Booom! Boooom!
Herkes bunu fark etmeden önce, tüm Sunulmuş Tanrı Sahnesi Altın Karga alevleri ile kaplandı ve yüz elli kilometre genişliğinde tüm sahne altın arafın dünyası haline geldi. Hem Yun Che hem de Lu Lengchuan, Altın Karga görüntüsü gökyüzüne görkemli bir şekilde asılırken alev denizi altında gömüldü. Daha fazla Altın Karga alevleri aşağıya döküldü daha korkunç bir araf sürekli olarak Sunulmuş Tanrı Sahnesini altına alıyordu.
Yun Che ağır yaralanmalarına rağmen, saldırıları ve Tanrı Tezahürü'nün saldırıları çılgınca idi.
Yun Che, Tanrı Tezahürünü çağırmadan önce, Lu Lengchuan kendini mükemmel bir şekilde savunuyordu ve Yun Che Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerini aşma şansı olsaydı kendinde büyük bir açık bırakmak zorunda kalırdı. Dahası, sahip olduğu her şeyle vursa bile, Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerinin ilk katmanını tek seferde yok edemezdi. Daha da kötüsü, Lu Lengchuan bu fırsatı bariyerine bir katmanda daha eklemek için kullanabilirdi.
Ama şimdi, Lu Lengchuan artık bu lükse sahip değildi. Hâlâ Yun Che'nin saldırılarına karşı kendini savunabilse de, Altın Karga görüntüsünün alevlerine direnmek için herhangi bir enerjiye sahip değildi. Sadece Yun Che'nin saldırıları daha önce olduğu gibi bir sağanak haline gelmekle kalmadı aynı zamanda Lu Lengchuan'a, Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerini tek seferde kırmaya çalıştığı zaman, aynı zamanda Ay Dağıtan Şelale'sine sahip olduğunu da belirtti. Sonuç olarak, Lu Lengchuan bariyerini yenilemek için az bir zaman bile bulamıyordu.
Bunun anlamı Lu Lengchuan'ın Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyeri sürekli olarak yanıyordu. Sadece hasar vardı, iyileşme yoktu!
Altın Karga alevinin kendisi kendi başına inanılmaz bir güçtü. Hem bariyerinden gelen kalıcı cızırtılı gürültü hem de taş ejderhanın acı çığlıkları Lu Lengchuan'ı çok korkutuyordu. Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerini yenilemek için bir fırsat bulmak istedi ancak Yun Che ona nefes alma şansı bile vermiyordu. Bariyeri zorla yenilemeye çalışırsa ve Yun Che'nin doğrudan bir patlama yapma fırsatını verirse sadece bariyerini daha hızlı kaybedecekti.
Lu Lengchuan tamamen bastırılmıştı ve Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerinin aurası da gittikçe zayıflıyordu. Lu Lengchuan bu korkunç durumu değiştirecek bir şey bulamazsa bariyerin çökeceği açıktı.
Lu Lengchuan, bariyerlerinin üçü de parçalandığında kaybedecekti.
Bununla birlikte, Yun Che'nin o kadar uzun süre dayanamayacağını varsayıyordu... herkese ciddi şekilde yaralandığı ve derinden tükendiğini düşünüyordu.
Kar Şarkısı Diyarı alanındaki herkes ayaktaydı. Alev Tanrı Aleminin büyükleri ve öğrencileri de aynıydı. Aslında, Kar Şarkısı Diyarı'ndan daha heyecanlı ve gergin görünüyorlardı bunun alevli auraları üzerinde biraz kontrolünü kaybettikleri gerçeğinden yola çıkarak rahatlıkla söylenebilirdi.
"Elinden geleni yap, Yun Che!"
Hepsi Yun Che'yi destekliyordu. Gözleri fal taşı gibi açıktı hiçbiri göz kırpmaya cesaret edemiyorlardı. Öğrenciler çarpılmış gibi görünüyordu.
Yun Che bir Kar Şarkısı Diyarı öğrencisiydi.
Ama vücudunda yanan alev şüphesiz Altın Karga aleviydi!
Huo Poyun yenildiğinde, Altın Karga alevinin bir daha Sunulmuş Tanrı Sahnesi'nde asla yanmayacağını düşünmüşlerdi. Bununla birlikte, Yun Che aracılığıyla Kutsal Tanrı Savaşını yeniden canlandırmakla kalmadı aynı zamanda daha önce hiç olmadığı kadar parlıyordu!