Daha Önce Hiç Görülmemiş

326 64 2
                                    

"Ne... ne oldu?"

İlahi Buz Ankası Tarikatının tamamı büyük bir şaşkınlık içindeydi. Yun Che'yi kurtarmak ve taşımak için hazırlanan Mu Huanzhi bile şaşkına döndü, olduğu yerde durdu, gözleri boş boş bakıyordu.

Herkes, Huo Poyun'un sadece gücünün küçük bir bölümünü kullandığını rahatça söyleyebilirdi, ancak bu tür saldırı bile İlahi Köken Alemindeki birinin dayanabileceği bir şey değildi. Yine de bir şekilde, Yun Che doğrudan Altın Karga alevlerinin dağılmasına neden olmuştu.

Bu alevleri doğrudan karşılamak, ona direnmekten çok daha zordu.

Dahası, Huo Poyun gücünü bastırmış olsa da, Yun Che'nin mimiklerinden, bunu kazara yapmadığı açık ve net bir şekilde belli oluyordu.

''Bu velet... bu nasıl olabilir?'' Huo Rulie artık daha fazla gülemiyordu. Yun Che, İlahi Köken Aleminin ilk aşamasındaki kaynak gücüyle, büyük bir deha olan Huo Poyun'un Altın Karga alevlerini dağıtmak için kendi kaynak enerjisini kullanabilmişti... Yun Che'nin buz yasaları üzerindeki kavrayışları aslında bu kadar yükseğe ulaşmış mıydı?

Yun Che'nin dağıttığı Huo Poyun'un Altın karga alevleriydi!

Altın Karga alevlerinin derinliğini Huo Poyun'dan daha fazla kimse bilemezdi, çünkü doğal olarak o işin mutfağında yetişmişti.

"Mu Hanyi'nin kaybetmesine şaşmamalı. Gölün içine binlerce metre dalan birisinin buz yasaları üzerindeki kavrayışı... aslında bu kadar yükseğe ulaşmış!" Mu Huanzhi sessizce belirtti.

''Neyi bekliyorsun? Acele et ve bir sonraki hamleni yap!" Mu Xuanyin'in aniden çıkan sesi son derece sabırsızca söyledi.

Şaşkın Huo Poyun'un figürü, duyularını çabucak kazansada, titremekten kendini alıkoyamadı. Yun Che'ye bakış şekli aniden dramatik bir şekilde değişmişti.

''Alem Kralı'nın böyle sözler söylediğini görmek, Poyun, artık kendini daha fazla tutmana gerek yok!'' Huo Rulie konuştu. Konuşmasına daha sonra devam ederken sesini bastırmaya gerek duymadı, "Altın İmhayı Kullan!"

Huo Poyun, bu sözlerden sonra ciddi bir ifade takındı ve sağ kolunu yukarı doğru kaldırırken, gökyüzüne doğru yükselen Altın Karga alevleri, inanılmaz karmaşık büyülü semboller oluşturduktan sonra aniden bir cisme dönüştüler, bu yakıcı alevlerin salonu tamamen aydınlatarak oluşturduğu bir kılıçtı.

''Bu... bu daha önce ortaya çıkan alev kılıcı!'' Buz Ankası Sarayı öğrencilerinin çığlıkları tüm salon boyunca duyulmuştu.

Mu Hanyi'nin donmuş buz savunmasının çökmesine neden olan bu alev kılıcıydı ve bu durum Mu Hanyi'nin böyle çaresiz bir durumda kalmasına neden olmuştu. Ve şimdi tekrar ortaya çıkmıştı, bu sefer karşısında Yun Che vardı. Huo Poyun son derece korkunç bir kuvvete sahip olan alevli kılıcını eline aldı.

Dahası, ondan kaynaklanan bu alevli aura daha öncekinden zayıf değildi!

İlk darbesi o kadar kolay savunulduktan sonra Yun Che'ye daha fazla şans vermeyi kesinkes düşünmüyordu.

"Tüm gücünü kullansan iyi olur." Huo Poyun hafifçe kaşlarını ördü, ''Neyse, çok fazla kasılmana gerek yok. Bu darbeyi karşılayamasan bile, seni ağır yaralamayacaktır."

Huo Poyun'un Altın Karga alevlerinin üstündeki kullanım yeteneği, eşi benzeri görülmemiş bir şekilde ustalık taşıyordu. Daha öncesinde, Mu Hanyi'nin tüm savunmasını kırıp ve bedenini savunan kaynak enerjisini parçaladıktan sonra bile, gerçekten Mu Hanyi'yi incitmek için ileri gitmemişti... bu sefer, Yun Che saldırısına dayanamazsa, Yun Che'nin de herhangi bir yaralanma almasına izin vermeyecekti.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin