Zehir Azizi Kara Kalp

298 43 0
                                    

Yun Che Kara Ruh Sıradağları'nın batı kısmına doğru yöneldi. Ejderha Ruhu Etki Alanını bu kadar kısa bir süre içinde iki kez aktive etmesi ruhuna biraz hasar vermişti. Ve daha öncesinde aldığı yaralanmalarla birlikte önümüzdeki birkaç gün içinde daha fazla Ruh Tarikatına suikast yapamazdı.

Halihazırda zaten Ruh Tarikatı da kendi mezhebini mühürlemek için emir vermişti dolayısıyla bu da şu anlık onun harekete geçemeyeceğini destekliyordu.

Issız bir bölgeye gelen Yun Che, Kara Ruh Sıradağlarının birkaç yüz kilometre uzağında durup oturdu. Ancak iyileşmek için meditasyon yapmak yerine ses iletim yeşimini çıkardı:

''Bayan Ruyan, bana bir iyilik daha yapabilir misin? Lei Qianfeng'in tarikatın yan dallarında bulunan birçok çocuğu olmalıdır. Hareketlerini ve yerlerini onaylamama yardım eder misin? Sonra bana en yakın olanların yerini söyle."

Fazla bir süre geçmeden Ruyan ona geri döndü, ''Mezhebin en yakın dalı Darkya Şehri'ndedir, Lei Qianfeng'in en küçük oğlu Lei Guangmo en genç salon usta yardımcısı kimliği ile orada ikamet etmektedir."

"Lei Guangmo Lei Qianfeng'in resmi karısının ikinci oğlu ve aynı zamanda onun en sevdiği çocuğudur. Daha fazla deneyim kazanmak için gönderildiği geçen yıla kadar her zaman onun yanında olmuştur. Her ne kadar unvanı salon usta yardımcısı olsa da aslında hiçbir konu da iyi değildir. Sırf İlahi Köken Alemine girebilmek için mezhebin sahip olduğu kaynak birikiminin çoğunu harcamıştır. Eskiden ana mezhebine sık sık geri dönerdi, ancak bu dönemde olan olaylar nedeniyle, Darkya Şehri'nde bu süre boyunca kaldı ve hiç geri dönmedi."

''Aslında kendi tarikatına büyük bir sorun olmuştur. Yaşanan olaylardan dolayı Darkya Alemindeki yan dallarında atmosfer daha çok ciddileşsede Lei Guangmo hâlâ şehvetli zevklere ilgi duyuyordu. Bay Ling Yun'un yeteneği ile ona karşı hareket etmek çok kolay olmalı."

Yun Che sadece tek bir cümle kullanarak sormuştu ama Ji Ruyan'ın cevabı sadece hızlı değildi aynı zamanda ölçünün ötesinde de detaylandırmıştı.

Ji Ruyan'ın Yun Che hakkında ilk izlenimi gizemli, sıcak kanlı ve son derece güçlü olmasıydı. Yun Che'ye gelince, Siyah Tüy Tüccar Loncası ile olan ilişkisi nedeniyle ona karşı oldukça önyargılıydı. Ancak bu günlerde, sıradan insanların bilmediği birkaç sır ve bilgiyi Ji Ruyan'ın sayesinde bulmuştu ve Yun Che zamanla Ji Ruyan'ın bilgi sağlamadaki yeteneğini ve becerisine şahit olmuştu. Ortak bir düşmanı olduğu gerçeğini ekleyerek, belirli bir güven seviyesi yavaş yavaş inşa edilmişti.

"Pekala. İlk önce onunla başlayacağız... Bir gün sonra Darkya Şehri'ne döneceğim. Lei Guangmo'nun nerede olduğunu, özellikle de gece aktivitelerini izlememe yardım et. Lei Guangmo'nun yanı sıra daha da önemli bir konu var. Alt ve orta yıldız alemlerindeki doktorların isimlerini bulmamda yardım etmeni istiyorum. Ünlü ama nerede olduğu bilinmeyenler, özellikle gizli doktorlar. Ne kadar gizemli, o kadar iyi. Sürekli olarak gezen ve halk arasına çok nadir olarak çıkan, en gizemlilerinden olursa çok daha iyi olur."

------------

İlahi Kara Ruh Tarikatı.

Ruh Tarikatı'nın üyeleri Lei Kuanfeng'i bulmuştu. Onu tarikata geri getirdiklerinde son nefesini vermek üzereydi.

''Kuanfeng, tam olarak ne oldu?'' Lei Qianfeng sertçe sordu.

Lei Kuanfeng'in figürü tamamen kanlar içindeydi ve sesi konuşurken son derece zayıf çıkıyordu, ''Ling Yun...''

Bu ismin bahsedildiği anda, herkesin ifadeleri değişti.

''O benden... Tarikat Efendisine bu sözleri iletmemi istedi...Tarikat Efendin... üç gün içerisinde... bizzat... kaynak meridyenlerini ve uzuvlarını yok etmeli... aksi... aksi takdirde...''

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin