Affedilemez Suç

275 48 3
                                    

"Yun Che!!" Mu Bingyun'un korkudan yüzü soldu. Mu Huanzhi ve diğerlerine gelince kelimelerin de ötesinde dehşete düştüler.

"Bitti. Bu sefer onun için gerçekten bitti." Huo Rulie önündeki sahneye boş bir şekilde baktı.

"Oh? Bu çocuk... oldukça ilginç değil mi?" Tanrı İmparatoru Shitian çenesini parmağıyla baş parmağı arasında tutarken, Yun Che'ye ilgiyle baktı.

"İlginç... Hmph. Kökeni aşağı, araçları aşağılık ve ayrıca çok cahil ve çılgınca kibirli. Ebedi Cennet Aleminde olduğu için mutlu olmalı. Aksi takdirde, başka bir yıldız aleminde olsaydı, on bin kez acımasız bir ölümle ölmüş olacaktı," Yıldız Tanrısı İmparatoru sinirliydi.

"Hah!" Saygıdeğer Qu Hui hafif bir kahkaha attı ancak, tüm insanların kemiklerinin iliğine nüfuz eden soğuk bir his hissetmelerini sağladı. "Çok çirkin bir şey yapmasına ve çok büyük bir suç işlemesine rağmen sadece utanıp başını eğmemekle kalmıyor bir de bu kadar kibirli olmaya cesaret ediyorsun...?"

"Büyük suç?" Olay buraya geldikten sonra artık yumuşak başlılığın bir anlamı yoktu. "Benim araçlarım kesinlikle aşağılıktı ve bu yüzden gülünç duruma düştüğüm ve herkes tarafından hor görüldüğüm için yalnızca kendimi suçlayabilirim. Ama... Sana bir şey sormak istiyorum, ne tür bir suçtan bahsediyorsun!?"

"Hah! Aşağılık bir aldatma yöntemi kullanmak sınırsız evrenin her yerinde büyük bir suç sayılır. Kaynak Tanrı Toplantısı'nda böyle bir şey yapmak, Ebedi Cennet Alemine ve Doğu İlahi Bölgemdeki tüm kaynak gelişimcilerine karşı bu suçu işlemek suçunu daha da cüretkâr ve affedilmez hale getiriyor! Hâlâ suçunu tartışacak yüzün var mı?"

"Tartışmak? Bunu neden yapmam gerekiyor!?" Yun Che alçak bir sesle kükredi. "Ön elemelerin kurallarında, herkesin üzerlerinde bulunan her şeyle tamamen yansıma olacağı ve silahların, kaynak eşyaların veya diğer araçların kullanımıyla ilgili herhangi bir kısıtlama olmadığı açıkça belirtildi. Sıralama süre bittiğindeki ruh küresi sayısına göre olacaktı!"

"Gerçekten de araçlarımın aşağılık olduğu doğrudur, ancak en azından rekabetin kurallarını ihlal etmedim! Böyle bir yöntemi seçtiğin için alay edebilir ve beni azarlayabilirsiniz, ancak hile yaptığımı ve büyük bir suç işlediğimi neye dayanarak söylüyorsunuz?"

"..." Saygıdeğer Qu Hui açıkça şaşırdı. Kısa bir süre için cevap olarak söyleyecek bir şey düşünemedi.

Ebedi Cennetin Sesi yalnızca yansıma dünyasında yankılanmamıştı. Ses dış dünyada da duyulmuştu. Ebedi Cennetin Sesi kuralları açıklarken, şimdi tekrar düşününce, açıkça ifade edilmişti: Silahlarda, kaynak eşyalarda veya diğer araçlarda hiçbir kısıtlama yoktur!

Yun Che, tam olarak "araçlarına" güvenerek burada durmayı başardı!

Yöntemi saygısız olmasına rağmen... Ebedi Cennetin Sesinin açıklamasını düşüneceklerse, kesinlikle hiçbir kuralı ihlal etmemişti!

Sadece Saygıdeğer Qu Hui kısa bir süre için şaşırmadı, Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru ve diğerleri de biraz şaşırdı. Sunulmuş Tanrı Sahnesi'ndeki herkes de birbirlerine bakıyordu.

"Eğer rekabetin kurallarını gerçekten ihlal etseydim, Ebedi Cennet İncisi tarafından doğal olarak diskalifiye edilip derhal kovulurdum. Ama ben iki turu güvenli bir şekilde geçtim ve şimdi burada duruyorum, yani Ebedi Cennet İncisi de sıralamamı kabul ediyor. Öyleyse, hangi sebepten dolayı büyük bir suç işlediğimi söylemek zorunda kalabilirsiniz!?"

Yun Che'nin bu sözleri Mu Bingyun'un kalbinin anında uçuruma düşmesine neden oldu ve yüzü ölümcül bir halde soluklaştı... Yun Che'nin sözleri ne kadar makul veya adil olursa olsun, o Ebedi Cennet Alemi'nin en büyük tabusuna dokunmuştu.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin