Tüm Otlar Arasında Ölümsüz

270 46 0
                                    

He Lin'in kendisine verdiği mucizevi güç nedeniyle, Yun Che'nin gittiği her yerde, çiçekler ve ağaçlar, sanki rüya gibi bir durumdan uyanıyormuş gibi canlandı. Kalın ve ferahlatıcı auraları serbest bıraktılar. Onları ilk kez görmesine rağmen, Yun Che isimlerini tam bir doğrulukla, ayırt edici nitelikleri, ruhsal etkileri, tıbbi etkileri... onlarla ilişkilendirilebilecek her şeyi söyleyebilirdi.

Yun Che etrafındaki her yeri dikkatle izledi, gördüğü her ruh çiçeğini alıp gözlemledi, fakat biran yavaşlamadı. Gökyüzü Zehir Sedefi'nin verdiği tepki daha da güçlendi ve daha da güçlendi, kalbinin hızlı bir şekilde atmasına neden oldu.

Yakın... Yakın... Çok yakın...

Ölümsüz İmparator Otu'nu aldıktan sonra, Beş Yeşim Evren Hapı yaratabilirdi. Başarıyla absorbe ettikten sonra, hemen İlahi Musibet Alemine girecekti.

Mu Xuanyin zamanı geldiğinde hapı elde etse bile, tamamen absorbe edebileceği seviyede olmadığını söylemişti. Emilimi sırasında Mu Xuanyin başarılı geçmesi için onun yanında olmasıydı. Bununla birlikte, Yun Che, aynı seviyedeki diğer kaynak uzmanların yapamayacağı benzer hapları ve maddeleri zorla absorbe etmişti.. Özel kaynak damarlarına ve sahip olduğu yasalara dayanarak, onu absorbe edebileceğine dair tam bir inancı vardı.

İlahi Musibet Alemine girerse, Kaynak Tanrı Toplantısına katılmak için gerekli nitelikleri kazanırdı. Ebedi Cennet Tanrı Alemi girebilecek ve bu da bir kez daha Jasmine'i görebileceği anlamına geliyordu!

Şimdi son adımdan mahrumdu... ve çok küçük bir adımdı, sadece bir santim daha!

Yun Che düşüncelerini kontrol edemedi. Jasmine, her şeyi bir kenara bırakıp Tanrı alemine gelmesinin sebebiydi. Umutla gelmişti, ama hayal kırıklığı ile karşılanmıştı. Ondan sonra Mu Xuanyin'in "Beş Yeşim Evren Hapı'ndan" bahsettiğini duyduktan sonra umut alevini tuttu.

Bu umut artık onun gözlerinin önündeydi nasıl olur da heyecanlanmazdı?

Gökyüzü Zehir Sedefi'nin tepkisi daha da yoğunlaştı. Sonunda, parlak yeşil bir parıltının ardından Yun Che durdu, bakışları yavaşça aşağı doğru hareket etti.

Neredeyse altmış metre boyunda ve yaklaşık otuz metre kalınlığında, tıknaz bir eski görünümlü ağaç vardı. Üzerinde yetişen çok yaprak veya dal yoktu.

Eski ağacın tepesinde, bir yapraktan gelen çok kalın bir aura vardı. Garip bir akan ışık etrafında hareket ediyor gibiydi, sanki ay ışığı yeşil yaprağın her tarafına yayılmış gibi görünüyordu.

O an, Yun Che'nin kalbi, nefes almayı unuttuğu anda atmayı bıraktı.

He Lin'in Orman Ruhu Özü hatıralarında, tüm otlar arasında, Ölümsüz İmparator Otu hakkında nasıl bir bilgi bulunmayabilirdi?

O Antik bir ağaçta büyüyordu. Yeşim yeşili, ince ve uzun yaprakları rüzgarda dans etse de birkaç santim boyundaydı. Etrafındaki basamaklı ışık olmasaydı, tamamen alçakgönüllü, diğer sıradan otlar gibi görünürdü.

Ve bu... tüm Tanrı Aleminde, üst alemlerde bile, bu yalnızca hayallerinde elde edilebilecek bir hazineydi - Ölümsüz İmparatorun Otu!

Derin bir nefes aldıktan sonra Yun Che, nazikçe eski ağaca tırmandı.

Ölümsüz İmparator Otu seviyesindeki bir varlık, göreceli olarak yüksek bir zeka seviyesi geliştirmişti ve kendini nasıl koruyacağını biliyordu. Çevresindeki tüm çiçekleri ve otları aurasıyla genişletti, bu yüzden auranın nerede olduğunu bilen biri bile, konumunu kilitlemesi zor olurdu. Kendisine yakın potansiyel bir tehdit bulduğunda, tüm parlaklığını geri çeker ve diğer sıradan otlara benzeyen bir şeye dönüşecekti.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin