Son Umut.

259 50 2
                                    

''Kardeş Yun... neyin var?'' Onunla ilgili bir sorun olduğunu algılayan Xiao Mo derhal Yun Che'ye döndü. Soluk yüzü ve titreyen dudakları sanki aniden ağır hasta olmuş gibi görünüyordu.

Ortadan kaldırıldıktan sonra... gerçek vücutları Ebedi Cennet Alemi'nden atılacaktı... ve bu olduğu takdirde alemin içine tekrar adım atamayacaklardı...

Ebedi Cennet'in Sesi'nin bu acımasız sözleri Yun Che'ye bir kılıç saplamaktan farklı değildi.

Tanrı Alemine geldikten sonra üç yıl boyunca, Ebedi Cennet Alemine girme fırsatı elde etmek için her an umutsuzca mücadele etmişti. Mucizevi bir şekilde Kaynak Tanrı Toplantısı olmadan önce İlahi Musibet Alemine ulaşmayı başarmış ve bir katılımcı olarak girmeye hak kazanmıştı. Başlangıçta, Jasmine'in ona çok yakın olduğunu düşündü çünkü onu aramak için her türlü aracı düşünmüştü ve uzun zamandır onunla tekrar buluşmak için can atıyordu...

Ancak, kader ona kıyaslanamayacak kadar acımasız bir oyun oynamıştı.

Ebedi Cennet Alemi'nden kovulmak, üç yıllık azim ve sıkı çalışmasının boşa çıkacağı anlamına geliyordu. Sonrasında Ebedi Cennet Alemine giremeyebilir ve Jasmine'i bir daha göremeyebilirdi...

Mevcut gücüyle, ne kadar umutsuzca denese de, kesinlikle ilk on'a giremeyecek ve dolayısıyla elenecekti. Dahası, bütün ay boyunca savaş alanına adım atmadığı için, Doğu İlahi Bölgesi'ndeki tüm kaynak gelişimcileri arasında en sonda yer alıyordu...

"Nasıl... bu şekilde... olabilir...?" Yun Che, bedeninden ve ruhundan sanki uçuruma düşmüş gibi soğuk bir his yükselirken ruhsuz bir şekilde mırıldandı.

------------

Ebedi Cennet Alemi'nin içinde, İlahi Buz Ankası Tarikatı ikametgahında, Mu Bingyun'un buzlu yüzü, Ebedi Cennetin Sesi'nin sözlerini duyduğunda aniden değişti. ''Elenmiş olanlar Ebedi Cennet Aleminden kovulacak...? Oh hayır!''

Onun yanında olan Mu Huanzhi, neden böyle bir şey söylediğini anlamadı. İlahi Buz Ankası Tarikatı'nın müritlerinin güvenliği konusunda endişe ettiğine inanarak, "Endişelenme,'' dedi. "Hiç kimse Ebedi Cennet Alemi'nin topraklarında kan dökmeye cesaret edemez. Hanyu, Feixue, Yun Che, hepsi bizim Ebedi Cennet Alemine varmak için kullandığımız ışınlanma formasyonu ile Kar Şarkısı Diyarına dönebilirler. Endişelenmene gerek yok."

"Hayır, öyle değil." Mu Bingyun'un vücudundaki soğuk aura gittikçe artmaya başladı. Aniden bir şeyler söylemeden sesi paniklemeye başladı. ''Büyük Elder, rekabeti izlemek için davetiye alan orta yıldız alemlerinden toplam beş yüz kişi Ebedi Cennet Alemine girebilir. Kaynak güçleri İlahi Musibet Aleminden düşük olmadığı sürece herkes girebilir. Kotamızı henüz kullanmadığımız için diğer insanları getirmemiz mümkün mü? Yun Che ve Feixue gibi mi?"

"Bu elbette imkansız!" Mu Huanzhi hiç tereddüt etmeden söyledi. "Ebedi Cennet Alemi, sınırsız evrende yüce ve olağanüstü bir varoluş olan bir kral diyarıdır. Kuralları da doğal olarak son derece sert. Nasıl bir 'müdaheleye' izin verirler? Ön hazırlıkların ilk gününden beri, Ebedi Cennet Alemi halihazırda kapalı bir alem haline gelmiştir.''

"Dahası Ebedi Cennet'in Sesi şu anda açıkça söyledi. Tüm elenenler gönderilecek ve Ebedi Cennet Alemine adım atmalarına izin verilmeyecektir. Ebedi Cennetin sözleri, cennetin imparatorluk fermanına benzer, bu yüzden iptal edilmelerinin imkanı yok."

''...'' Mu Bingyun uzun bir süre boyunca sessiz kaldı ve sonrasında bir nefesle söyledi. "Gerçekten bir istisna yapma imkanı yok mu?"

"Diğer üç kral diyarı olsaydı, doğal olarak bir sorun olmazdı. Üst yıldız alemleri için de mümkün olabilir. Ama biz orta yıldız alemiyiz ... ve dolayısıyla sözlerimiz hiç ağırlık taşımıyor. Bu nedenle, ne olursa olsun, onlar için bir istisna yapmak imkansız olurdu," Buruşuk kaşlarla söylediği gibi Mu Huanzhi başını salladı. "Bingyun, kalbin her zaman kar ve buz gibi soğuk ve kayıtsız olmuştur. Neden aniden endişeyle bu kadar huzursuz oldun? Sorun nedir?"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin