Gerçekleşmek Üzere

372 50 1
                                    

Yetişim sürecinde zamanın geçişini daha az hissediyordu. Tanrı Alemindeki en üst düzey uzmanların yüzlerce, hatta binlerce yıl boyunca kapalı yetişime girmeleri normal bir şeydi. Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nün içinde Yun Che gücünün değişimini ve yükselişini hissetti ancak Kaynak Tanrı Toplantısı'nın başlangıç gününün gelmek üzere olduğunu bilmiyordu.

Açıkçası bu durumun tek sebebi Mu Xuanyin'in onun dikkatinin dağılmasını istememesiydi.

"Bu iki yıl boyunca, dört büyük Alem Kralı'nın eşliğinde, dokuz yüz yıldız aleminde doğrudan Ebedi Cennet İlahi Alemine gitmek için boyutsal formasyonlar kuruldu. Bize en yakın olanı, Kar Şarkısı Diyarının güney bölgesinde kuruldu. Bu nedenle Kaynak Tanrı Toplantısı'na gitmen için yeterli zaman var. Bu konuda endişelenmene gerek yok."

"...Anlaşıldı." Yun Che'nin hızla atan kalbi sonunda sakinleşti... Tüm vücudu soğuk terle ıslanmıştı kaç gün kaldığını öğrendiğinde.

Tüm Doğu İlahi Bölgesini birbirine bağlamak, Ebedi Cennet İlahi Alemine doğrudan yol açacak olan dokuz yüz boyutlu oluşumun oluşturulması anlamına gelmezdi ... Doğu İlahi Bölgesinin genişliği göz önüne alındığında, düşünülemez derecede şaşırtıcı bir başarıydı.

Tek başına bu sefetki Kaynak Tanrı Toplantısının olağanüstü olduğunu göstermek için yeterliydi.

"Şimdi atılım sağladığın için, Ebedi Cennet İlahi Alemine girme yeterliliğini elde ettin. Oraya davet edilen bir gözlemci veya katılımcı olarak gidebilirsin. Ancak Kaynak Tanrı Toplantısının ön yarışmasının Ebedi Cennet İncisi içinde düzenleneceği herkes tarafından bilinir. Mevcut dünyanın tek Göksel Kaynak Hazinesi olan Ebedi Cennet İncisi, tüm İlkel Kaos'ta en üst düzeyde enerji yasalarına sahiptir. Ebedi Cennet İnci'sine girmek ve İlahi Ebedi Cennet Aurasında banyo yapmak sana son derece büyük yarar sağlayacaktır. Bu, aynı zamanda sayısız yıldız alemlerinin ve Kaynak Tanrı Toplantısına gidecek olan kaynak gelişimcilerinin bu seferki derin çılgınlıklarının arkasındaki ana sebeptir."

"İlahi Musibet Alemine ulaştığın için, böyle bir fırsatı kaçırmak için hiçbir sebep yok."

"Ayrıca, Kar Şarkısı Diyarımız sadece orta yıldız seviyesinde bulunan bir bölgedir. Buranın insanları Ebedi Cennet İlahi Alemine ulaşsalar bile, sadece alt düzey insanları için ayrılmış koltukları alacaklardır. Bir krallığın yüksek seviyeli varlıkları ile iletişim kurma şansımız neredeyse yok. Ancak katılımcı olarak gittiğinde Cennetsel Katliam Yıldız Tanrısı tarafından keşfedilme şansın doğal olarak biraz daha fazla."

"Bu nedenle, Bingyun ve Huanzhi ile Ebedi Cennet İlahi Alemine katılımcılardan biri olarak gitmelisin. Oraya ulaştığında işleri nasıl çözeceğin şansına bağlı olacak. Ancak, Cennetsel Katliam Yıldız Tanrısı ile ilişkinin hayal edebileceğinden çok daha fazla bir tabu olduğunu unutma. Her ne pahasına olursa olsun bunu kesinlikle saklı tutmalısın... Cennetsel Katliam Yıldız Tanrısı'nın sana öğrettiği şeyler de buna dahil. İkiniz birbirinizle tanışmış olsanız bile, birilerinin bunu bilmesine izin veremezsin."

"Çabalarına rağmen seni görmezden gelecek olursa ya da seninle tanışmak istemezse, bu en iyisi olur." Mu Xuanyin'in buzlu gözleri yana doğru kayıyordu. "Daha önce söylediğin kelimeleri hatırla. İşler istediğin gibi gitmezse, saplantını bir kenara bırakacak ve bu konuyu daha fazla takip etmeyeceksin. Daha sonrasında Mavi Kutup Yıldızına geri dönecek veya Kar Şarkısı Diyarında benimle kalacaksın, bunları zamanı geldiğinde tartışırız."

"...Anlaşıldı." Yun Che başını salladı.

Ancak, cevap vermeden önce nefes almak için tereddüt etti.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin