Doğrudan Buz Rüzgar İmparatorluğuna Doğru

341 57 1
                                    

Buz Ankası Şehri'nin engin bölgesinde, kar her yöne uçuyor ve düşüyordu.

Yun Che Kutsal Salon bölgesinden ayrıldığında, uzakta bekleyen birisinin figürünü gördü. Onun aurası, hiç ses çıkarmadan sessizce dururken tamamen bastırılmıştı.. Üstündeki karın kalınlığından dolayı uzun bir süredir beklediğini söylemek kolaydı.

Yun Che'nin ortaya çıkması sonucu, kişi durmaksızın yağan karda banyo yaparken hemen ona yaklaştı. Bir gülümseme ile Yun Che'ye karşı standart bir selamlama gerçekleştirdi. "Kısa bir zamandan sonra tekrar buluştuk, Kıdemli Kardeş Yun Che."

"Kıdemli Kardeş Hanyi, seni bu kadar beklettiğim için özür dilerim." Yun Che selamını verirken söyledi.

Mu Hanyi başını iki yana salladı ve bir gülümseme ile şöyle dedi: "Hanyi gerçekten kıdemli erkek kardeş olarak hitap edilmeyi hak etmiyor, bu yüzden Kıdemli Kardeş Yun Che'ye böyle bir şekilde hitap etmemesini rica ediyorum. Aksi halde, sürekli huzursuz olacağım."

"Hahaha," Yun Che güldü. "Pekala. Şimdi Buz Rüzgar İmparatorluğuna gideceğim, benimle ilgilenmesi için Küçük Kardeş Hanyi'ye sıkıntı vereceğim."

Mu Hanyi derhal başını iki yana salladı. "Kıdemli Kardeş Yun Che neden bahsediyor? Hanyi, Kraliyet Babası ve hatta Buz Rüzgar İmparatorluğu için eşi benzeri görülmemiş bir mutluluk ve şeref meselesidir ki, ayrıca Kraliyet Baba'nın Bininci Doğum Günü Kutlaması'na katılmak için kişisel olarak geliyorsunuz. Ben Tarikat Efendisinden böyle bir iyiliği hak etmiyorum ve gerçekten karşılığını ödeyemem. "

"Eşi benzeri görülmemiş mi?" Yun Che hafiften merak duydu. "Böyle bir şey daha önce hiç gerçekleşmedi mi?"

"Kar Şarkısı Diyarına geldiğinizden beri kısa bir süre oldu. Aksi takdirde, hiçbir şekilde böyle bir soru sormazdınız." Mu Hanyi iç çekti. "Hanyi, her zaman Buz Rüzgâr İmparatorluğu Ailesi'nde doğmuş olmaktan gurur duyar ama ... bir hükümdarın doğum günü kutlaması, bir Tarikat Efendisinin doğrudan öğrencinin katılması için oldukça düşük bir seviyededir."

"Hanyi, henüz bu konuda Kraliyet Babasını bilgilendirmedi. Korkarım ki, Kraliyet Babası bu haberi duyduğunda, onu çok heyecan verici ve sevinçli karşılaşacaktır." Mu Hanyi tüm samimiyetiyle söyledi. "Eğer Kar Şarkısı Diyarı'nın sayısız diğer ulusu ve tarikatları bunu biliyor olsalardı, muhtemelen kıskançlıktan ölürlerdi, haha."

"...Anlıyorum." Yun Che yavaşça başıyla onayladı. Bir Alem Kralı'nın doğrudan öğrencisinin kimliği sıradan bir şey değildi. Kar Şarkısı Diyarına girmesinden bu yana birkaç aydan fazla geçmemiş olsa bile, ulaştığı kimlik çoktan bir hükümdar statüsünü aşmıştı. Bu belki de, Kar Şarkısı Diyarı'nın tarihinde, bir kişiliğin en abartılmış sıçramasıydı.

"Henüz Kraliyet Babanı bilgilendirmediğini söyledin. Bu, yalnızca bir süre önce bu konu hakkında bilgi sahibi olduğun anlamına mı geliyor?" Yun Che aniden sordu.

"Evet." Mu Hanyi başıyla onayladı "Bu Hanyi'nin dün yola çıkması gerekiyordu ama tarikat efendisinden tam gidecekken doğrudan bir emir aldı. Bu yüzden, Hanyi şimdiye kadar bekledi, bu kadar devasa hoş bir sürpriz olacağından tamamen habersizdi."

Yun Che gülümsedi, "Dürüst olmak gerekirse, ben de az önce Ustamdan emrini aldım. Ustam, her zaman Küçük Kardeş Hanyi hakkında biraz endişeli gibi görünüyordu."

Mu Hanyi başını kaldırdı, yüz ifadesinden kaçınmak mümkün değildi. Ama sesinin tonu açıkça heyecanla titriyordu. "Bu yüzden Hanyi böyle bir iyilikle geri dönmenin uygun görünmediğini söyledi. Kıdemli Kardeş Yun Che, bu nazik davranışının sadece Hanyi'ye fayda sağlamayacağını, Kar Şarkısı Diyarında Buz Rüzgâr İmparatorluğu'nun duruşunu büyük ölçüde değiştireceğini bilmiyor olabilir."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin