Siyah Tüy Tüccar Loncası'nın bilgi toplama yeteneği sadece gösteri için değildi. Birkaç saat içinde, Ruh Tarikatı istedikleri bilgiyi almıştı. ''Zehir Azizi Kara Kalp'in' yerini bulmuştular. Başlangıçta tahmin ettikleri gibi, Darkya Şehri'nin içindeydi.
Lei Qianfeng adamlarını Darkya Şehri'ne özel olarak göndermişti ancak onları gönderdikten sonra aldığı haberler onun öfkeyle köpürmesine neden olmuştu.
"Siyah Tüy Tüccar Loncasının raporuna göre, tarikatımıza ait üyelerimiz o kişiyi buldu ve o kişi de kişisel olarak Zehir Azizi Kara Kalp olduğunu itiraf etti lakin... gelme teklifini reddetti." Lei Kun bu haberleri söylerken tedirginlikle titriyordu.
"Reddedildi?" Lei Qianfeng kaşlarını çattı, "Belli ki gelmek için cesareti yok! Heh, kesinlikle bir sahtekar olmalı! Onun bu dünyada olması nasıl böyle bir tesadüf olabilirdiki!?"
''Hayır... Gelmeyeceğini söylemedi, dedi ki... uhh..."
"Ne dedi? Bana tam mesajı ver!"
"Anlaşıldı!" Lei Kun dişlerini gıcırdattı, "Onu davet eden öğrencilerimize yanıt olarak ...Ruh Tarikatı'mızın büyük bir şey olmadığını söyledi, eğer zehiri tedavi etmesini istiyorsak ... ihtiyacımız olan şeyin... tarikat ustasının hastayı şahsen getirmesi olduğunu ve... yeterli miktarda kaynak taşıyla birlikte kaynak kristallerini de ona götürmenizi istediğini belirtti."
"Piç!" Bu sözlerin üstüne zaten halihazırda sinirlenmiş olan Lei Qianfeng daha da öfkelendi. Sanki ciğerleri patlayacak gibiydi. ''Bir taklitçi Ruh Tarikatımı hafife almaya cesaret ediyor! Mo'er'ı iyileştirdiğinde, onu bizzat öldüreceğim!!"
''Tarikat Ustası!'' Lei De Yan aceleyle lafa daldı, "Ana Salon Ustasının daha önce söylediği şeyler yanlış değildir. Zehir Azizinin sayısız düşmanı vardır, kimse onu taklit etmeye cesaret edemez. Bu yaşlı Zehir Azizi Kara Kalp'i hiç görmemiş olsa da, son derece garip kişiliğini duydu. Kara Kalp son derece kibirlidir. Orta yıldız alemlerinin çeşitli güçleri onun birçok isteğini yerine getirir. Alt yıldız aleminde bulunan mezhebimize baktığında, doğal olarak... bu oldukça normal olmalı.''
"Saçmalık!" Lei Qianfeng bağırdı. "Ruh Tarikatım sıradan bir tarikat değildir. Dahası İlahi Savaş Alemi'nin desteğine sahibiz! Sadece zehirli bir doktor, benim olan Darkya Alemi'nde, kibirli olmak için hangi niteliklere sahip? Ayrıca sahte olması muhtemeldir!"
"Qianfeng! Tereddüt etmeyi kes artık, Mo'er ölmek üzere!'' Xiao Qingtong feryat ediyordu, ''Belki de bir ihtimal gerçekten Zehir Azizi Kara Kalp'tir..."
"Kes sesini! Onu davet etmek için adam gönderdim, bu zaten ona gösterebileceğim en fazla samimiyettir. Yüce Darkya Alemi'nin Kralını ayaklarına kadar çağırıp ona yalvarmasını istiyor, küçük değersiz bir zehir doktoru?'' Lei Qianfeng'in silueti mutlak bir öfke taşıyordu. ''Eğer sahteyse, o zaman, ben, Lei Qianfeng, tamamen yüz kaybedeceğim! Ruh Tarikatımızın temelleri ile gerçek olsa bile, dolaşıp zehirli bir doktorun evsiz bir köpeğiyle karşılaştırılmalı mıyız? Benim Ruh Tarikatım dahi bu zehiri arındıramazsa, kim arındırabilir?''
''Tarikat Ustası...''
''Kesin artık tartışmayı!'' Lei Qianfeng, Lei Deyan'ı konuşmak üzereyken kesti. "Ling Yun" tarafından yarım aydan fazla bir süre oynatıldıktan ve gölgesinin izini bulamadıktan sonra, en sevdiği oğlu Ling Yun'un entrikaları nedeniyle yaşam ve ölüm arasındaydı. Bu şartlar altında, nasıl iyi olabilirdi ki? Sonra aniden bir şey hatırladı ve bağırdı, ''İşte bu! Yıldırım Kurbağası! Yıldırım Kurbağası! Git ve İlahi Savaş Alemi'nin bize verdiği hediyeyi al. Yıldırım Kurbağasını buraya getirin!"
"Ne? Yıldırım... Yıldırım Kurbağası?'' "Ama... Yıldırım Kurbağası zehirli bir türdür, eğer Mezhep Efendisi'nin niyeti zehirle savaşmak için zehir kullanmaksa ... korkarım ki..."