Wei Hen'in anormal durumu çok uzun sürmedi. Normale dönmeden önce sadece birkaç nefes aldı.
Yun Che bakışlarını kaydırdı, kaşları çattı. Bugün Sunulmuş Tanrı Sahnesinde büyük bir olayın olacağını önceden tahmin edebiliyordu.
Saygıdeğer Qu Hui havaya yükseldi. Aynı zamanda, büyük, görünmez bir bariyer Sunulmuş Tanrı Sahnesini sardı. Bu bariyer gücü izole edebiliyordu ve Sunulmuş Tanrı Sahnesindeki şiddetli savaşın etkilerinin gözlem koltuklarına yayılmasını önledi. Ancak bu canlıları izole etmiyordu; insan vücutları serbestçe gelip gidebiliyordu.
"1. Savaş, Alev Tanrı Aleminden Huo Poyun, Gizlenen Gökyüzü Aleminden Lu Lengchuan, Sunulmuş Tanrı Sahnesine girin!"
Saygıdeğer Qu Hui'nin sesi ulaştıktan sonra, aynı anda çağırılan ikisi, Sunulmuş Tanrı Sahnesinin üstüne indiler.
Sol tarafta orta yıldız aleminden, İlahi Öz Aleminin yedinci yetişim seviyesine sahip Huo Poyun vardı.
Sağ tarafta ise Lu Chenyuan. Daha yüksek yıldız aleminden... ve en güçlü yüksek yıldız alemlerinden biri olan Gizlenen Gökyüzü Aleminden, İlahi Öz Aleminin sekizinci yetişim seviyesine sahipti.
Hangi tarafın üstün olduğu tek bir bakışta anlaşılıyordu, bu yüzden seyircinin yüzünde rahatlık vardı.
"Kutsal Tanrı Savaşı'nın ilk turu ilk maçı... başlayın!"
Saygıdeğer Qu Hui'nin bağırmasından hemen sonra, Huo Poyun'un vücudu ateş ışığıyla parladı. Biraz geniş, üç feet uzunluğunda bir hançeri kavradı, tüm hançer parlayan bir demir gibi kırmızıydı. Kaynak enerji aktarılmadığı halde açığa çıkardığı bu ısı herkesi şok etmişti.
Bu, Yun Che'nin Huo Poyun'un silahını ilk defa gördüğü zamandı.
"Alev Tanrı İblis Mahveden Kılıcı, kökeni, Vermillion Kuşu, Anka ve Altın Karga Tarikatı. Bunu Huo Poyun'a vermeleri şaşırtıcı değil," dedi Mu Bingyun alçak bir sesle.
Bununla birlikte, Lu Chenyuan ne silahını gösterdi ne de kaynak enerji dalgalanmaları yaymadı. Temkinli bir ifade yerine sakin şekilde gülümsedi ve şöyle dedi, "Önce sen."
Orta yıldız aleminden birinin önünde, daha yüksek yıldız aleminden bir kaynak gelişimcisinin ya üstün bir tutumu olurdu ya da aşağılayıcı bir tavrı olurdu. Bu, iki kişi aynı yetişim seviyesine de sahip olsa, bir orta yıldız aleminin temelleri asla daha yüksek bir yıldız alemiyle kıyaslanamaz düşüncesi yüzündendi.
Lu Chenyuan'ın kaynak gücünün rakibininkini küçük bir alem kadar aştığını söylemeye gerek bile yoktu.
İlk hamleyi yaparsa saygınlığını yitireceğini düşünmüştü.
"O zaman geri çekilmeyeceğim!"
Başka söze gerek olmadan, Huo Poyun Lu Chenyuan'a doğru ok gibi uçtu... Bu sırada Yun Che mırıldandı, "Kardeş Poyun kazandı."
BANG!!!
Kaynak enerjinin habercisi veya yoğunlaşması olmadan, kırmızı altın alevleri aniden patlamıştı, sanki seyircilerin büyük çoğunluğunu içine alan büyük bir güneş Sunulmuş Tanrı Sahnesi üstünde patlamış gibiydi. İzolasyon bariyeri olmasaydı, belki de kuzey oturma alanı yutulacaktı.
"Ah!?"
''N-ne!?''
Sunulmuş Tanrı Sahnesinde sürpriz çığlıkları patlak vermişti. Alevlerin beklenmedik bir anda aniden patlaması, tüm seyircileri hayrete düşürmüştü.