Huo Rujin ve Huo Rankong'un bedenleri sanki daha öncesinden ayarlanmış gibi hareketsizdi. Huo Rujin'in ağzı hala çok hafif açıktı ve sanki bir şey söylemek için elinden geleni yapıyordu, ancak uzun bir süre geçtikten sonra bile hiçbir kelime çıkmadı.
Şu anda, her iki alın da ter damlacıkları ile kaplıydı... her damla onların kalplerinde hissettikleri korku kadar soğuktu.
Yun Che'nin söylediği şeylerde en ufak bir yanlış yoktu. Huo Rujin ve Huo Rankong'un İlahi Buz Ankası Tarikatı'na karşı kinleri son derece köklü ve nefret doluydu ancak bunları sadece Mu Xuanyin'in yokluğunda Yun Che üzerinden göstermişlerdi. Eğer on kat daha cesur olsalardı bile, yine de onun önünde böyle sözler söylemeye cesaret edemezlerdi. Aslında, muhtemelen hiçbir şey söyleyemezlerdi.
Sonuçta, Mu Bingyun'un durumu, Mu Xuanyin'in geçmişte Altın Karga Tarikatı'nın kan içinde yıkanmasına ve Alev Tanrı Alemi'nin sahip olduğu yıldız krallıklarının hepsini yok etmesine neden olmuştu... Huo Rulie'ye gelince, Mu Bingyun'un durumu hakkında kesinlikle hiçbir şey bilmiyormuş gibi davrandığından, bin yıldır öfkesini yutmaktan başka bir şey yapamamıştı. Onların mezhep ustası böyle olduğu için doğal olarak tarikatta böyle hissedecek ve buna uygun davranacaktı.
O yıl, Mu Xuanyin tarafından öldürülenler içerisinde, doğal olarak Huo Rujin ve Huo Rankong'un öğrencileri ve akrabaları da vardı. Ancak, Mu Xuanyin'in sahip olduğu güç, onların karşı koyamayacağı bir seviyedeydi... çaresizliklerini bin yıldan daha uzun bir süredir içlerine gömdüler ve bugün nihayet Mu Xuanyin Alev Tanrı Alemi'ne doğrudan öğrencisini savunmasız olarak bırakmıştı. Tabii ki egolarını tatmin etmek için bu fırsatı kullanmak zorunda kaldılar.
Sonuçta böyle bir fırsat çok nadirdi ve keskin dillerini kullanmak için çekinmemişlerdi... ancak Yun Che'nin onlara diklenerek, karşı çıkmalarını hiç beklememişlerdi. Sonuçta, bu ikisi de Altın Karga Mezhebi'nin üst düzey figürleriydi. Kesinlikle o kadar aptal ve pervasız değillerdi, özellikle de Alev Tanrı Alemi'nin geleceğini etkileyecek bu büyük mesele varken.
Bu yüzden, Yun Che acımasızca onları aşağılamaya cesaret etti.
Ancak... Mu Xuanyin'in aniden gelişi tüm atmosferi değiştirmişti.
Yun Che'nin karşısında öfkeli ve otoriter bir şekilde duran Huo Rujin ve Huo Rankong ikilisi, Mu Xuanyin'i gördüğünde, dehşete kapılmaktan kendilerini kurtaramamışlardı, eski cesaretleri tamamen yok olmuştu.
Altın Karga Tarikatı'nın elder seviyeli figürleriydiler, ikisi de doğal olarak ödlek değildi, lakin... ortaya çıkan kişi Mu Xuanyin'den başka birisi değildi.
Kendi seviyeleri nedeniyle, Mu Xuanyin'in gücünün ne kadar korkunç olduğunu daha da net bir şekilde biliyorlardı. Aynı zamanda onun ne kadar acımasız olduğunu da biliyorlardı... hayatlarında karşılaştıkları en korkunç figürdü ve aynı zamanda kesinlikle öfkelenemedikleri bir insandı.
Yun Che'nin ağzının köşeleri, istediğini söyleme dürtüsüne direndi. Sadece sessizce kendin kendine düşünebildi... Siz ikiniz kibirli olduğunuz için bunu elde ettiniz. Şu anda, tanrılar bile sizi kurtaramaz.
Yalnızca... şu anda devam eden antik boynuzlu ejderhanın avlanma meselesinden dolayı, eğer Mu Xuanyin onları ciddi bir şekilde yaralarsa ya da onları öldürme noktasına gelirse, durum hızla bozulacaktı... bu her iki diyar için de sadece kötü sonuçlar doğururdu.
"Kar Şarkısı Diyar'ının... Alem Kralı..." Huo Poyun cesaretini elinden geldiğince topladı ve ileriye doğru ilerledi, görünüşte hayatlarını savunmaya çalıştı.
Fakat onun sözleri artık çok geçti, buz rüzgarları tarafından kaplanan arazinin üzerinde artık ısıdan bahsetmek imkansızdı.
Bomm!!