Küçük Jasmine ile Tekrar Buluşma

295 47 3
                                    

Şok edici söylentiler yavaş yavaş Darkya Aleminde ortaya çıkmıştı ve haberler her geçen gün daha da şiddetle yayılıyordu.

"Dün Ling Yun'un elinde birkaç bin Ruh Tarikatı müridi daha öldü. Sadece yarım aydan biraz daha fazla oldu ancak Ruh Tarikatı en az elli ila altmış bin öğrencisini kaybetti! Daha da kötüsü, Ruh Tarikatı Yun Che'yi bulmak için harcadığı olağanüstü masraflara karşılık onun tek bir saç teline dahi zarar verememiş. Hatta Ling Yun'un neye benzediğini bile bilmediklerini duydum.''

''Tch! Ne saçmalık! Ling Yun, Ruh Tarikatının on binlerce müridini öldürdü! Daha dün elli binden fazla öğrenciyi kaybettiklerini açıkladılar; bu muhtemelen kan ceset ovaları ve kan nehirleri dedikleri şey... Benim annemin erkek kardeşi Ruh Tarikatı'nın bir müridi, ben de ondan duydum. Şu anda bildikleri tek şey ''Ling Yun'' isimli kelle avcısı."

''Söylesene, Ling Yun tam olarak kim? Sanki Ruh Tarikatı, cehennemde yaşayan iblis kralı kışkırtmış gibi.''

''Hey çocuklar, şu son haberleri dinleyin! Ruh Mezhebi şu anda yeni bir kural getirdi bu da tarikattaki tüm öğrencilerin dışarıya çıkmasının yasak olması anlamına geliyor. Tamamen gerçek! Yüce Ruh Tarikatı'nın kaplumbağa gibi kabuğuna çekilecek kadar korkmasını asla beklemezdim, bu çok iyi! Güzel! Wahahahahaha!"

"Ssh! Sesini alçalt. Ya yakında bir Ruh Tarikatı müridi varsa?''

"Yuvalarında saklanacak kadar çok korkuyorlar, bu s.ktiklerimden korkacak ne var!?''

Darkya Alemi'nin sıradan kaynak gelişimcileri için Kara Ruh Tarikatı'nın acımasız eylemleri, her zaman onların zorluk çekmesine neden olmuştu dolayısıyla söylemleri onların da çaresizliği tatmalarından oldukça memnun olduklarını gösteriyordu. İlk başta, sadece bu olayları gizli olarak tartışmaya cesaret ediyorlardı. Ancak tartışmalar ve Ruh Tarikatı'nın yasağı haberi yayıldıkça, tüm Darkya Alemi'nin genel atmosferi sadece birkaç gün içinde garip, ateşli bir seviyeye yükseldi... Sanki yeni bir yılın gelişini kutluyorlardı.

Dahası, Ling Yun'un adı o kadar iyi biliniyordu ki, yaşlı, genç ayırt etmeden herkes onu biliyordu.

İlahi Kara Ruh Tarikatı.

Bang!!

Lei Qianfeng sinirden bir tencerenin dibi kadar karanlık bir ifadeyle bağırdığı gibi önündeki taş bir masayı ezdi, "Bu haberi yayan kim? Bu kabul edilemez!"

"Bunu yapan Ling Yun olmalı."

"Hayır." Lei Tiangang başını salladı. "Ling Yun'un buradan beş yüz kilometrenin ötesine geçmesi kesinlikle imkansız, söylentileri tek başına kısa bir süre içinde bu kadar yaymasının bir yolu yok. Bir suç ortağı olabilir ve bu suç ortağı da Darkya Alemi'nin bir sakinidir!!"

''Daha doğrusu... bu haberlerin hepsi karanlıktan yayılmış gibi görünüyor, bu yüzden suç ortağının bu yerdeki güçlerden biri olması son derece muhtemel. Çok çok büyük olmalı!"

''Sözleriniz anlaşılmıştır, Ana Salon Ustası! Ama hangi mezhep veya gücün böyle bir suç işlemeye yetecek kadar cesur olduğunu hayal edemiyorum!"

"Bu işe yaramaz saçmalığı başka bir zamana sakla!" Lei Qianfeng öfkeyle konuştu, "Ling Yun'u yakaladığımızda bu pis salyangozlar doğal olarak ağızlarını kapatacaklar! Eğer karanlıkta gerçekten bir suç ortağı varsa, o zaman onların trajik bir sonla karşılaştıklarından emin olacağım!"

"Yarım ayımız kaldı!" Lei Qianfeng'in gözlerindeki parıltı şok edici bir şekilde acımasızdı, "Hangi yöntemleri kullandığın umurumda değil ama yarım ay bitmeden önce onu kesinlikle bulmalısın! Vücudundaki her kemiği kendi ellerimle ezeceğim!"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin