Mu Xuanyin hafif ve yavaş bir şekilde konuşuyordu ancak herhangi bir duygudan yoksun olduğu belliydi; bu şuan sinirlendiğinin kanıtıydı. Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü meselesi dışında, Yun Che'ye ilk kez bu kadar öfkeliydi.
Kötüden iyiyi söylemedeki yetersizliği, onu gerçektende çok öfkenlendirmişti!
''Öğrenci özür diliyor... Ustayı utandırdım.'' Yun Che Mu Xuanyin'in gözlerine bakamazken kalbindeki gerilimi hissedebiliyordu. Onun bu yöntemi kendi arzusu için tasarladığını biliyordu. Ayrıca, üç bin Buz Anka dişi öğrencinin hayati yin'i... bu tarikat için büyük bir hayıp olacaktı ancak o öğrencisinin iyiliği için seçim yaparken tereddüt etmemişti bile.
Buna ek olarak, o Huo Rulie'ye karşı Altın Karganın Yanan Dünya Kaydı'nı elde edebilmek için plan yaptı.
Bunu onun öğrencisi olduğu ilk gün yapmıştı, gerçekten de onunla çok iyi ilgileniyordu.
Sadece kısa bir süre önce, kendisine İlahi Musibet Alemi'ne Kaynak Tanrı Toplantısı'ndan önce ulaşmak için en ufak bir umut olsa bile her yolu deneyeceğini söylemişti. Ancak şimdi, bir anda teklifi reddetmişti...
''Ustayı utandırdım.'' derken kasdettiği tam olarak buydu.
Başını aşağı eğerken bakışları hâlâ yerde diz çökmüş olan Mu Feixue'ye kaydı. Aniden, bir hipnozun içine düştü; yıkıcı bir güzellik ve buz gibi bir meleksi figür gözlerinin önüne serildi.
Küçük Peri...
Mu Feixue'u ilk gördüğünde Chu Yuenchan'ı düşünmekten kendini alamamıştı, çünkü mizaçları, gözleri oldukça benziyordu ve hatta görünüşleri bile bir parça benziyordu.
Mu Feixue'nin Chu Yuenchan olmadığını biliyordu ve onun Küçük Perisi dünyada yalnızca bir taneydi. Ancak buna rağmen, ikisi arasındaki benzerliğe bakınca hayatının geri kalanı boyunca özür dileyeceği peri figürünü hatırlamaktan kendini alamıyordu. Dahası Chu Yuenchan'ın figürü ile Mu Feixue'nin figürü üst üste biniyordu, bu da Yun Che'nin onu unutmasını daha da zor hale getiriyordu.
Tek bildiği şey, onun o olmadığıydı... Yun Che sessizlik içinde başını iki yana salladı.
"Üzgün müsün?" Mu Xuanyin'in kaşları gerildi. ''Doğru olanın kararımı reddetmek olduğuna mı inanıyorsun!?''
ŞAKK!!
Mu Xuanyin avucunu ona uzattı. Yun Che'in arkasından son derece yoğun, kaba bir ses yayıldı. Bilinçsizce arkasını döndü, tek görebildiği birkaç tabaka kalınlığında kalın ve çarpık çurpuk buz parçalarıydı. Aniden, bölgede on metre karelik buz odası inşa edilmişti.
Mu Xuanyin avucunu Yun Che'in etrafında çevirdi. Kısa bir süre sonra, tuhaf kan kırmızı ışıklar yayan bir boncuk, parmak uçlarından ortaya çıktı ve doğruca göğsüne uçtu.
"Ehh!"
Şaşıran Yun Che'in tek yapabildiği kırmızı boncuk göğsünü delerken korkmaktı,Mu Xuanyin'in kaynak enerjisini iyileştirmeye ve kanına karışmaya vakti yoktu.
Ateş Ruhu Kötü Bedenine sahipti, yani ateşten korkmuyordu; Altın Karganın yanan bedeninin kavurucu sıcaklığı bile onu rahatsız edemezdi. Ancak vücuduna giren kan boncuğu, göğüs bölgesinde bir alev patlaması etkisi uyandırdı, sanki hızla vücudunun içinde bir yere ulaşmaya çalışıyor gibiydi.
Yun Che korkudan bembeyaz oldu, vücudunda eşi görülmemiş bir reaksiyon olmuştu. ''Usta, bu... bu da ne?''
''Bu Tanrının Gömülü Cehennem Hapsi'ndeki antik boynuzlu ejderhanın kanı!'' Mu Xuanyin soğukça cevap verdi.