içteki Şeytan..

322 57 1
                                    

"Hatırlattığın için teşekkür ederim, Kardeş Lengchuan. Dikkatli olurum." Yun Che başını salladı ama içinde pek fazla bir şey hissetmedi.

Shui Meiyin ve Meng Duanxi arasındaki savaşa kendi gözleriyle tanık olmuştu ve zihinsel güçlerinin olağanüstü olduğunu kabul etmek zorunda kalmıştı. Meng Duanxi güçlüydü ama konu zihinsel güce geldiğinde tamamen çaresizdi. Eğer Shui Meiyin sonda izin vermeseydi, yenilgiye kendi kendine koştuğunun farkına bile varmazdı.

Her ne kadar Shui Meiyin gözardı edemese de, bedeninde dört tür ilahi ruh vardı... En azından zihinsel güç açısından küçük bir kıza kaybetmeyeceğinden emindi.

Kaynak güce gelince... Shui Meiyin şüphesiz aralarında en zayıfıydı. Zihinsel saldırılarını bastırdığı sürece, savaşın geri kalanı üç yaşındaki bir çocuğa zorbalık yapmak kadar kolay olmalıydı.

Lu Lengchuan, Yun Che'nin ifadesini kısa bir süre inceledi: "Yarınki karşılaşmadan oldukça emin gibi görünüyorsunuz. Bu iyi, tabii ki... hâlâ Jun Xilei'yi yenebileceğini sanmıyorum ama kesinlikle ona karşı savaşını dört gözle bekliyorum."

Lu Lengchuan bunu söyledikten sonra Yun Che'ye üç ışık saçan eşya attı.

Yun Che onları yakaladı ve baktı. Onlar üç Zaman Çarkı İncisiydi.

"Benim için şu saatten sonra bir işe yaramaz... ama belki bir mucize yaratman için yeterli olmalı." Lu Lengchuan gülümsedi.

Yun Che bu teklifi geri çevirmek istemedi. Zaman Çarkını sıkıca tuttu ve Lu Lengchuan'a minnetle teşekkür etti, "Teşekkür ederim, Kardeş Lengchuan. Kesinlikle bu eşyalara ihtiyacım var."

"Bana teşekkür etmek zorunda değilsin." Lu Lengchuan bir şeyler söylemeden önce döndü. "Teşekkürler, Kardeş Yun."

"Neden bana teşekkür ediyorsun?" Yun Che'nin kafası karışık görünüyordu.

"İki nedeni var." Lu Lengchuan bunları söylerken sesi hüzünlü geliyordu, "Birincisi... Dokuz Güneşli Göğün Azabını serbest bırakmadan önce iki güneşi bilerek ayırdın, değil mi?"

"..." Yun Che'nin haline bakıldığında hiç beklemediği sözleri işittiği belliydi, ne konuştu ne de inkar eder bir şekilde başını salladı.

Dokuz Güneşli Göğün Azabı'nı atmadan önce iki güneşi böldüğü doğruydu. Aynı zamanda gücünün azaldığı da doğruydu... o sırada tüm kaynak enerjisini kullanmıştı bu yüzden onları serbest bıraktıktan sonra iki güneşi kontrol etmenin bir yolu yoktu. Güçlendirilmiş Dokuz Güneşli Göğün Azabı'nın Lu Lengchuan'ı öldürmesi tamamen mümkündü.

Son anda fikrini değiştirmesi Lu Lengchuan'ın Lu Chenyuan'a tokat atması ve bir gün önce söylediği şeylerden kaynaklanıyordu.

"Ben de öyle düşünmüştüm." Lu Lengchuan gülümsedi. "Açıkçası çok kazanmak istiyorsun yine de zulüm ve acımasızlık çizgisini geçmekten kendini geri tutuyorsun. Sana bunu sorana kadar bunu hiç dile getirmedin, bu da gururumu koruduğunu açıkça gösteriyor... eşsiz bir güce ve yeteneğe sahip olmana rağmen aynı zamanda iyi bir doğan var. Doğu İlahi Bölgesi senin gibi bir dahiye sahip olduğu için şanslı."

Yun Che başını salladı. "Beni çok övüyorsun, Kardeş Lengchuan. Bunu yapmamış olsam bile saldırıyı engelleyebileceğine eminim. Ayrıca, ben şahsen hiç övgüyü hak ettiğimi sanmıyorum. Geçmişte çok acımasız şeyler yaptım ve son saldırımı tekrar yapsam... bunu tekrar yapacağımdan şüpheliyim."

Lu Lengchuan, devam etmeden önce gülümsedi, "Sana teşekkür etmek istediğim bir sonraki şey... birkaç yıl içinde altmış yaşını geçmiş olacağım. Gençliğimin sonunda bana böyle bir savaş verdiğin için teşekkür ederim. Hayatımın bu bölümünde artık pişmanlığım kalmadı."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin