Yun Che'nin ayak sesleri durakladı ama arkasını dönmedi. "Satılmamak, ne demek istiyorsunuz?''
Siyah giyimli orta yaşlı adamın sözleri herkesi şok etmişti; Ji Ruyan'ın bile güzel yüzü aniden değişmişti.
Bu tür bir şey Siyah Tüy Tüccar Loncası'nda şu ana kadar asla ortaya çıkmamıştı... belki de bunun, Siyah Tüy Tüccar Loncası'nın on binlerce yıllık tarihinin hepsinde hiç olmadığı söylenebilirdi.
"Tam olarak söylediğim şeyi kastediyorum."
Siyah giyinimli orta yaşlı adam yavaş yavaş Yun Che'ye doğru yürüdü. Soğuk, sert bir yüzle devam ettiği için tutumu Ji Ruyan kadar sıcak değildi. ''Bu kraliyet orman ruhunu ele geçiren lord hakkında bilgiler geldi. Kraliyet orman ruhunu geri almak istiyor. Durum böyle olduğundan, bu işlem geçersiz hale gelecektir. Özür dileriz ama merak etmeyin, biz tek bir eksik olmadan tüm mor kaynak taşınızı iade edeceğiz."
"Özür dileriz" demesine rağmen, konuşma şekli açıkça reddedilemeyen bir emirdi.
''Bu...'' Ji Ruyan, siyah giyimli orta yaşlı adamın önüne hızla yürüdü. Hafif bir tereddütten sonra sordu, ''Bizim Siyah Tüy Tüccar Loncamız asla sattığı bir eşyayı geri almamıştır. Acaba... burada neler olduğunu sorabilir miyim?''
Siyah giyinimli orta yaşlı adam ona öylesine bir baktı. Ji Ruyan'a doğru baksada, bakışları hâlâ soğukluğunu taşıyordu. Kısa bir ses iletimi gönderirken ağzı hafifçe hareket etti.
"Ah!" Ne duyduğu bilinmiyordu, ancak Ji Ruyan'ın güzel yüzü aniden kötüleşmişti. Hatta korkunç bir olay şu anda başına geliyormuş gibi geriye doğru bir adım atmasına neden olmuştu.
Yun Che tam konuşmak üzereyken, aniden tepeden tırnağa titremeye başlayan orman ruhu çocuğunu hissetti. Küçük bir el, titreyen vücudu arkasında küçüldüğü için giysilerinin kenarını sıkıca kavradı. Yun Che'nin onu geri bırakabileceği gerçeğinden korktuğu açıktı.
Yun Che döndü ve siyah giyimli orta yaşlı adama doğrudan baktı. "Siyah Tüy Tüccar Loncanız işleri böyle mi yapıyor?''
"Hayır, kesinlikle!" Siyah elbiseli orta yaşlı adam konuşmadan önce, Ji Ruyan aceleyle cevap verdi. Bu tür bir ticaret fuarını yönetebilmek, durumun kontrolünü ele geçirme yeteneğinin olağanüstü olduğu anlamına geliyordu. Ancak, gözlerindeki ışık şu anda titriyordu; gerçekten büyük bir kayıp olduğu belliydi.
"Bizim Siyah Tüy Tüccar Loncamız elli bin yıldır Darkya Alemi üzerinde sözünü tutan bir kurum olmuştur, bunun nedeni bizim ilkelere aşırı bağımlılığımızdır. Bu hizmetçi, zorla satılan bir şeyi geri almak gibi bir şeyin daha önce hiç gerçekleşmediğini garanti edebilir. Sadece bu durum son derece özel... Peki ya size şöyle bir teklif sunarsam, sizi bu kararınızdan döndürerek yalnızca dört yüz milyon mor kaynak taşının hepsini geri vermekle kalmayacağız ayrıca bu hizmetçi size özür olarak elli milyon mor kaynak taşı vermeye de istekli olacaktır."
Bu herkesi hayrete düşürmüştü... sadece bir özür niyetiyle elli milyonluk mor kaynak taşı! O seviyedeki insanlar için bile, bu meblağ son derece büyüktü. Onun iyi niyeti tartışılamazdı.
"Ah, istekli?" Yun Che soğukça güldü. "Şaibeli şeyler satan bir tüccar loncasının, ilkelerini konuşmak için hâlâ yüzü var mı?"
Yun Che acımasızca alay etti, başlangıçta umursamadan güleceğini düşünüyordu. Bu hareketini Ji Ruyan asla beklemiyordu. Şiddetle dudağını ısırdı ve tek bir cevap vermedi.
Yun Che: "???"
Yun Che siyah giyimli adama doğru tekrardan kayıtsız bir bakışla baktı, "Sanırım bir şeyi tamamen yanlış anladınız. Ödemem gereken tüm kaynak taşlarını çoktan teslim ettim. Şimdi bu kraliyet orman ruhu benim ellerimde, işlem zaten tamamlandı. Bu durumda, dört yüz milyon kaynak taşı sizindir ve bu orman ruhu da benimdir. Artık bu işin Siyah Tüy Tüccar Loncası ile bir ilgisi yoktur. Geri almak? Bu sözleri söylemek için herhangi bir niteliğe sahip değilsiniz gibi görünüyor."