Mavi ışık yanıp sönerken, etrafındaki dünya düzensiz bir şekilde değişti. Yun Che gözlerini açtığında gördüğü şey ön yarışmaların yapıldığı yerdi ve burası, Tanrı Alemindeki tüm genç dahilerin bir araya toplandığı yerdi.
Zemin solmuş ve sararmıştı. Her yer büyük ölçüde harap olmuş büyük ve ilkel binalarla doluydu. Onun yanında, İlahi Buz Ankası Tarikatından gelen öğrenciler birbiri ardına ortaya çıktı. Aktarıldıkları dünyaya baktıklarında, gözlerindeki heyecanlı ve gergin ifadeler yavaş yavaş şaşırmaya dönüştü.
Geldikleri yer açıkça uzun bir süredir izole edilmiş antik ve ilkel bir şehirdi. Nereye geldikleri hakkında bir fikirleri yoktu.
"Burası... terk edilmiş bir antik kent, değil mi?" Yun Che etrafına baktı.
"Ustaya göre, bu Kaynak Tanrı Toplantısı Ebedi Cennet İnci'sinde yapıldığı için, ön rekabet Ebedi Cennet İncisi'nin iç dünyasında yaşanacak." Huo Poyun ona doğru geldi. "Bu nedenle, burası rekabet için seçilen bir yer değil ve rekabet başlamadan önce buraya gönderildik."
Doğal olarak burada sadece onlar yoktu güçlü auralar sürekli olarak her yönden geliyordu. Birinin bu yere girmesi için en azından İlahi Musibet Alemi'nde olması gerektiğine göre, bu, İlahi Musibet Aleminin kaynak gelişimcileri, hatta sıradan zamanlarda görmesi zor olan İlahi Öz Alemi'nin bile bu dünyanın her yerinde bulunabileceği anlamına geliyordu.
Ancak hepsi araştırmaya gitmedi ve çoğunluğu sadece oturdu. Büyük savaştan önce son ve en önemli hazırlıklarını yaptıkları için kalplerini ve auralarını sakinleştiriyorlardı.
"Ebedi Cennet İncisinin iç alanı kesinlikle umut verici görünüyor." Yun Che gülümseyerek söyledi. "Hâlâ iki günden fazla var. Kardeş Poyun yetişimini dengelemeyi düşünmüyor mu?"
"Buna gerek yok," Huo Poyun kendine güvenen bir ses tonuyla konuştu. "Ebedi Cennet Alemi'nin havası Alev Tanrı Alemininkinden çok farklı olsa da, beni olumsuz etkilemiyor,"
Mesafeye bakarken sesi aniden biraz daha yükseldi. "Bu Kaynak Tanrı Toplantısında ilk bine girmeliyim... bedeli ne olursa olsun."
"Kardeş Poyun'un kesinlikle buna muktedir olduğuna inanıyorum." Yun Che, Huo Poyun'un taşıdığı muazzam yük bir yıldız aleminin beklentileri olduğu için ona karşı rahatlatıcı bir dille konuştu, "Kendine çok fazla baskı yapma." Hiçbir rahatlatma sözünün onu rahatlatmasının imkân yoktu.
Öte yandan, İlahi Buz Ankası Tarikatı'ndan gelen bütün öğrenciler Mu Hanyu'nun önderliğinde bir yerde toplanmıştı. Yun Che'ye doğru geldi. "Kıdemli Kardeş Yun Che, daha sessiz yeni bir yer bulduk. Bizimle gelmek ister misiniz?"
"Gerek yok." Yun Che başını salladı. "Gelişigüzel bir şekilde dolaşmak istiyorum, siz kafanıza göre takılın."
"Anlaşıldı." Mu Hanyu anlayışla başını salladı. Dönüp giderken başka bir şey söylemedi.
"Kardeş Yun," Huo Poyun ona derin bir bakış attı. "Sanki... Kaynak Tanrı Toplantısı hakkında çok da heyecanlı değil gibi ya da ilgilenmiyormuşsun gibi hissediyorum. Bunun yerine, aklında başka bir şey var. "
"Kaynak Tanrı Toplantısı aşaması, Kardeş Poyun gibi nadir görülen olağanüstü dahilere aittir. Bu yetişim seviyem ile herhangi bir başarı elde etmem imkansız. Bu nedenle, benim gibi birinin toplantıyla ilgilenmesi oldukça zor. " Yun Che rahatça cevap verdi.
"Kardeş Yun kendisini çok fazla küçümsememeli." Huo Poyun başını salladı. "Kardeş Yun, İlahi Köken Aleminden İlahi Musibet Alemine yetişim yapmak üç yıldan az zamanını aldı. Ayrıca, buz elementinde yeteneğin göz önüne alındığında, eğer Kaynak Tanrı Toplantısı bundan yirmi yıl sonra yapılsaydı, Doğu İlahi Bölgesinde hiç kimse Yun Kardeşin... is... isminden habersiz kalmazdı."