İlkel Kaynak Arkı, Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi üzerinde süzülmeye devam etti. Üç büyük tarikat ustası ve onların tarikat üyeleri Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'ni tamamıyla araştırmak istememişti, doğal olarak kaynak arkının yerini kimse keşfetmemişti.
İlkel Kaynak Arkı'nın içindeki dünyada, Mu Xuanyin'in vücudundaki boynuzlu ejderha kanının tamamen temizlendiğini doğruladıktan sonra, Yun Che gökyüzüne bakmadan önce kar renkli kıyafetlerini giymesine yardım etti. Orada boş boş durduktan sonra yüzünde derin bir kaş çatma ile çok, çok uzun bir süre için de nihayet bir karara vardı.
Uzakta değildi, antik boynuzlu ejderhanın büyük vücudu yerde yatıyordu. Bedeni buzla kaplıydı ve vücudundan akan kan hâlâ akmaya ediyordu.
Yun Che daha sonra antik boynuzlu ejderhanın bedeninin önünde aniden ortaya çıktı ve sol elini açık ağzına doğru uzattı. Yeşil bir parlamadan sonra, büyük miktarda boynuzlu ejderha zehri Gökyüzü Zehir Sedefi'ne emildi.
Parlama Yun Che'nin avucuna çekildi. Daha sonra, kendi kendine mırıldandı, "Bunu doğru bir şekilde kullanırsam, birkaç bin insanı zehirlemek zor olmamalı."
Bir an sonra, ejderhanın yaralarından boynuzlu ejderha kanını çıkardı... kim bilir, belki bir gün faydalı olurdu.
Bu, en az on binlerce yıldır yaşayan İlahi Usta seviyesinde bir ejderhaydı. Vücudunun her parçası, son derece güçlü ejderha kanı ve zehirli ejderha nefesi de dahil olmak üzere değerli bir hazineydi.
Bu iki şey ejderhadan aldığı her şeydi... gerisi ise, isteseydi bile onları çıkaramazdı. İlahi Usta seviyesindeki bir ejderha, vücudunu koruyan güç artık yok olmasına rağmen kesinlikle yok edemeyeceği bir şeydi. Vücudunu parçalamayı ve kalbini elde etmeyi unutun, tek bir pulunu bile çizemezdi.
Mu Xuanyin'in yaraları ve solunumu zaten stabilize olmuştu, bu yüzden artık hiçbir bir tehlike ona bulaşamazdı. Ancak, aşırı zayıflık ve enerji kaybı nedeniyle uzun bir zamandır derin uykudaydı. Uyanması birkaç gün veya birkaç ay bile sürebilirdi.
Onun kaynak gücü yavaş yavaş iyileşmeye başlamıştı... ama o zorla yasak formasyonu başlattıktan sonra, onun kan özü ve yeteneğinin çoğu tükenmiş ve yaşamsal buz ankası yin'ini kaybetmişti, Yun Che bile bunun nasıl yenileneceğini bilmiyordu.
Bir şey olsaydı belli olurdu. Eskiden olduğundan çok daha zayıf olurdu.
Bu gururlu kaynak gelişimcileri için büyük bir darbeydi... Mu Xuanyin içinse kabul edilemez bir şeydi.
Eğer geride kalırsa, uyandıktan sonra Mu Xuanyin'in yapacağı ilk şey onu öldürmek olacaktı.
Bu nedenle, o uyandıktan sonra kesinlikle Kar Şarkısı Diyarı'nı terk etmesi gerekiyordu. Ölmek istemiyordu ancak öldürülmesi için birçok sebep vardı.
Pat.
Yun Che, Mu Xuanyin'in önünde samimiyetle diz çöktü.
''Usta,'' Yun Che pişmanlık hissettiren ses tonuyla devam etti, ''Bu öğrenci Tanrı Alemine ilk vardığında, birçok korkunç hata yaptı ve hatırlatmalarınız olmasaydı sırlarını bilmeden açığa çıkaracaktı. Kötü Tanrı'nın mirasına ve Gökyüzü Zehir Sedefi gibi Göksel Kaynak Hazinelerine sahip olduğumu biliyordunuz, ama sadece beni onlardan mahrum etmeye çalışmamakla kalmadınız, aynı zamanda beni doğrudan öğrenciniz olarak kabul ettiniz. Mu Sushan ve Mu Fengzhu'nun Donmuş Kar Salonu'nda benim hareketlerimi fark ettiğini gördünüz, bu öğrenciniz onların varlığından kaynaklanan tüm olası sorunları ortadan kaldırmak için onları öldürdüğünüzü anladı..."
"En başta, bana yardımcı olmanızın Saray Ustası Bingyun'dan kaynaklandığını düşünüyordum... Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarını ve boynuzlu ejderhanın kalbini benim için istediniz. Ayrıca bu öğrenciniz için buz ankası yaşamsal yin'inizden vazgeçtiniz ve benim için Buda'nın Dokuz Diriliş Kalp Nilüferi'ni kullandınız...''