Emrin İptali

311 61 1
                                    

Yun Che'nin bedeninden yayılan sıcak, yanan auraya karşın, Mu Feixue'un bedeninden saf, soğuk bir aura yayılıyordu. Üzerine atladıktan sonra, onun tarafından kirtletilecek olmasına rağmen hiçbir direniş göstermedi.

Yırtılma sesleri bir kez daha duyuldu; Mu Feixue'nin kar beyaz kıyafeti parça pinçik olmuştu. Kusursuz, yeşimsi vücudu hava ile temas etti, Yun Che'nin kan çanağı gözlerinin önüne bütün yumuşaklığı, pürüzsüzlüğü ve güzelliği serildi.

Onun altında, tüm vücudu açık bir şekilde bekledi, ne sıradaki aşamayı durdurmak için mücadele etti ne de bir cinsellik belirtisi gösterdi. Cennetsel gölde açan bir buz lotusuna benziyordu, bu güzelliği vahşi bir canavar tarafından bir sebep uğruna kirletilse de, her daim saf ve kutsal kalacaktı.

Yun Che'nin gözlerindeki kızıl renk birkaç kat derinleşti. Kızın yeşim beyazı göğüslerini sıkıp, avuçlarken kontrolsüz bir kükreme patlattı, bu Mu Feixue'un acıyla kaşlarını çatmasına neden oldu.

Ardından, Yun Che sabırsızlıkla başını indirip kızın dudaklarını ısırdı. İkisinin gözleri arasındaki mesafe yok denecek kadar azdı.

Yun Che'nin göz bebeklerinde alevler yanıyordu, ortaya çıkan görüntü dayanılamayacak kadar rahatsız ediciydi. Mu Feixue gözlerini kapamadı ve gizemli bir ifadeyle ona baktı; durgun suya benzeyen, buz gibi soğuk, kutsal ve saf bir gölü andıran gözleri insanda derin bir üzüntü ve melankoli uyandırmaktaydı.

Kız geçmişte Ejder Tanrı Geçidinde çaresizce onun tarafından vücuduna bastırılan Chu Yuechan'a benziyordu.

Bir anda, Yun Che tuhaf bir çığlık attı, gözlerine ve ruhuna sayısız acımasız yıldırım iniyormuş gibiydi. Vücudunu bir anda Mu Feixue'den çekti. Kafasını tuttu ve yerde ağlayarak, uluyarak yuvarlanmaya başladı.

Alnından mavi damarlar fırladı, umutsuzca gezinen solucanlara benziyorlardı. Kızarmış gözleri mucizevi bir şekilde netlik kazanmıştı, sadece kısa bir süre önce kontrolden çıkmış durumdaydı. Uzun bir süre bağırdıktan sonra titreten sağ kolunu uzatıp beş parmağını da gerdi, ardından göğsüne indirdi.

Pftt!!

Beş parmak bütün gücüyle göğsüne inmişti, göğsünde beş küçük kanlı delik oluşturdu. Deliklerden hemen kanlar akmaya başladı, keskin acı daha iyi ayılmasına yardımcı oldu. Bütün gücüyle, yuvarlanarak ve sürünerek Mu Feixue'den uzaklaştı.

"..." Mu Feixue ayağa kalktı, tüm gücüyle ondan uzaklaşmaya çalışan Yun Che'ye dalgın dalgın baktı. Ondan uzaklaşırken yerde kan izleri bırakmıştı ve sürünerek odanın köşesine gitmişti.

''Öldür... beni...''

Aniden, köşede kıvrılmış bedeniyle konuşmuştu. İki kelimeden fazla bir şey söylemedi, ama sesi çok zayıftı, bir insanınkiyle hiçbir benzerlik taşımadığı için; umutsuzluk anındaki vahşi bir canavardan geliyormuş gibiydi.

"..." Mu Feixue hareket etmedi, çıplak yeşimsi vücudunu örtmeyi bile unutmuştu. Kiraz dudaklarında kanlı bir iz vardı... Yun Che tarafından bırakılan iz.

Kaynak gücü Mu Xuanyin tarafından mühürlendiğinden istese de onu öldürmesi mümkün değildi.

"Acele et.... AHHHH!!"

Yun Che çıldırtıcı şekilde acıyla kükredi. Sağduyulu aklı, benliğinin her an şehvet tarafından tekrar yutulabileceğini anlatıyordu.

Ben... yapamam...

Yapamam!!!

Yun Che'nin gözleri aniden bir zamanlar koyu mavi Gerçek Ejderin bedeninde belirdiği zamanki gibi sınırlarına kadar genişledi.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin