığımı söylemedim." Yun Che elini uzattı ve hafifçe Mu Xiaolan'ın kafasını okşadı. "Daha sonra annenin ve babanın yanına döndüğünde babana bu konuda telaş etmesine gerek olmadığına ve kişisel olarak hiç umursamadığım için özür dilemesine gerek olmadığını söylemeyi unutmamalısın. Geceleri uyuyamamasını engellemelisin."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin